Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:16

Wat is er in hemelsnaam nou onverzorgd aan geen BH aantrekken? Die snap ik echt niet. :+

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:21

Moet er niet aandenken zonder BH rond te lopen. Het is niet zo veel maar zonder is voor mij niet prettig en het ziet er bij mij ook niet uit ook. Kan niet zeggen dat ik er last van heb dat ze niet fijn zitten. Gelukkig maar. Iedereen moet het voor zich weten maar mij niet gezien. Ik draag ook 's nachts een BH zonder vindt ik niet prettig.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:22

Aradis schreef:
Maar wat dan nog als je dat ziet? Mogen alleen goed gevormde borsten die op de "juiste" plek hangen bh-loos?

Nee hoor, al hangen ze op je knieën :+ Maar persoonlijk heb ik ze wel graag mooi gevormd en op de juiste plaats zitten, anders zou ik me toch echt niet comfortabel voelen. Bij kleine borsten hangt het vaak toch net wat minder dan bij grotere borsten. Ik vind het meestal niet mooi als je kunt zien dat iemand geen bh aan heeft doordat ze duidelijk lager hangen dan met bh. Al is het wel mooi dat je daar lak aan hebt en lekker zonder bh de straat op gaat. Maar ik sta er dus van te kijken dat er zoveel dames zijn die er lak aan hebben.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:23

ierusju schreef:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat de gemiddelde maat is van de dames die regelmatig hun bh uitlaten.

80D
En draag sport tops van sports direct die niet knellen of lastig Zijn
Maar zonder bh thuis of rond huis bevalt me prima

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:23

Kana schreef:
Wat is er in hemelsnaam nou onverzorgd aan geen BH aantrekken? Die snap ik echt niet. :+

Nou ligt er net aan wat je aan hebt. Als ik iemand met onwijs mooie blouse zie maar met 2 punten om half 7 bij dr navel.. vind ik toch wel onverzorgt en verwaalozing van uiterlijk. Kleed je naar je figuur

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:25

Hier hangen ze zonder niet lager dan met hoor... :+ dus wat is er dan onverzorgd aan.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:27

Ayasha schreef:
Hier hangen ze zonder niet lager dan met hoor... :+ dus wat is er dan onverzorgd aan.

Ik draag zelf ook vaak geen bh, daarom zeg ik kleed je naar je figuur

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:29

Ik loop ook vaak zonder BH. Maar in het openbaar - als ik een BH off day heb - wel met een corrigerend hemd, zodat ze wel op hun plek blijven. :') :') Het valt niemand op dat ik dan geen BH aan heb.
Ik heb cup D. In m'n profiel staat wel een foto van m'n tieten. :') Althans, een foto waar ze op staan met hemdje. (Eerste foto van profiel)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:30

Voor mij is BH uit echt avondje bankhangen / het huis niet uit, knot in het haar, joggingsbroekje aan. Gewoon lekker lui, geen zorgen maken over hoe je eruit ziet. Zo ga ik echt niet over straat lopen. Dat mensen even op en neer naar de winkel voor dat ene ding a la maar echt op straat lopen.. Vind ik raar, dan wel leuk kleden, haar leuk make-up mooi op, en dan zonder BH (of vervanging)?
Nog erger, zou wat zijn als ik zo naar mijn werk zou gaan :+ Even indenken dat ik later als röntgen arts in mn witte pakkie sta met zonder BH :+ Kan toch écht niet :')
Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 09-05-16 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:31

hmmm leuke discussie B-)
zelf draag ik wel een bh buiten en weiger ik zonder naar buiten te gaantenzij de kat in de achtertuin weer eens wat gevangen heeft ik behoor ook tot de club 80C en dingen zoals paardrijden moet bij mij echt met een sport BH liefst level 2 of hoger :x

voor mensen die beugelloze BH's zoeken kijk eens op bonprix mijn moeder kan niet tegen beugels en mijn zusje haat BH's daar zitten wel een aantal leukere bh's bij zonder beugel O:)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:31

Met bh begint er onder m'n sleutelbeen (iets lager maat even voor het voorbeeld) een mooie bolling. Draag ik geen bh dan is dat stuk plat en dan ineens een schans, en nee dat vind ik echt geen gezicht
Laten we nog maar niet spreken van '2 kaatsenballen in een net' als ik eens achter m'n peuter aan moet rennen of als je eens plotseling moet bukken what ever dat iedereen je blote tetten ziet ipv een bh

Daarbij vind ik het echt afbreuk doen aan je figuur, je buik en middenrif lijken korter en minder gestroomlijnd en ik heb het idee dat een bh m'n rug en schouders ook mooier recht houd

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:33

Zo gek maar ik kan er niet tegen zonder BH. Met slapen gaat het harnas natuurlijk wel uit... maar zodra ik aan de wandel ga weer aan. Geen idee waarom maar ik vind het zo'n rottig stiffy nippy gevoel :')
Ze blijven netjes op hun plek.. daar ligt het niet aan... maar gewoon het gevoel :') mijn boobies houden niet van vrijheid blijheid :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:43

Voor mijn borstverkleining moest ik echt een aan anders was het ondraaglijk.maar had altijd sportbhs aan want normale deden ook pijn.
Nu bijna jaar later kan ik gerust een dagje slippen maar omdat ze toch nog gedeelte aan het genezen zijn draag ik een bh om de vorm mooi te houden.
In de nacht slaap ik altijd zonder
Ik had voor de operatie 90H en nu een 85C/D

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:45

alexonline schreef:
Gucci_ schreef:
Ik draag al jaren overdag geen bh en 's nachts wel, omdat ik dan lig te slapen en er toch geen last van heb. Heb wel altijd een hemd aan of zoals nu een soort sportbeha van ck, deze zitten wel lekker.
Kan echt niet tegen bh's, al helemaal niet onder een dikke trui, krijg er kippenvel van als ik eraan denk, vind het zo oncomfortabel.
Nog nooit gezien dat de boel doorschijnt :') Draag ook nooit strakke bovenkleding, daar kan ik niet tegen gewoon.

Wat is het nut van 's nachts een bh dragen??

Weet eigenlijk niet waarom, als compensatie zodat ze niet slap worden :+

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:47

Tja, het is maar net wat je mooi en/of fijn vindt. Ieder voor zich vind ik. Okay, op de werkplek is het meestal wel prettig als je een beetje netjes oogt, maar gewoon in je vrije tijd...
Maar die keer in de supermarkt toen ik achter een dame op leeftijd stond toch maar niet. Ze was gekleed in een soort van sweatstof trainings/huispak iets en had haar 'dames' los hangen tot op de knieën. Lijkt me dat je dan toch wel moet oppassen. Straks struikel je erover en breek je een heup. Tuurlijk, ik kan me ook weleens verbazen over wat mensen allemaal wel of niet aantrekken maar dat moeten ze verder helemaal zelf weten zolang ze geen gevaar voor zichzelf vormen. Smaken verschillen nou eenmaal.

Zo na dansles zoals vanavond of als ik op stal erg heb gezweet mogen ze van mij thuis wel los. Zo vol plak en nattigheid vind ik goor voelen en ik kan nou eenmaal niet altijd direct onder de douche. Kan me best voorstellen dat je, zeker met warm weer, het zwikkie liever los laat hangen dan.

En persoonlijk vind ik iemand die met een korte rok een brug op fietst veel ranziger dan dat iemand zonder BH door de winkel huppelt. Ik ben dol op katten maar zie toch liever mijn eigen vierpotig poezedier dan de al dan niet verpakte 'poesjes' van een ander...Some things just cannot be unseen...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:50

En als het dan zulk mooi weer is als vandaag, trek dan in godsnaam een shirtje aan wat niet zo doorschijnt zoals ik vanavond op weg naar stal zag. Of doe er iets onder aan zodat ik en de hele bus de kleur van de bh niet ziet :+

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:51

onpaard schreef:
Dat is zeker de H van hilde cup. Jij bent goed bedeeld, ik wist niet eens dat die maat bestond.
Puur natuur???

Hier maatje 80H, ook puur natuur. Is wel lastig in combinatie met paardrijden soms hoor -O-

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:54

Pluizebolpum schreef:
Tja, het is maar net wat je mooi en/of fijn vindt. Ieder voor zich vind ik. Okay, op de werkplek is het meestal wel prettig als je een beetje netjes oogt, maar gewoon in je vrije tijd...
Maar die keer in de supermarkt toen ik achter een dame op leeftijd stond toch maar niet. Ze was gekleed in een soort van sweatstof trainings/huispak iets en had haar 'dames' los hangen tot op de knieën. Lijkt me dat je dan toch wel moet oppassen. Straks struikel je erover en breek je een heup. Tuurlijk, ik kan me ook weleens verbazen over wat mensen allemaal wel of niet aantrekken maar dat moeten ze verder helemaal zelf weten zolang ze geen gevaar voor zichzelf vormen. Smaken verschillen nou eenmaal.

ZOiets? :')
Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:55

Chasey schreef:
Pluizebolpum schreef:

ZOiets? :')
[ Afbeelding ]

Hoe dan :oo

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:56

Het issue van geen bh in beeld, geen cola drinken nu. :Y)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even eerlijk nu...
Echt eerlijk zijn....
Echt, echt eerlijk zijn..
EERLIJK zijn! :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:57

Eerlijk over wat? Ik snap het niet? Doel je op het feit dat er tepels te zien zijn?

Gianti schreef:
Kana schreef:

Nou ligt er net aan wat je aan hebt. Als ik iemand met onwijs mooie blouse zie maar met 2 punten om half 7 bij dr navel.. vind ik toch wel onverzorgt en verwaalozing van uiterlijk. Kleed je naar je figuur

Ik snap je punt dat dat misschien wat minder mooi is in de ogen van de meesten. Maar onverzorgt en verwaarlozing vind ik gekke termen voor Bh loze tieten. Het aantrekken van een Bh maakt je niet meteen een stuk schoner oid. :P
Laatst bijgewerkt door Kana op 09-05-16 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:57

ierusju schreef:
onpaard schreef:
Dat is zeker de H van hilde cup. Jij bent goed bedeeld, ik wist niet eens dat die maat bestond.
Puur natuur???

Hier maatje 80H, ook puur natuur. Is wel lastig in combinatie met paardrijden soms hoor -O-

Niks mis mee grote borsten. Ik was er erg gelukkig mee tijdens en na mn zwangerschap. Maar denk niet dat ik cupH heb gehad.

Wat ik deed toen ik borstvoeding gaf en paard reed was 2 sportbh's over elkaar dragen. Dan zaten ze goed ingesnoerd. Misschien helpt het ook bij jou.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:58

moonfish13 schreef:
Het issue van geen bh in beeld, geen cola drinken nu. :Y)
[ [url=m/rtSTMZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kS1Bsv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ET9ZNd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/knKf60.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even eerlijk nu...
Echt eerlijk zijn....
Echt, echt eerlijk zijn..
EERLIJK zijn! :')

Tja wat zal ik d'r op zeggen als man zijnde,..... Hahaha

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:59

Mannen vinden dat wel mooi :P
Maar ik vind het ook niks. Hoef die punten van iemand anders niet te zien haha. Maar dan nog moeten vrouwen het zelf weten. Als ik er last van heb moet ik maar de andere kant op kijken, toch?

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:00

Alex foei! Dit is geen topic voor jou ;) ;)