Boompje1985 schreef:Okee dan wel geen kwekerij maar wel een gevalletje van dat het wel degelijk fout kan gaan bij serieuze zaken...
Oud collega van mij is midden in de nacht met der hele gezin uit bed getild door een M-E Team, deur ingetrapt 12 man naar binnen, hond werd in de tuin gedropt en kinderen over de zeik, allemaal voor verdachte wapen bezit van de vorige bewoners.... En nee het was geen reclame spotje van: Even Apeldoorn bellen?
Het bleek foutje van de gemeente geweest te zijn die liepen wat achter met hun administratie
Yep heb ik ook meegemaakt, alleen woonde ik alleen, had mijn huis in Zaandam gekocht van een echtpaar wat het niet meer kon betalen. Hij was inmiddels gevlogen en bleek een dealer. Zij was er nog alleen met de kids.
Na een jaar werd er midden in de nacht +/- 3.00 uur keihard op mijn deur geklopt, een heel politie team, hij moest nog een jaar zitten en ze kwamen hem halen. De gemeente had echter de administratie niet bijgewerkt. Ze hebben de deur niet open gebroken maar zijn wel door mijn hele huis geweest. Ik moest dmv de koop contracten laten zien dat ik het huis gekocht had en mijn paspoort. Na een uur zijn ze weer weggegaan. Ik ben afgescheept met een bosje bloemen.
Paar maanden later ook een deurwaarder met sleutelmaker, die kwamen even beslag leggen op al mijn bezittingen. Ook een foutje van de administratie. Niet eens een bosje bloemen. Als ik niet thuis was geweest had ik een serieus probleem gehad.
Tot die tijd stuurde ik alle post van de vorige bewoners retour afzender, echter vanaf dat moment ben ik alles gaan open maken om dergelijke situaties te voorkomen. Ik heb daarmee nog heel veel ellende voorkomen.
Dus ze hadden het juiste huis.....