Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanel1985 schreef:Dat is een mening die jij hebt, geen feit.
Je mag gerust hier komen rieken, het riek hier niet een smerige asbak.
Iedereen mag daar een mening hebben, zoals ik eerder al heb gezegd is ieders tolerantieniveau verschillend en ieders reukzin.
Maar het is niet omdat iemand supergevoelig is voor geur, dat iedereen zich daar maar moet aan aanpassen.
chanel1985 schreef:Ik zeg dat mijn appartement niet riekt naar de rook, ik riek er niet naar, mijn zoon riekt er niet naar. Dat je het aan mijn vriend zijn kleren kan rieken, wil ik wel geloven. Maar het is nooit zo erg als bij mijn vader die overal en altijd rookte. Die rook zat in alles, in de gordijnen, vloerbekleding, alle kleren van ieder gezinslid, de auto,....Dat stonk.
Hier stinkt het niet naar een muffe sigarettenasbak die een hele nacht heeft gestaan, zoals iemand het mooi verwoord heeft. Net omdat hij altijd buiten rookt en zich aanpast.
Ik rook zelf niet, dus ik riek het oprecht wel als het hier zou stinken naar sigaretten binnen.
beatje schreef:Wat dat betreft is geur een gek ding,een vrouw is eens enorm kwaad op mij geworden omdat haar parfum die ze droeg bij mij een acute astma aanval uitlokte .Ze had een enorm zware walm om zich heen en die triggerde mijn aanval.Zelf vond ze de geur waarschijnlijk heel lekker
Fortitude schreef:Ik zou aan de buren vragen of ze er misschien met eten rekening mee willen houden, want dat is gewoon echt naar. Voor de rest? Chill, Let it go.
Wij wonen nu nog op een flat. Iemand naast de flat heeft een vieze vuurkorf die nu ieder weekend aanstaat en dan kan bij ons alles potdicht want die lucht blijft wel echt hangen. Weet niet wat die gast erin stookt, maar goed, ook daar ga ik niet over klagen.