Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shiloh schreef:Pfoe. Ik zou me echt niet zo laten beperken door een buurvrouw. Hallo. Gewoon beetje gitaar spelen en zingen moet toch kunnen. Ze moest eens naast mijn buren gaan wonen. Daar gaat de muziek soms tot 4 uur sochtends op standje tril je huis kapot....
Ik zou er gewoon schijt aan hebben. Zolang je het op schappelijke tijden doet en niet uren aan een stuk, heeft ze niks te klagen. Ik zou haar een paar oordoppen cadeau doen en gewoon gaan spelen wanneer je wilt. Oh. En zou van tevoren de bel er even uithalen. Kan ze komen aanbellen wat ze wil.
En nee, die compromis zou ik helemaal niks vinden.... Is ze betoeterd!
Ik ben een heel redelijk mens en houd graag rekening met de ander. Maar wel tot in het redelijke... En dat is deze mevrouw absoluut niet. En ik geloof dat ik een persoon ben die vrij veel last heeft van het geluid van de buren en zelf relatief weinig overlast veroorzaak en toch heb ik deze mening.
nontie schreef:Shiloh schreef:Pfoe. Ik zou me echt niet zo laten beperken door een buurvrouw. Hallo. Gewoon beetje gitaar spelen en zingen moet toch kunnen. Ze moest eens naast mijn buren gaan wonen. Daar gaat de muziek soms tot 4 uur sochtends op standje tril je huis kapot....
Ik zou er gewoon schijt aan hebben. Zolang je het op schappelijke tijden doet en niet uren aan een stuk, heeft ze niks te klagen. Ik zou haar een paar oordoppen cadeau doen en gewoon gaan spelen wanneer je wilt. Oh. En zou van tevoren de bel er even uithalen. Kan ze komen aanbellen wat ze wil.
En nee, die compromis zou ik helemaal niks vinden.... Is ze betoeterd!
Ik ben een heel redelijk mens en houd graag rekening met de ander. Maar wel tot in het redelijke... En dat is deze mevrouw absoluut niet. En ik geloof dat ik een persoon ben die vrij veel last heeft van het geluid van de buren en zelf relatief weinig overlast veroorzaak en toch heb ik deze mening.
Mag ik jouw buren een week lenen? Mogen ze in mijn huis wonen. Naast mijn buren met 4 kinderen met non-stop gekrijs van 05:00 tot 20:00 en 's nachts nog een hond met bot die constant bonkt op de vloer. Snapt mijn buurvrouw misschien eindelijk wat ik bedoel met gehorige huizen..
farahdiba46 schreef:Dan heb jij een andere mentaliteit dan ik. Ala iemand aangeeft last te ervaren van bepaalde activiteiten die ik doe, dan stop ik daar mee, hoe gering ook in mijn ogen. Dat heet rekening met elkaar houden. Ofwel Respect, zoals vandaag de dag veel wordt geroepen maar weinig wordt gegeven.
Vjestagirl schreef:farahdiba46 schreef:Dan heb jij een andere mentaliteit dan ik. Ala iemand aangeeft last te ervaren van bepaalde activiteiten die ik doe, dan stop ik daar mee, hoe gering ook in mijn ogen. Dat heet rekening met elkaar houden. Ofwel Respect, zoals vandaag de dag veel wordt geroepen maar weinig wordt gegeven.
Is het respectvol van de buurvrouw dat ze de TS verbied haar hobby uit te oefenen? Dat ze al aan de deur staat als er iemand staat te zingen?
Tcm62 schreef:Ik ben weer de enige die fatsoensnormen boven eigenbelang stelt lees ik weer...
Ben ook niet verbaast te lezen wie dat dan weer zijn..![]()
![]()
![]()
Ik ga knollie rijden en gelukkig heb ik buren die een halve hectare verder zitten..deze oude muts snapt niks meer van de normvervaging hier in Nederland na het zoveelste topic...
ts lekker knallen met je muziek, buuf moet niet zeuren, voedt haar maar op dat tegenwoordig men doet wat men zelf wil en dat je je daar gewoon aan aanpast..
farahdiba46 schreef:Dan heb jij een andere mentaliteit dan ik. Ala iemand aangeeft last te ervaren van bepaalde activiteiten die ik doe, dan stop ik daar mee, hoe gering ook in mijn ogen. Dat heet rekening met elkaar houden. Ofwel Respect, zoals vandaag de dag veel wordt geroepen maar weinig wordt gegeven.