Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Twiggy2008 schreef:Conejo, snap het ook, hoor, maar veel ouders zijn in mijn ogen te voorzichtig, waardoor kinderen de kans afgenomen wordt, zelf te leren. Voorbeeld: zie de vele kinderen die niet op de fiets met het verkeer kunnen omgaan. Je zult maar naar de middelbare school moeten... en het niet veilig kunnen. Of niet mogen buiten spelen, omdat pa en ma zeggen dat het gevaarlijk is.... Leer je kind omgaan met deze situaties. Deed je vroeger toch zelf ook (hoop ik?)?
maar voor die moeilijke snelle peutertijd lijkt het mij maar wat handig.

), harstikke fijn. Maar als het wel nodig is voor ouder en kind, ben ik blij dat er wel hippe mogelijkheden voor zijn
ieder geval langs het naaktstrand
Ik ben elke keer weer ontzettend opgelucht wanneer ze weer heelhuids thuis is. Geen reden om haar dan maar niet te laten gaan natuurlijk, maar of het ooit gaat wennen?
verschrikkelijk zeg, en ik wist ook echt niet waar ik met mezelf heen moest.
)verootjoo schreef:Haha, die tijd weet ik nog zo goed van mezelfverschrikkelijk zeg, en ik wist ook echt niet waar ik met mezelf heen moest.
Mijn ouders waren uiteraard de meest verschrikkelijke en aaaaalle andere ouders deden het veel beter dan zij

)