Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat erg voor je meid. Ik heb je gevolgd zonder commemtaar te geven, maar wel meegeleefd. Gelukkig was je nog niet officieel getrouwd. Ga nu gewoon lekker je eigen leven weer opbouwen,misschien komt er zelfs weer ruimte voor een paardje,iets wat vaak een prima ontspanning is vind ik.
@Chanel: Dat is toch geen liefde, als dat tot zo'n onzekerheid moet leiden.Zo kun je toch geen leven lang doorgaan. Dan beter stoppen als je nog niet getrouwd bent, en vooral: nog geen kinderen hebt. want zoiets wordt anders later toch een echtscheiding en dat geeft nog veel meer narigheid. Liefde moet toch gelukkig maken! chanel1985 schreef:Er is een verschil met aan het lijntje gehouden worden of even de tijd krijgen om na te denken.
Als je een kat in het nauw drijft, maakt die rare sprongen, dat zie je wel aan de reactie van haar vriend.
Ik ben ook zo, drijf me in het nauw of zet me onder druk (onterrechte druk) dan doe ik juist het omgekeerde dan wat je wilt tewerkstellen.
Gianti schreef:chanel1985 schreef:Er is een verschil met aan het lijntje gehouden worden of even de tijd krijgen om na te denken.
Als je een kat in het nauw drijft, maakt die rare sprongen, dat zie je wel aan de reactie van haar vriend.
Ik ben ook zo, drijf me in het nauw of zet me onder druk (onterrechte druk) dan doe ik juist het omgekeerde dan wat je wilt tewerkstellen.
Tsja en mijn vriend weet dat hij mij niet in 1x moet weg schuiven... Want dan ga ik pushen en krijg ik mijn antwoord niet, dan ben ik weg.. Zoveel mensen zoveel mensen. Relatie zit je samen in, respecteer je elkaars wensen en druk je niet door wat jij wil.
Gianti schreef:chanel1985 schreef:Er is een verschil met aan het lijntje gehouden worden of even de tijd krijgen om na te denken.
Tsja en mijn vriend weet dat hij mij niet in 1x moet weg schuiven... Want dan ga ik pushen en krijg ik mijn antwoord niet, dan ben ik weg.. Zoveel mensen zoveel mensen. Relatie zit je samen in, respecteer je elkaars wensen en druk je niet door wat jij wil.
Gianti schreef:Waarom moet zij veel opgeven voor hem en al zijn wensen respecteren en voorrang geven aan wat zij nodig heeft? Vind dat t's goed gehandeld heeft voor haarzelf. Ik zou het zelf ook niet kunnen, afstand nemen, Eem relatie vecht je samen voor en zit je samen in. Ik ben een persoon die duidelijkheid nodig heeft en niet gevoel wil hebben aan lijntje gehouden te worden, al helemaal niet door mijn vriend en dat ik daardoor mijn EIGEN huis uit zou moeten
Rocamor schreef:Noem het dan maar levenservaring. Ik ken zat mensen die een korte tijd even van elkaars lip weg zijn gegaan en daarna hebben geconcludeerd dat ze elkaar zo misten dat ze samen verder zijn gegaan. En nu nog samen zijn. Tijd geven is wat anders dan "aan het lijntje houden".
En vergeet niet dat we het verhaal maar van 1 kant horen. Wie vertelt ons wat die vriend wellicht allemaal wel heeft opgegeven maar dat niet wordt gemeld. En wie vertelt ons wat TS allemaal zegt en doet als ze met haar ex / vriend samen was / is. Op zondagavond nog even een lading sloten (laten) vervangen wordt gemiddeld genomen niet gedaan omdat je bang bent dat een ander een stinkscheet in je huis zal laten.
Rocamor schreef:Er zijn heel veel mensen onzeker.
Je kunt prima elkaar laten weten hoe je erin staat. Ik snap dat je ruimte nodig hebt, maar door mijn onzekerheid wil ik graag snel wat weten. Heb je enig idee hoeveel tijd je nodig hebt om op adem te komen? Is dat een uur, een dag, een paar dagen, een week of een maand. Als jij me een ongeveer-tijd kunt geven, dan probeer ik in die periode mijn onzekerheid te temmen en je die tijd te geven. Hoewel dit moeilijk is.
Klinkt wat vriendelijker dan: Hoewel jij tijd nodig zegt te hebben, Hecht ik meer waarde aan mijn onzekerheid en EIS ik nu dat je aangeeft of we nog gaan vechten voor elkaar of niet. Daar sta je dan met je verzoek om even alles op een rijtje te zetten.