Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_lautje_ schreef:Ik neem aan dat je bij je ouders woont. Dat is niet een huis hebben.
En je bent 17 dus natuurlijk heb je, je leven niet voorelkaar om een gezin te stichten. Dat zou pas abnormaal zijn. Maar ga dan niet doen alsof je het wel voorelkaar hebt. Daarmee toon je, je naïviteit.
En verlof als je op een opleiding zit? Nog nooit van gehoord. Ken geen school die aan verlof doet. Verlof heb je alleen als je een baas hebt die je aanmeld bij het UWV waardoor je zwangerschapsverlof krijgt.
Emmaa_ schreef:Je kan wel verlof krijgen in de vorm van een uitgesteld bindend studieadvies of iets in die richting inderdaad, maar uiteindelijk moet je de punten wel halen om je diploma te kunnen halen en zal je het dus alsnog moeten inhalen. Dat hoeft niet als je werkt.
finnens schreef:Verstandige keus!
Je moet wel echt goed kunnen blokken als je alle gemiste stof en toetsen in zou willen halen zodat je weer gelijk loopt met de klas. 16 weken geen school is niet niks.
) en je wordt betaald door het UWV dus inkomen hebt.
Gucci_ schreef:Jammer dat er zo negatief tegen aan wordt gekeken over het verhaal van love12. Ik zou mij er niet teveel van aantrekken hoor. Hier wordt net gedaan alsof het nooit meer goed komt.
Zoals iemand zei wat als haar vriend een nieuwe vriendin krijgt, alsof zij dus nooit meer een vriend zou krijgen![]()
Als je het zo kunt regelen dat je je kindje naar je ouders kunt brengen als je naar school gaat? En lees ik het nou goed dat je geen vriend meer hebt? Je komt vast wel iemand tegen later voor een nieuwe relatie, of zoek gewoon een man/jongen (wel iemand die echt voor jou gaat en andersom natuurlijk)die alles al goed voor elkaar heeft en jij je op jouw studie kunt concentreren mocht je geen directe familie hebben die jou wil helpen. Het leven kan altijd zo anders lopen. Niets is onmogelijk.
Toen ik net begon met mijn nieuwe opleiding zat ik ook gewoon in de kamer te studeren met mijn 2 maanden oude zusje, niet elke baby is een huilbaby. Zwaar overdreven dit.