Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:22

Silkaay schreef:
Oh en eigenlijk klopt het niet helemaal, hij dumpte mij (ik zat toen net in mijn examens) omdat ik 'een bitch was geworden' nou eh :+

Nou, die ben je 30x beter kwijt dan rijk. Wat een creep zeg. Als iemand in mijn omgeving zo behandeld was door een gast dan had 'ie geen mannelijkheid meer over. Even heeeeeel snel normaal doen, verdorie.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:27

Ex 1 - ik was nog jong, wilde vrij zijn en leuke dingen doen. Hij niet, zat liever thuis.
Ex 2 - hele aardige jongen, maar liet mij totaal niet vrij in het doen van mijn eigen ding. Ging ik naar de paarden, stond hij langs de bak. Wedstrijden, altijd mee. Met vriendinnen uit, hij zocht net zolang tot hij mij gevonden had. Binnen het uur geen bericht terug gestuurd, belde hij al waar ik mee bezig was. Zelf had hij geen vrienden en hobby. Ik was er op een gegeven moment zo klaar mee, heb hem op nieuwjaarsdag gedumpt. Happy newyear!!

Emita

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 17:12

Silkaay wat een triest geval zeg :+ ik zou hem zo snel mogelijk blokkeren...

Gelukkig heb ik niet zulke creepy gevallen als jullie.
Ex 1: ik woonde in Argentinië en we hadden bijna een jaar een relatie, maar mijn visum liep af en ik moest weer naar Nederland om verder te studeren. Vanwege de afstand hebben we het uitgemaakt. Dit was in 2011.

Ex 2 dumpte mij na een jaar omdat we samenwoonden en hij niet met mijn hond overweg kon (hij vond honden vies). Pas na een maand, toen ik voor mijn gevoel echt al over hem heen was, ging hij me smeken om me terug te nemen. Maar ik wilde niet meer want ik besefte me ineens hoe saai hij eigenlijk was (geen vrienden, geen hobby's). Oh ja en hij vond m'n paard ook vies en stom. Dus ja, dan niet he

Inmiddels heb ik een super leuke vriend die gek is op mijn hond en die m'n bijrijdpaard ook leuk vindt (maar wel een beetje eng nog :P) en we hebben veel gezamenlijke hobbies dus voor mijn gevoel zijn we echt een perfect match <3 alleen wordt hij nog wel gestalkt door zijn ex die steeds opnieuw manieren verzint om met hem in contact te komen, daar worden we allebei gestoord van. Maar zij zit nu in het buitenland dus ze zou ons niks aan kunnen doen ofzo :') dus als ze nu weer een triest bericht stuurt dan lachen we er allebei om. Gelukkig vertelt hij mij alles en laat hij het me ook allemaal gewoon zien. Ik weet hierdoor echt dat ik hem kan vertrouwen <3

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 18:41

Cowboy55 schreef:
Ik ben dus echt al 9 pagina's van mijn stoel aan het vallen.....wtf..... 8)7 ..... waar hebben jullie deze losers gevonden? De gemeentelijke stortplaats? De afvalbakken van een of ander freaky genetisch laboratorium?

Uit de rijdende methadon bus gevallen in some cases...

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:02

Omdat 'ie zijn euh.. Nouja, 'banketstaaf' :+ beloofde af te knippen als ik geen sex met hem wilde.
En nog meer loze beloften; dat hij nooit meer een vriendin zou willen als het uit ging, bijvoorbeeld.

Hij was ook ontzettend ''closed-minded''. Hij had een bepaald (misvormd) beeld van hoe een relatie eruit zou moeten zien en hield zich daar heel erg aan vast. Ik moest me vooral aanpassen aan zijn visie, anders kon hij heel emotioneel worden.

Toen ik het uitmaakte, kreeg ik nog maanden boze berichtjes over wat een leugenaar ik wel niet was (en een hoop andere dingen. Waar ik precies over gelogen zou hebben, is me nooit duidelijk geworden...)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:05

jorika1986 schreef:
Cowboy55 schreef:
Ik ben dus echt al 9 pagina's van mijn stoel aan het vallen.....wtf..... 8)7 ..... waar hebben jullie deze losers gevonden? De gemeentelijke stortplaats? De afvalbakken van een of ander freaky genetisch laboratorium?

Uit de rijdende methadon bus gevallen in some cases...

Spoiler:
Dan reed doe bus niet hard genoeg :=
inderdaad een hoop losers te vinden.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 22:17

Omdat hij vreem ging, op welelijkse basis..

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 22:41

Ik heb jaren geleden mijn ex gedumpt omdat hij me op een ochtend opbelde en heel trots vertelde dat hij de dag ervoor, toen hij met vrienden ging zwemmen, een tweeling aan de haak geslagen had die de nacht met m doorgebracht hadden :+

Veel plezier met je tweeling.. Dooeeii :+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 23:00

Wat een verhalen van sommigen :oo Zie er ook veel narcisten tussen, zo te lezen. Wat ik me nou afvraag; zijn die mannen die dat hebben er nou geslaagd in om bij een volgende relatie wel 'normaal' een relatie aan te gaan, of zullen ze er nooit in slagen om een relatie te laten slagen? Komt dan bij een volgende relatie weer het aard van het beestje naar boven?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 09:01

Mijn 1e ex was dan wel geen narcist, maar zijn relaties na mij...tja.
Vlak na onze breuk is hij opnieuw een relatie begonnen, ging de eerste maanden goed. Zo goed zelfs dat ze getrouwd zijn na 4 maanden relatie. 2 maanden later is de scheiding aangevraagd en is zij vertrokken vanwege het geweld. Daarna heeft hij nog enkele korte relaties gehad en ook deze hadden allemaal dezelfde afloop. Uiteraard lag het altijd aan de vrouwen en nooit aan hem.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:42

Ik moet zeggen dat ik wel vind dat het bijna 'normaal', om het zo maar even te noemen.. is voor een man om agressie te uiten jegens zijn vriendin/vrouw.. absurt

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 13:07

Nou zijn er ook wel hele vervelende, onbetrouwbare en aggressieve vrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 13:20

Musiess schreef:
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat het bijna 'normaal', om het zo maar even te noemen.. is voor een man om agressie te uiten jegens zijn vriendin/vrouw.. absurt

En we hebben onze mond vol over de moslim cultuur waarin de vrouw beperkte rechten heeft maar er zijn blijkbaar heel veel hollandse kerels die er dezelfde praktijken op na houden.............

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 14:50

Nr 1 (middelbare school): hij was enorm claimerig en daar kon ik niet tegen :+
Nr 2 (vamaf hier de serieuze relaties): ging vreemd en kwam dat doodleuk over de telefoon vertellen. Daarbij was het eigenlijk ook gewoon een ass. Hij liet mij altijd geloven dat het mijn schuld was, dat het aan mij lag. Was enorm manipulerend, agressief aangelegd, doordrammerig, zeikerig etc etc enz enz
Ex 3: was echt een schat van een jongen maar hij was iets te 'simpel en normaal' voor mij. Ook was die erg introvert. Kon moeilijk met hem praten en hij kon (omdat die zo lief was) niet met mij omgaan, vooral als het een keer minder ging. Daarbij was het altijd saai, veelste burgerlijk, nooit iets spannends, voelde me niet echt meer verliefd en wilde zo niet de rest van mn leven verder.

Verder heb ik ooit een keer van iemand dienik net kende (een paar dagen) een hele loefdesverklaring gehad voor mijn neus. Die heb ik ook vriendelijk afgewezen :+

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:07

Gloa schreef:
Musiess schreef:

En we hebben onze mond vol over de moslim cultuur waarin de vrouw beperkte rechten heeft maar er zijn blijkbaar heel veel hollandse kerels die er dezelfde praktijken op na houden.............

Tegenwoordig is dat 'stoer' beginnent met de 'jochies' van 15 a 16 (of jonger) met nl afkomst die half arabisch ect spreken en erbij lopen als een nep-rapper..
Mag ik het zo noemen? :)

Die dan de Chikkies die voorbij komen na fluiten/benaderen..
Laatst bijgewerkt door Musiess op 20-02-16 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:08

15/16? Ik word soms al nageroepen door jochies die ik ervan verdenk nog niet eens op de middelbare school te zitten :=

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:09

Smee__ schreef:
15/16? Ik word soms al nageroepen door jochies die ik ervan verdenk nog niet eens op de middelbare school te zitten :=

Je hebt gelijk, ik heb het aangepast.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:28

Musiess schreef:
Tegenwoordig is dat 'stoer' beginnent met de 'jochies' van 15 a 16 (of jonger) met nl afkomst die half arabisch ect spreken en erbij lopen als een nep-rapper..
Mag ik het zo noemen? :)

Die dan de Chikkies die voorbij komen na fluiten/benaderen..

Dat is mode, en dat is één ding, hoe ergerlijk ook. Het gedrag dat bepaalde mensen hier van hun ex-partner omschrijven zit veel, veel dieper. Aan die figuren zit gewoon een steekje los (of meerdere).

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:39

_rosequartz schreef:
Zijn andere vriendin en ik werden vrienden.... :')

dit heb ik ook gehad!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 16:10

Ik moet zeggen, ik weet wel: als mijn vriend ook zo'n banketstaaf wordt als ik doms lees wat die van jullie zijn geworden, is het een dikke vette doei :evaw:

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 16:57

(Toestemming van de vriendin om dit te plaatsen)

Mijn vriendin heeft 4 jaar een relatie gehad met een jongen :brr: In het begin was hij extreem jaloers (en extreem onzeker) en hij belde haar wel 10x als we de stad in gingen. ''Ben je wel echt met Bente?'' ''Weet je dat zeker?'' Na een paar goede gesprekken is dit gelukkig beter en over gegaan :) Hij was ook erg zelfingenomen, alles draaide om hem en hij dacht niet aan zijn familie of aan zijn vriendin. Niemand in de omgeving van de vriendin mocht die jongen, ik ook niet. Bij de eerste ontmoeting had ik al zoiets van >;) :x Hij mocht mij wel, hoe weet ik niet? Toen hij mijn telefoon nummer had en hij wist dat we samen waren, belde hij zelfs mij om de kleine dingen om aan die vriendin te vragen := Daar was ik niet zo van gediend, ook als ik werk van die vriendin moest overnemen omdat ze samen iets leuks zouden gaan doen, appte hij mij ook steeds of ik asjeblieft wou doen. Het is onder andere uitgegaan toen hij een vriendin van hem voorop stelde en zijn vriendin maar naar huis moest gaan. Ze heeft gelukkig een veel leukere en lievere jongen tegen het lijf gelopen en die twee zijn zo veel leuker samen :+:

Later hoorde ik ook dat hij boos werd als die vriendin aardig deed tegen haar ''stiefvader''. Dan werd hij boos en stond alleen maar tegen haar te schreeuwen :oo

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 17:11

Gatsie wat zie ik toch weer veel galbakken voorbij komen :x -O-

Ik had een vriendin die een vriend had die haar ook regelmatig een paar klappen gaf
en toch bleef ze bij hem en zei ze ja we hadden gewoon ruzie :O En hij pakte ook haar geld af om wiet te kopen als het geld van zn uitkering op was

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:12

Tsja, als je zelf in zo'n relatie zit dan probeer je het vaak heel erg goed te praten voor jezelf. Het valt allemaal wel mee, ik zal wel iets fout doen als hij me een klap geeft, het is niet zo erg als bij anderen, hij heeft het gewoon even moeilijk, ga zo maar door. Het is een hele smerige neerwaartse spiraal en vaak komt de omgeving er te laat achter.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:21

Toch voor veel mannen een machtig gevoel denk ik. Walgelijk.
Ik heb altijd gezegd, zodra je me slaat of lichamelijk mishandeld ben ik weg. En dat heb ik ook echt 2 keer gedaan. Na de 1e mep was ik ook echt weg.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:31

Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Mijn ex (relatie die 19 jaar duurde) probeerde wel bij mij agressie uit te lokken. Meneer heeft buiten de pot gepiest, compleet dubbelleven geleid maar kon geen beslissing nemen. Uiteindelijk kwam ik erachter en hij probeerde uit te lokken dat ik hem buiten de deur zou zetten zodat die slappe l.l zelf niet hoefde te beslissen. Stond pal voor m'n neus te roepen: 'sla me dan'! Ehhh…wtf?? Ik was woest op hem om wat hij allemaal had gedaan en ik had stiekem best zin om hem ook pijn te doen maar ik ben niet agressief en 1 seconde nadat hij het zei dacht ik: 'wat een loser ben je toch, zelfs nu durf je geen beslissing te nemen". Uiteraard was ik er al klaar mee, maar 't was mijn eer te na om me op dat moment zo voor het karretje te laten spannen :o .

Ik zie in dit topic best regelmatig ex-en voorbij komen die aan de drug waren of/en de hele dag niets uitvoerden… dat vind ik dan lastig te begrijpen, hoe kun je dan op zo iemand vallen? Voor mij zijn dat giga grote afknappers.