Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aradis schreef:Maar wat dan nog als je dat ziet? Mogen alleen goed gevormde borsten die op de "juiste" plek hangen bh-loos?
Maar persoonlijk heb ik ze wel graag mooi gevormd en op de juiste plaats zitten, anders zou ik me toch echt niet comfortabel voelen. Bij kleine borsten hangt het vaak toch net wat minder dan bij grotere borsten. Ik vind het meestal niet mooi als je kunt zien dat iemand geen bh aan heeft doordat ze duidelijk lager hangen dan met bh. Al is het wel mooi dat je daar lak aan hebt en lekker zonder bh de straat op gaat. Maar ik sta er dus van te kijken dat er zoveel dames zijn die er lak aan hebben. Kana schreef:Wat is er in hemelsnaam nou onverzorgd aan geen BH aantrekken? Die snap ik echt niet.
dus wat is er dan onverzorgd aan.
Het valt niemand op dat ik dan geen BH aan heb.
Althans, een foto waar ze op staan met hemdje. (Eerste foto van profiel)
Even indenken dat ik later als röntgen arts in mn witte pakkie sta met zonder BH
Kan toch écht niet

mijn boobies houden niet van vrijheid blijheid
alexonline schreef:Gucci_ schreef:Ik draag al jaren overdag geen bh en 's nachts wel, omdat ik dan lig te slapen en er toch geen last van heb. Heb wel altijd een hemd aan of zoals nu een soort sportbeha van ck, deze zitten wel lekker.
Kan echt niet tegen bh's, al helemaal niet onder een dikke trui, krijg er kippenvel van als ik eraan denk, vind het zo oncomfortabel.
Nog nooit gezien dat de boel doorschijntDraag ook nooit strakke bovenkleding, daar kan ik niet tegen gewoon.
Wat is het nut van 's nachts een bh dragen??
Pluizebolpum schreef:Tja, het is maar net wat je mooi en/of fijn vindt. Ieder voor zich vind ik. Okay, op de werkplek is het meestal wel prettig als je een beetje netjes oogt, maar gewoon in je vrije tijd...
Maar die keer in de supermarkt toen ik achter een dame op leeftijd stond toch maar niet. Ze was gekleed in een soort van sweatstof trainings/huispak iets en had haar 'dames' los hangen tot op de knieën. Lijkt me dat je dan toch wel moet oppassen. Straks struikel je erover en breek je een heup. Tuurlijk, ik kan me ook weleens verbazen over wat mensen allemaal wel of niet aantrekken maar dat moeten ze verder helemaal zelf weten zolang ze geen gevaar voor zichzelf vormen. Smaken verschillen nou eenmaal.
Chasey schreef:Pluizebolpum schreef:Tja, het is maar net wat je mooi en/of fijn vindt. Ieder voor zich vind ik. Okay, op de werkplek is het meestal wel prettig als je een beetje netjes oogt, maar gewoon in je vrije tijd...
Maar die keer in de supermarkt toen ik achter een dame op leeftijd stond toch maar niet. Ze was gekleed in een soort van sweatstof trainings/huispak iets en had haar 'dames' los hangen tot op de knieën. Lijkt me dat je dan toch wel moet oppassen. Straks struikel je erover en breek je een heup. Tuurlijk, ik kan me ook weleens verbazen over wat mensen allemaal wel of niet aantrekken maar dat moeten ze verder helemaal zelf weten zolang ze geen gevaar voor zichzelf vormen. Smaken verschillen nou eenmaal.
ZOiets?![]()
[ Afbeelding ]
Gianti schreef:Kana schreef:Wat is er in hemelsnaam nou onverzorgd aan geen BH aantrekken? Die snap ik echt niet.
Nou ligt er net aan wat je aan hebt. Als ik iemand met onwijs mooie blouse zie maar met 2 punten om half 7 bij dr navel.. vind ik toch wel onverzorgt en verwaalozing van uiterlijk. Kleed je naar je figuur
ierusju schreef:onpaard schreef:Dat is zeker de H van hilde cup. Jij bent goed bedeeld, ik wist niet eens dat die maat bestond.
Puur natuur???
Hier maatje 80H, ook puur natuur. Is wel lastig in combinatie met paardrijden soms hoor
moonfish13 schreef:Het issue van geen bh in beeld, geen cola drinken nu.![]()
[ [url=m/rtSTMZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kS1Bsv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ET9ZNd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/knKf60.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even eerlijk nu...
Echt eerlijk zijn....
Echt, echt eerlijk zijn..
EERLIJK zijn!