Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nies_ schreef:Nikass schreef:xTweetyx: mensen die GEEN richting aangeven, dat is nog veel irritanter
Mensen die de verkeerde richting aangeven, nog vervelender
Ik eet dus ook nooit spare ribs of kippenpootjes, bah.
brrrrrrr echt naar, kippenvel over mn hele lichaam. Vreselijke beestjes
Dat gevoel dat je niet meer bij kunt komen, brrrrrrrr. En als je dan stop roept, half dood, stopt ie nog steeds niet
wanneer ik dan drink op blote voeten, krijg ik last van mijn oogleden
Rosemarin schreef:Ik kan er dus niet tegen om te drinken op blote voeten, sowieso heb ik al een grote voet fobiewanneer ik dan drink op blote voeten, krijg ik last van mijn oogleden
![]()
Ook kan ik niet tegen etensresten op borden die in aanraking zijn gekomen met water, zoals bij de afwas bijv. Sommige mensen halen bijv. eten uit het gootsteenputje met hun blote handen, alleen daaraan denken geeft me al kokhals neigingen
ik moet op mm werk dat ook met blote handen doen. meestal doen mn collega's het.. maar als ok het moet.doen heb ik toch echt pech
friendly schreef:jolijn2001 schreef:-ASMR video's ga ik helemaal van flippen. Het zou ontspannend moeten zijn maar ik kan er echt helemaal niet tegen.
Compleet mee eems! Ik erger me er dood aan. "Dit is zoooooo ASMR!!!"
its_daantjee schreef:als mijn hamster s'nachts zijn wangzaklen leegt in zijn radje en vervolgens de marathon gaat rennen.. dan heb je me echt chagerijnig. ik ga dan speciaal mn bed uit om dat radje leeg te gooien.
AlwaysH schreef:its_daantjee schreef:als mijn hamster s'nachts zijn wangzaklen leegt in zijn radje en vervolgens de marathon gaat rennen.. dan heb je me echt chagerijnig. ik ga dan speciaal mn bed uit om dat radje leeg te gooien.
Ja dat ken ik![]()
Ik vind het niet erg als ie herrie maakt maar als ik wil gaan slapen moeten ze stil zijn!
hij pest mij gewoon