Jeetje TS, petje af hoor. Voor je kinderen wil ik zeggen, houd ze goed in de gaten. Probeer goed met ze te blijven praten, maar als je het niet vertrouwd, schroom dan niet om professionele hulp in te schakelen. Misschien is het fijn om je kinderen allebei een zorgenvriendje knuffel te geven. Als ze moeite hebben met praten, kunnen ze tekeningen oid erin stoppen. Dan kun jij die weer bekijken en kun je goed de situatie blijven monitoren.
En voor jou ook, als je het niet trekt, prof hulp is ervoor om je door dit soort heftige periodes heen te slepen.
Ik heb zoveel respect voor jou ts.. van begin tot einde hoe je het hebt aangepakt. Zowel dat je er in begin voor hem wilde zijn en hem.dcht de kans hebt gegeven, maar ook hoe sterk je nu bent en hoe realistisch jij bent... vele vrouwen waren in die mooie woorden getrapt..
Neon
Geplaatst: 21-11-16 19:31
Moeilijk maar wijs besluit... sterkte...
_SantOs_
Geplaatst: 21-11-16 21:20
Sterkte TS vanavond.
Je bent een kanjer!
Lynn_Nikita
Geplaatst: 21-11-16 21:24
Sterkte vanavond. Ontzettend moeilijk maar wijs besluit. Zeker voor de lange termijn. Mijn moederhart breekt als ik aan de kinderen denk maar jij maakt de juiste keuze voor hun. Hij maakt namelijk geen goede keuze en dan moet je wel hoe pijnlijk het nu ook is. Hier kom je sterker uit
Het was heel moeilijk gisteravond. Overdag had mijn ex al veel twijfels en was in de war. Vroeg zich af of hij er goed aan deed. Ik heb gezegd dat het een beetje laat is om te gaan nadenken over wat je achterlaat.
De tijd ging superlangzaam en uiteindelijk was het 21.00 en konden we gaan. Op het station moest hij heel erg huilen. Mijn oudste zoon was ook weer ontzettend verdrietig, heeft wederom heel lang gehuild in bed. Vandaag hou ik hem thuis van school, even rustig bijkomen.
IMJ
Geplaatst: 22-11-16 09:03
Och och wat heftig allemaal!
Misschien dacht jouw man dat het zover nooit komen zou?
Ik hoop zo voor jou dat hij uiteindelijk beter wordt. Dat hij laat zien wat hij kan en weer een vader voor jouw kinderen zal zijn. Maar hij zal die kracht zelf moeten vinden. De afloop is voor nu onbekend en dat maakt het zo moeilijk...
Sterkte meid. Heb vertrouwen in jezelf. In dat jij het beste voor jouw kinderen gedaan hebt. Dit is niet jouw schuld, ook al laat hij jou dit wel zo voelen, hij manipuleert en liegt. Jij bent nu de motor achter jullie gezin. Jij kan dat! Sterke mama!
Heel veel sterkte! Dikke knuffel voor jullie allemaal (voor jou en je zoontjes). Laat je kinderen inderdaad maar even bijkomen vandaag. Een dag met mama vinden ze nu vast fijn.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 22-11-16 10:26
Wat ontzettend goed gedaan!! Dat je zo sterk en standvastig kan blijven, zeker als je zoontje zo veel verdriet heeft.... Maar dit is echt het beste, ook voor je zoontje. Ondanks dat hij dat nu nog niet zo ziet. Heel veel sterkte, hopelijk kunnen jij en je zoontje vandaag even iets leuks gaan doen om de gedachten te verzetten. Van mij ook een dikke knuffel, je kan echt trots op jezelf zijn!
En misschien niet je eerste gedachte, maar is het veranderen van je buitendeursloten iets???
Grapjasjes12
Geplaatst: 22-11-16 10:31
Wat een moeilijke keuze heb jij gemaakt, maar in mijn ogen zeker de beste! Helemaal omdat ik zowel met als zonder verslaafde papa heb geleefd. De tijden dat hij weg was waren zoveel beter voor ons!
Wellicht gaat je zoontje dat ook nog wel merken En anders later als hij zelf kinderen heeft. Je doet het super!