Silkaay schreef:Oh en eigenlijk klopt het niet helemaal, hij dumpte mij (ik zat toen net in mijn examens) omdat ik 'een bitch was geworden' nou eh
Nou, die ben je 30x beter kwijt dan rijk. Wat een creep zeg. Als iemand in mijn omgeving zo behandeld was door een gast dan had 'ie geen mannelijkheid meer over. Even heeeeeel snel normaal doen, verdorie.

) en we hebben veel gezamenlijke hobbies dus voor mijn gevoel zijn we echt een perfect match
alleen wordt hij nog wel gestalkt door zijn ex die steeds opnieuw manieren verzint om met hem in contact te komen, daar worden we allebei gestoord van. Maar zij zit nu in het buitenland dus ze zou ons niks aan kunnen doen ofzo
dus als ze nu weer een triest bericht stuurt dan lachen we er allebei om. Gelukkig vertelt hij mij alles en laat hij het me ook allemaal gewoon zien. Ik weet hierdoor echt dat ik hem kan vertrouwen
..... waar hebben jullie deze losers gevonden? De gemeentelijke stortplaats? De afvalbakken van een of ander freaky genetisch laboratorium?
Zie er ook veel narcisten tussen, zo te lezen. Wat ik me nou afvraag; zijn die mannen die dat hebben er nou geslaagd in om bij een volgende relatie wel 'normaal' een relatie aan te gaan, of zullen ze er nooit in slagen om een relatie te laten slagen? Komt dan bij een volgende relatie weer het aard van het beestje naar boven? 
In het begin was hij extreem jaloers (en extreem onzeker) en hij belde haar wel 10x als we de stad in gingen. ''Ben je wel echt met Bente?'' ''Weet je dat zeker?'' Na een paar goede gesprekken is dit gelukkig beter en over gegaan
Hij mocht mij wel, hoe weet ik niet? Toen hij mijn telefoon nummer had en hij wist dat we samen waren, belde hij zelfs mij om de kleine dingen om aan die vriendin te vragen
En hij pakte ook haar geld af om wiet te kopen als het geld van zn uitkering op was
.