_Reneee schreef:Hi! Ik wil in september beginnen met de deeltijdopleiding leraar Nederlands. Iemand daar ervaring mee?
Yes! In februari begonnen.
Wat is je vraag? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spottedponie schreef:Ik doe ook een jaar langer over de opleiding hoor, had t liever anders gezien, maar ik liep vorig jaar compleet op mijn tandvlees waardoor ik heb besloten het iets rustiger aan te doen... Dan maar wat langer maar met plezier en nog wat sociaal leven en dergelijke erlangs
_Reneee schreef:Hi! Ik wil in september beginnen met de deeltijdopleiding leraar Nederlands. Iemand daar ervaring mee?
spottedponie schreef:Het verschilt inderdaad heel erg per persoon, onze studielast is eigenlijk vrijwel gelijk aan een fulltime baan, zo'n 35 uur per week... dat hakte er bij mij wel in toen ik nog werk in een andere branche had... Nu ik op een school werk en daar ook regelmatig tijd heb om aan mijn studie te besteden is het wat beter te behappen
spottedponie schreef:Het verschilt inderdaad heel erg per persoon, onze studielast is eigenlijk vrijwel gelijk aan een fulltime baan, zo'n 35 uur per week... dat hakte er bij mij wel in toen ik nog werk in een andere branche had... Nu ik op een school werk en daar ook regelmatig tijd heb om aan mijn studie te besteden is het wat beter te behappen
Adamootje schreef:Ik zie dat de studielast bij veel mensen toch hoger ligt dan die 20 uur van mij. Waar studeren jullie? Hoeveel dagen in de week volgen jullie college?
. Ik volg op het moment een juridische mbo opleiding en moet nog anderhalf jaar. Ik heb echter wel een havo diploma dus wil nog wel graag doorstuderen._Reneee schreef:Wow, nog best wat mensen met ervaring. Ik was benieuwd of het een pittige opleiding is? En waarom ben je gestopt Kelly? Ik twijfel nog of ik naar de Uni zal gaan of dit ga doen. Mij lijkt het dat de uni een stuk meer saaie, droge stof is, of ligt dat aan mij?
Lijkt me echt spannend om de eerste keer voor de klas te staan haha. Wat doen jullie naast je opleiding?