Skyefate schreef:Oh boy, ik lees hier echt belachelijke dingen om lastig over te worden![]()
En ja, katten... Waar maken sommige mensen zich toch druk om. Je kan katten echt niet in je eigen tuin houden. Ja, soms poepen ze eens ergens anders. Maar meestal is dat gewoon in de tuin en normale katten begraven het ook. Er zijn vaker katten van ons vergiftigd omdat een buur ook niet stond op de stront of het vogeltjes vangen. Stel je toch niet zo aan. Ga in de stad wonen als je zo kleinzerig bent. Vind het niet opruimen van hondenpoep op het midden van een pad toch veel smeriger, hoor. Die begraven hun rotzooi niet.
Helemaal mee eens
De katten die in zandbakken ed schijten vind ik gewoon enorm vies. Als je continu in de kattenschijt pakt als je aan het tuinieren bent kan ik me ook heel goed voorstellen dat je je daaraan stoort.
Ik gooi mn honden de tuin in als er een kat zit. Ze zijn snel genoeg weg en na 3x is t wel klaar met hun ontlasting in mijn tuin. Niks viezer als begraven drollen in mn tuin. Ben ik bezig in de tuin en weer met mn handen in zo'n drol. Bah.