Gekke supermarkt-taferelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:11

Ivy_ schreef:
Ik liep laatst door de appie en daar lagen hele bruine bananen.. alsof ze er al een week lagen :\

Waren dat geen bakbananen :D ? Anders is t wel heel erg slecht dat ze dat laten liggen

Lady24

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:26

Nee, ze lagen gewoon bij de andere goede bananen.. ze hadden gewoon heel veel bruine plekken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:33

Ik heb heel erg lang in de supermarkt gewerkt en wij hebben ook wel eens dit soort 'oeps' momentjes gehad. Zal niet in al te veel detail treden maar ik heb me wel eens kapot geschaamd als een klant bij me aan de balie kwam. Meeste mensen waren er heel vriendelijk over, bij ons was het sowieso een nieuwe verpakking en als het echt iets ergs was kwam er altijd wel een extraatje in de vorm van een bosje bloemen oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 00:39

Liggen hier geregeld zakken met wortels die vol zwarte plekken zitten , en dan een 35% korting sticker erop :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 01:24

Ik at een keertje frikandel met satésaus, niet zo bijzonder natuurlijk, maar toen ik m'n vork naar m'n mond deed zag ik iets. Bleek er een dikke zwarte spin in de satésaus te zitten -O- Zo blij dat ik per toeval naar de vork keek toen ik het in mijn mond wou stoppen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 04:45

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 06:44

Bij c1000 heb ik een keer een almhof roomyoghurt gehaald. Gelukkig keek ik thuis naar de datum voordat ik hem op at. Was hij drie maanden over datum :=
Ik was meteen terug gegaan en kreeg ook meteen een nieuwe

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 07:05

primera schreef:
Een doos eieren gehaald en toen ik ze doorbrak (2 van de 10) kwamen er allemaal grote maden uit. Was niks aan de eieren te zien van buiten af. Hoefde geen eieren mee te brengen en ook geen foto (had wel foto). Kreeg een ander merk eieren en een grote bos bloemen, oja en graag geen foto en tekst op social media plaatsen.

Ook wel een keer tijdens mijn eerste zwangerschap, een hamburger bij de burger King, nam een hap en was echt rauw van binnen. Manager maakte gelijk een nieuwe en excuses en kon meer krijgen (deed dat niet).

En mijn ouders kregen bij een restaurant in de dierentuin een paar kakkerlakken mee in de Tosti.

Die kip moet echt erg ziek zijn geweest!

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 07:38

Eleionomae schreef:
Ik kocht een blik tomaten blokjes, draai ik m open, zijn het hele ontvelde tomaten en kon ik de blokjes er zelf nog van snijden :')

Mocht gratis een nieuw blikje halen :)

En een keer een zak chips die bij open maken helemaal verkruimelt bleek te zijn. Mijn moeder heeft toen een brief met foto gestuurd en een week later stond er een enorme doos vol met zakken chips op de stoep :)) (en in het flippo tijdperk waren wij daar enorm blij mee :)) )

Flippo's zoeken

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 08:07

Een collega heeft eens in een bakje lasagne een volledige muis gevonden. Foto's gezien, echt vies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 08:46

Cayenne schreef:
:oo
Ok, ik eet voorlopig geen bananen meer :')
http://www.faqt.nl/recent/erectiespinne ... s-bananen/

Dit gebeurt wel eens, dat krijg je nou eenmaal als je bananen importeert. In 99% van de gevallen zijn de spinnen dood als ze gevonden worden door het supermarktpersoneel, de temperaturen waarin die dingen bewaard worden op transport zijn namelijk niet echt gunstig voor die beestjes.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 09:03

Ann99 schreef:
Bij c1000 heb ik een keer een almhof roomyoghurt gehaald. Gelukkig keek ik thuis naar de datum voordat ik hem op at. Was hij drie maanden over datum :=
Ik was meteen terug gegaan en kreeg ook meteen een nieuwe

De c1000 had daar nogal een handje van. Zo heb ik eens een beenham gevonden die twee maanden over datum was en volledig groen uitgeslagen rookvlees dat vier maanden over datum was. Echt een volledig schap! Ik heb boos gevraagd hoe dat in vredesnaam kan gebeuren. Vonden ze maar overdreven volgens mij.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 09:07

Niet bij de supermarkt, maar bij de bakker.
Ik zit als meisje van een jaar of 14 heerlijk mijn broodje te eten totdat ik ineens op iets hards bijt. Uitgespuugd blijkt er glas in mijn brood te zitten!

Mama is terug gegaan naar de bakker en is om uitleg gaan vragen 'ja dat kan wel kloppen, er is een TL buis boven het deeg gesprongen'
Sorry?! Dan moet je het deeg weggooien! Er werd heel laks mee omgegaan dus mama heeft stampij gemaakt in de winkel en iedereen die er was droop zo'n beetje af :=

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:41

Dropneus95 schreef:
Niet bij de supermarkt, maar bij de bakker.
Ik zit als meisje van een jaar of 14 heerlijk mijn broodje te eten totdat ik ineens op iets hards bijt. Uitgespuugd blijkt er glas in mijn brood te zitten!

Mama is terug gegaan naar de bakker en is om uitleg gaan vragen 'ja dat kan wel kloppen, er is een TL buis boven het deeg gesprongen'
Sorry?! Dan moet je het deeg weggooien! Er werd heel laks mee omgegaan dus mama heeft stampij gemaakt in de winkel en iedereen die er was droop zo'n beetje af :=

Bizar.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:09

Wauw nog toegeven ook :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:16

Wat mij altijd opvalt bij de groente en fruitafdeling van onze supermarkt is de enorme hoeveelheid fruitvliegjes :=
Je moet je echt door een wolk vliegjes heen worstelen voor je bij de mandarijnen bent.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:24

Wij hadden laatst broodjes op zaterdag gehaald op de markt, zondagochtend helemaal blij omdat we even lekker de tijd zouden nemen voor een uitgebreid ontbijt, zijn de broodjes allemaal beschimmeld. Dit gemeld bij de bakker en kregen een waardebon om nieuwe te halen.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 15:09

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 15:15

Cayenne schreef:
Wat mij altijd opvalt bij de groente en fruitafdeling van onze supermarkt is de enorme hoeveelheid fruitvliegjes :=
Je moet je echt door een wolk vliegjes heen worstelen voor je bij de mandarijnen bent.

Klopt, in heel Nederland is er een plaag van die fruitvliegjes! De warme nazomer is geen gunstig voor die beestjes en ze waren sowieso al in opmars. Rotbeesten zijn het, je krijgt ze niet zomaar weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:40

Hier laatst bij de supermarkt een flesje drinken met gekleurde sticker uit het reclameschap gekocht. 50 cent voor een flesje frisdrank, altijd chill.

Loop ik de winkel uit, zie ik dat het twee maand over datum was. Even bij het schap gekeken, en er was veel meer over de datum.
Aangekaart bij het servicepoint. Geld terug, en een dag later was er geen product meer te zien in dat schap. Alles ivm de datum weggehaald.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:49

Nooit gedacht dat ik er ook mee te maken zou krijgen, maar mijn broer trok net een heel stuk vis/ijzerdraad uit de voorverpakte sla :=.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 22:48

Maanlicht schreef:
UMayDream schreef:
Gatver, wat een verhalen komen hier voorbij. _O-

Ik vertrouw de verse munt van de supermarkt niet meer. Maakt niet uit waar ik het haal, zelfs nadat ik het grondig heb gewassen zitten er áltijd kleine insectjes in, die ik vervolgens in mijn muntthee terug vind. ^)

Ja vies he.. Ik heb het zelfs een keer in een café gehad, echt vol met kleine bladluisjes (of wat zijn het voor beestjes?). Was toen te onzeker om er iets van te zeggen, maar dat was echt niet meer normaal.

Toen ik nog bij de AH werkte kwam er eens een gigantische tropische spin tussen de bananen vandaan, dat was deze:
[ Afbeelding ]

daarom altijd handschoenen dragen als je fruit uit tropische landen inruimt in de bakken! heb ook in Supermarkt gewerkt..

en fruitvliegjes zijn erg irritant Maar komen iedere keer weer, wanneer extreem veel is verkoper melden. die paar vliegen die rondvliegen zijn niet zo erg, ik controleer altijd alles XD

Rebecca schreef:
Liggen hier geregeld zakken met wortels die vol zwarte plekken zitten , en dan een 35% korting sticker erop :+

daar ga ik mee naar de verkoper en laat het me nog goedkoper maken, thuis schil ik alle wortels en was ze goed en geef ze dan aan de paarden.
Maar ook alleen als de zwarte plekken nog niet teveel zijn, anders laat ik ze liggen.
en ja ik eet het zelf ook nog op, nog nooit zek geweest.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 23:17

Mijn zus was pas bij de Aldi om falafel te halen (en nog meer boodschappen), maar eenmaal thuis zag ze datum op de falafel. Over de datum :+
Dus zij terug naar de winkel. Ze mocht hem ruilen. Nouja goed, alle falafel die er nog was was over de datum, en andere vleesvervangers ook. En toen hadden ze nog een uitzondering gemaakt om haar geld terug te geven, dat doen ze normaal dus niet :')

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 23:43

Ik wilde vandaag bij de Jumbo een ijskoffie halen.
Maar die liepen kennelijk niet zo goed.
Ik heb wel 3 keer gekeken maar echt waar, ze waren allemaal over de datum. :') echt al bijna een maand.
Dus ik zeg dat tegen een medewerker; 'oh bedankt' en loopt weer weg.
Geen ijskoffie voor mij dus. :=

Lucido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 00:00

Mijn buren hadden eens een kikker in een pot augurken zitten.. hebben ze wel het nieuws mee gehaald :')