Ivy_ schreef:Ik liep laatst door de appie en daar lagen hele bruine bananen.. alsof ze er al een week lagen
Waren dat geen bakbananen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
primera schreef:Een doos eieren gehaald en toen ik ze doorbrak (2 van de 10) kwamen er allemaal grote maden uit. Was niks aan de eieren te zien van buiten af. Hoefde geen eieren mee te brengen en ook geen foto (had wel foto). Kreeg een ander merk eieren en een grote bos bloemen, oja en graag geen foto en tekst op social media plaatsen.
Ook wel een keer tijdens mijn eerste zwangerschap, een hamburger bij de burger King, nam een hap en was echt rauw van binnen. Manager maakte gelijk een nieuwe en excuses en kon meer krijgen (deed dat niet).
En mijn ouders kregen bij een restaurant in de dierentuin een paar kakkerlakken mee in de Tosti.
Eleionomae schreef:Ik kocht een blik tomaten blokjes, draai ik m open, zijn het hele ontvelde tomaten en kon ik de blokjes er zelf nog van snijden
Mocht gratis een nieuw blikje halen
En een keer een zak chips die bij open maken helemaal verkruimelt bleek te zijn. Mijn moeder heeft toen een brief met foto gestuurd en een week later stond er een enorme doos vol met zakken chips op de stoep(en in het flippo tijdperk waren wij daar enorm blij mee
)
Ann99 schreef:Bij c1000 heb ik een keer een almhof roomyoghurt gehaald. Gelukkig keek ik thuis naar de datum voordat ik hem op at. Was hij drie maanden over datum![]()
Ik was meteen terug gegaan en kreeg ook meteen een nieuwe
Dropneus95 schreef:Niet bij de supermarkt, maar bij de bakker.
Ik zit als meisje van een jaar of 14 heerlijk mijn broodje te eten totdat ik ineens op iets hards bijt. Uitgespuugd blijkt er glas in mijn brood te zitten!
Mama is terug gegaan naar de bakker en is om uitleg gaan vragen 'ja dat kan wel kloppen, er is een TL buis boven het deeg gesprongen'
Sorry?! Dan moet je het deeg weggooien! Er werd heel laks mee omgegaan dus mama heeft stampij gemaakt in de winkel en iedereen die er was droop zo'n beetje af
Cayenne schreef:Wat mij altijd opvalt bij de groente en fruitafdeling van onze supermarkt is de enorme hoeveelheid fruitvliegjes
Je moet je echt door een wolk vliegjes heen worstelen voor je bij de mandarijnen bent.
Maanlicht schreef:UMayDream schreef:Gatver, wat een verhalen komen hier voorbij.
Ik vertrouw de verse munt van de supermarkt niet meer. Maakt niet uit waar ik het haal, zelfs nadat ik het grondig heb gewassen zitten er áltijd kleine insectjes in, die ik vervolgens in mijn muntthee terug vind.
Ja vies he.. Ik heb het zelfs een keer in een café gehad, echt vol met kleine bladluisjes (of wat zijn het voor beestjes?). Was toen te onzeker om er iets van te zeggen, maar dat was echt niet meer normaal.
Toen ik nog bij de AH werkte kwam er eens een gigantische tropische spin tussen de bananen vandaan, dat was deze:
[ Afbeelding ]
Rebecca schreef:Liggen hier geregeld zakken met wortels die vol zwarte plekken zitten , en dan een 35% korting sticker erop