ex heeft me een valentijns cadeau gestuurd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:32

ElineS schreef:
Ehm, ik doe dat meestal niet :P Vorige posts doorspitten. Heb ik iets verkeerds gezegd?

Er komt geen kind.

Captain

Re: ex heeft me een valentijns cadeau gestuurd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:38

Wat een drama zeg. Doe niet zo moeilijk en zeg het gewoon.. werkelijk waar wat een dramatisch gedoe.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:50

Ik heb soms het idee bij TS dat ze leeft op de dramatiek in haar leven en wanneer die er niet is dat deze gemaakt wordt. Aandacht...

Zo kun je van alles wel een probleem maken.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:54

Doodvermoeiend dit.

Ikwilaandachtenmedelijden.nl

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:02

ElineS schreef:
Ehm, ik doe dat meestal niet :P Vorige posts doorspitten. Heb ik iets verkeerds gezegd?

Misschien wel handig om te doen, aangezien je ook de moeite neemt een lange post te typen aan TS :)
En dan bedoel ik niet het doorspitten van posts in andere topics maar gewoon even de berichten eerder in dit topic. Dan lees je wel dat het ingewikkelder ligt.

Anyway, goed dat je het cadeautje terug gaat sturen naar je ex TS. Ben het wel met de rest eens dat je het echt aan je vriend "moet" vertellen. Wat is een relatie zonder vertrouwen? Hij heeft geen reden om boos te worden aangezien het jouw schuld niet is.. Als jij het verzwijgt heeft hij echter wél een reden om boos te worden ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:05

Roos_M schreef:
Doodvermoeiend dit.

Ben jij serieus 25? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:08

lieveli schreef:
Roos_M schreef:
Doodvermoeiend dit.

Ben jij serieus 25? :')

Nou inderdaad. Knap dat je nog energie hebt om zo'n nutteloze post te typen als het allemaal zo vermoeiend is. Boven staat zo'n mooi kruisje waarop je kan klikken trouwens.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:13

Roos_M schreef:
Doodvermoeiend dit.

Klik je lekker weg. Wat een walgelijke reactie, doe even normaal.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:32

Was wel een overdreven reactie ja. Sorry als ik iemand ermee voor het hoofd stoot.

Was schijnbaar zo erg dat mijn leeftijd moest gecheckt worden.

Neemt niet weg dat ik het wel een heel raar verhaal vind. Je ontvangt een cadeautje van je ex en je kan/wil hier niet over praten met je vriend. Maar wel een topic openen. Ligt toch niet aan mij dat dat gewoon raar is! Lijkt voor mij dan gewoon een schreeuw om aandacht

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:35

verootjoo schreef:
ElineS schreef:

Er komt geen kind.

Oow oké, dat had ik niet gelezen.

@Rianne: Ik had wel wat gelezen, maar aangezien alles vooral herhaling was, had ik niet het idee dat ik het hele topic hoefde door te lezen om zelf wat te posten. Ik had wel alleen TS haar berichten doorgescand, maar daar stond niets in over dat er geen kind komt. Volgende keer topic beter lezen dus :P Met vorige posts doorspitten bedoelde ik posts van TS in andere topics doorlezen. Dacht dat Cheyanne dat bedoelde, niet de posts in dit topic.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 15-02-16 20:38, in het totaal 2 keer bewerkt

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:36

maaikemuis schreef:
Ik heb soms het idee bij TS dat ze leeft op de dramatiek in haar leven en wanneer die er niet is dat deze gemaakt wordt. Aandacht...

Zo kun je van alles wel een probleem maken.

Goh ik ben dus niet de enige :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:37

Roos_M schreef:
Was wel een overdreven reactie ja. Sorry als ik iemand ermee voor het hoofd stoot.

Was schijnbaar zo erg dat mijn leeftijd moest gecheckt worden.

Neemt niet weg dat ik het wel een heel raar verhaal vind. Je ontvangt een cadeautje van je ex en je kan/wil hier niet over praten met je vriend. Maar wel een topic openen. Ligt toch niet aan mij dat dat gewoon raar is! Lijkt voor mij dan gewoon een schreeuw om aandacht

Je stoot vooral jezelf voor het hoofd met zo'n opmerking want het zegt heel veel over jou en niks over Fleur. Ik vind het ook een raar verhaal, maar dat is geen reden om iemand zo (proberen) te vernederen. Walgelijk.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:41

Daarvoor heb ik mijn excuses aangeboden.

Je hoeft het niet zo op te blazen lieveli.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:42

Misschien was haar formulering niet juist maar de essentie wat ze bedoelde is hetzelfde wat ik denk.

Een meid die denk ik beter een instantie raadpleegt om haar te helpen, in plaats van op andere manieren aandacht te vragen, al is het positief of negatief.

De drama die ze heeft in haar leven (aan de hand van al haar topic's en nee ik ben dat niet gaan opzoeken maar het is moeilijk om geen topic van haar te lezen) zoekt ze vaak zelf op door zoals hier van een mug een olifant te maken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:46

Ik vind het een rare manier van excuseren, maar goed. Ik blaas niks op en ik ben het in wezen met je eens, maar je kunt het ook óf op een andere manier verwoorden óf gewoon niet lezen.

Ik denk dat bijna iedereen vraagtekens bij het verhaal heeft, maar het gaat Fleur niet helpen om daar heel triest op te reageren.

chanel1985 schreef:
Misschien was haar formulering niet juist maar de essentie wat ze bedoelde is hetzelfde wat ik denk.

Niet misschien hoor. Het was een akelige opmerking die je eerder van een gefrustreerde puber verwacht.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:51

Dat is ook zo chanel. Bij mij kwam t rot uit mn strot.

Lieveli. Ik had ook niet meer kunnen reageren. Was wel een beetje laf geweest niet? Ik vond een sorry wel op zijn plaats.
Wat had ik in jouw ogen moeten doen dan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:53

Ik vind een 'sorry als ik er iemand mee voor het hoofd stoot' niet echt een excuus. Een excuus naar TS was op z'n plaats geweest, maar het is gebeurd. Ce'st la vie.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:55

Oke. Naja zo bedoelde ik t dus.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:58

Goed dat je het pakket terugstuurt TS, al vraag ik me eigenlijk wel af of je boodschap wel over zal komen als je er verder geen tekst en uitleg bij geeft? Aangezien eerdere hints blijkbaar niet gewerkt hebben..

Of je je huidige vriend wat moet vertellen kan jij best inschatten, ik ken hem nl niet :)
Persoonlijk vind ik openheid héél belangrijk, ook als dat inhoud dat er minder prettig nieuws volgt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:33

Ik denk juist dat je vriend kan groeien en werken aan zijn onzekerheid/jaloezie, als je hem vertelt over dit nietszeggende prul voor Valentijn.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:17

Zonde dat het geen eten.... Wacht. Tic Tac! Vreet er nog eentje op samen met je vriend, lach om het plastic prulletje en haal je schouders erover op.

Lief dat je ex zoiets stuurt, maar als je er geen behoefte aan hebt hoef je er toch niks mee? Op het moment dat je het terugstuurt heb je kosten en heeft hij een vreemde vorm van aandacht. Vraag me af of het dan niet beter is om niks te laten horen.

En inderdaad, vertel het je vriend. Maak er vooral geen ding van, straks verwacht hij anders dat het wel een ding is. En dat is beter om ten aller tijden te voorkomen, nietwaar? :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 22:53

Mijn excuses voor mijn gedrag van de afgelopen dagen. Na een dag bokt ban ben ik afgekoeld en tot bezinning gekomen.
Sorry als ik iemand tegen de schenen heb geschopt.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 23:29

Je hoeft toch geen sorry te zeggen! Doe wat je moet doen! En bekijk t niet zo zwaar.

Sterkte met de hele situatie

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:33

Je bent een beetje van het paadje, dat mag toch.

Overigens: er is niets zo relaxt als de waarheid, om de simpele reden dat die het makkelijkst is om te onthouden. Dus da's ideaal voor luie mensen of mensen die toch al veel aan hun hoofd hebben. Die hoeven de rest niet te onthouden.