Dingen waar je echt niet tegen kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:55

Ik snap dat het balen is, maar je weet niet wat de reden is geweest om je niet meer in te laten stappen. Heus niet om je te pesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:58

Nikass schreef:
Ik snap dat het balen is, maar je weet niet wat de reden is geweest om je niet meer in te laten stappen. Heus niet om je te pesten.

Haha nou hij zat z'n schouders op te halen en te lachen, dus heel vervelend vond hij het in ieder geval niet.

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:59

heb enkele pagina's doorgelezen. wat grappig dat toch veel mensen zich aan de zelfde dingen ergeren.
enkele dingen waar ik mijzelf aan erger,
- mensen die smakken met hun mond open
- mensen met snot in hun neus, die je duidelijk ziet zitten
- dieren, vooral honden, die bedelen als je aan het eten bent. helaas kan je dit niet altijd laten merken als je bij andere mensen bent

enkele puntjes in het verkeer
- mensen die hun knipperlicht aanzetten terwijl de bocht naar rechts gaat!!(is dus totaal niet nodig!!!)
- fietsers die niet goed kijken en gewoon oversteken terwijl zij geen voorrang hebben
- mensen die invoegen op de snelweg met 80 a 90 km terwijl de snelheid 130 is!!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:15

De snelweg, praat me er niet van.
Mensen die gewoon NIET kijken als ze van baan wisselen.. op een 130 stuk.. dit heeft me al eens een spiegel.. én later weer eens (ik kon kiezen of ik schiet naar links tegen een vrachtauto, of ik rem en toeter en hoop dat ie maffe bestuurder aan mijn rechter kant aan zn stuur trekt...

Hij reed mn hele bumper aan gort. Want hij 'moest' even whatsuppen wat ze gingen eten vanavond.. ik was toen 5.5mnd zwanger.. mafkees!

Mensen die met 60 de afslag afrijden!! Waar je idd dik 100km mag rijden.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:16

xTweetyx: mensen die GEEN richting aangeven, dat is nog veel irritanter ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:23

Gewoon over het algemeen mensen die hun auto zomaar voor je gooien met een te lage snelheid. Of ze nou van links komen in een 30 km/h gebied of ze invoegen op de snelweg. Vooral als het lang duurt voordat je kunt inhalen.

En nog iets: zo'n 95% van de mensen met kinderen. Ze worden gewoon niet opgevoed, zoals bijvoorbeeld bij de bovengenoemde hond of een kind wat met de fiets stopt omdat ik voorang heb en dat de moeder dan gewoon wel zichzelf voor mijn auto gooit. Of kinderen die gewoon geen aandacht krijgen, vragen ze iets uit interesse, krijgen ze een snauw.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:24

Nikass schreef:

Mensen die de verkeerde richting aangeven, nog vervelender :))

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:27

Nies_ schreef:
Nikass schreef:

Mensen die de verkeerde richting aangeven, nog vervelender :))

helaas zijn beide ook een pittig erg irritatie momentje ja.

een dingetje wat ik zelf ook heb is:
- vlees vooral beleg dat vetjes heeft. net als bij ham haal ik dit er altijd af, zodra ik het zie vind ik het vies. het MOET eraf!! :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:27

Haha dat vlees met vetjes/stukjes/whatever heb ik ook. Maar echt extreem dat ik eigenlijk amper vlees lust. Ik bedoel, zelfs spareribs hebben vetjes of glibberige stukjes. Bah.

Verder vooral veel mens gerelateerde dingen zoals smakken, zwaar ademen, vieze adem, mensen die overgeven. Van dieren kan ik dat allemaal wel hebben :D

Hubbels

Re: Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:31

Niesende mensen, brrrrrr vreselijk vooral als ze het een aantal keren achtereen doen vre se lijk!! }:)

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:39

-ASMR video's ga ik helemaal van flippen. Het zou ontspannend moeten zijn maar ik kan er echt helemaal niet tegen.
-Botjes/graatjes in mn eten. Ik hou al niet van vlees maar als ik er een botje/graatje in vind is t gelijk over en laat ik mn hele maaltijd staan.. Zo vies! :r Ik eet dus ook nooit spare ribs of kippenpootjes, bah.
-Mensen die uit het niks boos doen en de reden niet (willen) vertellen, kan ik ook niet goed tegen.
-TL lichten, brrr. Dan komen er 9/10 keer sterretjes voor mijn ogen en ik krijg er hoofdpijn van.
-Als ik een spin zie lopen := brrrrrrr echt naar, kippenvel over mn hele lichaam. Vreselijke beestjes

Verder de meeste die genoemd zijn in dit topic :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:22

jolijn2001 schreef:
-ASMR video's ga ik helemaal van flippen. Het zou ontspannend moeten zijn maar ik kan er echt helemaal niet tegen.

Compleet mee eems! Ik erger me er dood aan. "Dit is zoooooo ASMR!!!" |o

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:25

Wat is ASMR?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:25

Mijn schoonzus is logeren met haar man en twee kinderen en dan weet ik weer waarom ik geen kinderen wil..
Ik kan niet tegen de rotzooi die ze maken, het knoeien overal en.. niet netjes plassen op de wc (zijn 7 en 5). Overal ligt plas, jakkes!! Ik wil gewoon niet meer op mijn eigen wc!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:32

Kan je haar er niet op aanspreken??

Mensen die tegen je aan rijden met winkelkarretje tegen je
Hoog zwangeren buik aanrijden.. en dan nog arrogant kijken ook.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:36

Ik kan er niet tegen als ik stop zeg en mensen het grappig vinden om door te gaan :+
Een vriend van me kietelt me altijd in mijn zijen, daar kan ik écht niet tegen :') Dat gevoel dat je niet meer bij kunt komen, brrrrrrrr. En als je dan stop roept, half dood, stopt ie nog steeds niet 8)7

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:38

Waar ik echt niet tegen kan en me irriteer aan mensen die chips eten wauw wat een verselijk irritant geluid en dan hopen dat ze de zal bijna op hebben...

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:41

Ik kan er dus niet tegen om te drinken op blote voeten, sowieso heb ik al een grote voet fobie :j wanneer ik dan drink op blote voeten, krijg ik last van mijn oogleden :')

Ook kan ik niet tegen etensresten op borden die in aanraking zijn gekomen met water, zoals bij de afwas bijv. Sommige mensen halen bijv. eten uit het gootsteenputje met hun blote handen, alleen daaraan denken geeft me al kokhals neigingen :+

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:57

Rosemarin schreef:
Ik kan er dus niet tegen om te drinken op blote voeten, sowieso heb ik al een grote voet fobie :j wanneer ik dan drink op blote voeten, krijg ik last van mijn oogleden :')

Ook kan ik niet tegen etensresten op borden die in aanraking zijn gekomen met water, zoals bij de afwas bijv. Sommige mensen halen bijv. eten uit het gootsteenputje met hun blote handen, alleen daaraan denken geeft me al kokhals neigingen :+

putjes.. mijn ergste fobie :') ik moet op mm werk dat ook met blote handen doen. meestal doen mn collega's het.. maar als ok het moet.doen heb ik toch echt pech :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:00

friendly schreef:
jolijn2001 schreef:

Compleet mee eems! Ik erger me er dood aan. "Dit is zoooooo ASMR!!!" |o

Ik heb het even op moeten zoeken, maar wauw.. Dat is inderdaad echt prijswaardig verschrikkelijk :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:04

Ik werk achter de kassa... ik kan heel slecht tegen mensen die aan het bellen zijn als ze komen afrekenen.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:15

Tikkende klokken
Druipende kraan

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:19

als mijn hamster s'nachts zijn wangzaklen leegt in zijn radje en vervolgens de marathon gaat rennen.. dan heb je me echt chagerijnig. ik ga dan speciaal mn bed uit om dat radje leeg te gooien.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:20

its_daantjee schreef:
als mijn hamster s'nachts zijn wangzaklen leegt in zijn radje en vervolgens de marathon gaat rennen.. dan heb je me echt chagerijnig. ik ga dan speciaal mn bed uit om dat radje leeg te gooien.

Ja dat ken ik _O-
Ik vind het niet erg als ie herrie maakt maar als ik wil gaan slapen moeten ze stil zijn!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:23

AlwaysH schreef:
its_daantjee schreef:

Ja dat ken ik _O-
Ik vind het niet erg als ie herrie maakt maar als ik wil gaan slapen moeten ze stil zijn!

hahah precies! rotbeest _/-\o_ hij pest mij gewoon :+