rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:21

Leuk topic dit. Ik heb eigenlijk niet te klagen, denk dat ik meer rare / irritante gewoontes heb dan mijn vriend. Wat ik wel echt irritant vind is de (volgens mij) echte mannen gewoonte "maakt mij niets uit". Ah alsof ik altijd alles weet. Moet wel toegeven dat ik een paar keer aangegeven heb dat ik dat irritant vind en hij er nu wel meer op let. Oh ja en het ontzettend gesloten zijn en dingen vergeten te vertellen.
Gelukkig is hij echt niet van het scheten laten, rotzooi maken etc. Ik ben ook wel van de directe communicatie, als mij iets irriteert zeg ik dat meteen en heb dan wel een vriend die er vervolgens over het algemeen wel iets mee doet :D

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:37

Amandavd schreef:
Die van mij heeft ook een paar vieze gewoontes maar goed die heb ik ook :')

Maar waar ik echt een hekel aan heb is het volgende. Ik ben iemand die zodra ik ook maar een beetje licht in de ogen krijg wakker ben. Of het nu vijf, zes of zeven uur is. Mijn vriend moet vaak al om zes uur weg. Dan zet hij dus doodleuk de wekker op halfzes, laat hij dat ding rustig een minuut schreeuwen om vervolgens zijn nachtlamp aan te doen en nog twintig! Minuten te blijven liggen. Tegen de tijd dat hij opstaat ben ik ook klaarwakker. Grrr.

Heeeel herkenbaar. *\o/* Die van mij zet 3 verschillende wekkers. En ik ben degene die er wakker van wordt en hem vervolgens uit bed duwt.. waarna ik dus klaar wakker ben. Gelukkig kan ik mijn eigen werktijden bepalen dus begin dan altijd maar met werken :j

Anoniem

Re: rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:45

Als ik een serieus gesprek wil beginnen gaat hij vaak met zn telefoon prutsen.

Soms als ik hem wil zoenen en hij heeft daar geen zin in laat hij mij er niet bij (hij is een kop groter dan mij).

Troep die ik opruim en weggooi gaan uitzoeken of er niet iets bij zit wat toch niet weg mag.

Altijd alles bewaren.

In smerige overalls rondlopen terwijl ik schone heb liggen voor hem.

Verder is ie heel lief hoor <3

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:15

Oh leuk topic! Ik heb nog wel een paar irritante dingen die ik mijn vriend na 5 jaar niet hebben kunnen afleren :')

- als hij 's avonds een sigaret rookt aan het raam doet hij nooit de gordijnen terug dicht waardoor iedereen gewoon binnen kan kijken
- overal waar hij komt laat hij een spoor van rommel na
- gulzig eten
- klunzig zijn, dingen zelf willen proberen en er dan achter komen dat het compleet mislukt
- niet nadenken voor hij iets doet
- zijn wekker altijd laten aflopen als ik bij hem slaap zodat ik uiteindelijk uit frustratie hem af ga zetten
- overal zijn sigerettenpeuken zomaar neergooien, terwijl ik altijd een bakje voor hem klaarzet
- impulsief zijn

Verder is hij wel een schat hoor :')

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 15:48

Haha wij deelden wel een rare gewoonte;

Vaak samen zitten in de douche en kunstwerkjes maken op de muur van onze uitgevallen haren :') scheelt met het schoonmaken van de douche

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:23

Haha, dat van die haren is inderdaad wat vreemd. :')
Zitten in de douche doen wij trouwens ook geregeld, ideale plek om even de dag door te nemen.
Bij gebrek aan een bad gaan we maar zitten in de douche haha

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:29

keeyzie schreef:
Haha, dat van die haren is inderdaad wat vreemd. :')
Zitten in de douche doen wij trouwens ook geregeld, ideale plek om even de dag door te nemen.
Bij gebrek aan een bad gaan we maar zitten in de douche haha

Dat zou bij ons niet passen maar wel leuk om te doen haha!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 01:41

Sidera schreef:
Haha wij deelden wel een rare gewoonte;

Vaak samen zitten in de douche en kunstwerkjes maken op de muur van onze uitgevallen haren :') scheelt met het schoonmaken van de douche

Check

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 02:57

Na 5 jaar zijn er een aantal dingen waar ik mij aan kan ergeren. Van kleine tot grote dingen helaas :')

-moeilijk uit bed komen, en wanneer het mogelijk is tot 12 uur in het nest liggen :+
-ALLES willen weten. Dit was voorheen nog erger dan nu :=
-Jaloers aangelegd (3 namen kan ik niet noemen zonder een dodende blik te krijgen :'))
-Haar mening is regelmatig voor haar de waarheid
-Dingen bedenken die ze niet heeft gezegd, maar er vervolgens heilig in geloofd (waarna een verhaal dus compleet verdraaid kan worden...en ze heeft het niet eens door dat ze het doet)
-Niet vragen of ik tegen haar aan wil komen zitten, maar mij aantikken en een piep geluid erbij maken
-Als ik langs loop mij op mijn kont willen tikken

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:01

Tigress schreef:
[b]
-Niet vragen of ik tegen haar aan wil komen zitten, maar mij aantikken en een piep geluid erbij maken
-Als ik langs loop mij op mijn kont willen tikken [\b]

Ook aan schuldig :o

Nog iets van mijn vriendin: haar kat. Dat geval komt midden in de nacht wel eens de kamer binnen geslopen. Drie keer raden waar dat ding op gaat slapen. Mijn gezicht dus. Poeslief mag al 14 jaar bij haar op de kamer slapen maar als ik blijf slapen moet dat beest op mijn gezicht slapen.

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:26

In het noorden wonen. :') en je uitlachen met je duitse accent... :Y) Ik ben nog altijd trots dat ik een duitser ben die nederlands en vaak limburgs praat :+
En zo is hij na een relatie van 3/4 jaar (precies morgen) nog nooit bij mij thuis geweest, en ik hem vaak maar 1x per maand zie. :\ in verband mt zijn werk... :)ddd
Mis toch vaak iets, maar bij hem gaan wonen zit er voor mij ook niet in, hij kan ook niet naar mij toe komen wonen met zijn werk. :n Ik zie het einde van onze relatie soms, maar dan ben ik bij hem en dn is alles echt top :+:
Maar hij belt me sinds vanmiddag al niet meer, en normaal hangen we als we vrij zij de hele tijd aan de telefoon :Y) Ik hem geappt wat hij doet aangezien hij niet opneemt. Antwoord: zie je zo :D hint dat hij komt of dat hij me in de maling neemt en dadelijk via skype belt.... :+ Heeft hij namelijk op zijn verjaardag waar ik niet bij kon zijn ook al gedaan... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:55

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:10

Hahaha zo veel herkenbare dingen hier.

Mijn vriend kan s ochtends een uur lang de wekker laten snozen en dan kan ik dus niet meer slapen. Owja als ik hem dan eindelijk zo ver heb dat hij uit bed gaat moet die eerst rustig zijn telefoon checken. En dan boos worden op mij, dat ik zeur dat hij uit bed moet.

En owja als hij te veel gedronken heeft gaat hij irritante discussies voeren met zijn vrienden of gaat hij overal over klagen.

Verder hoe ik wel van hem.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 04:15

In de douche zitten en kunstwerkjes maken :\
Dat MOET ik echt heel snel een keer proberen :D

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:05

Als ik moet plassen, en vriendlief ook en ik ben niet 'snel genoeg'..
Loopt hij zo door naar de douche, zet de douche aan en blijft zelf buiten de douchekabine staan om vanaf een afstand zo in t douch-putje te piesen.
Gelukkig doet ie dit met een lopende douche maar toch.

Hij kan t prima even ophouden maar dit is gewoon luiheid haha

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:42

Ik vind t zooo irritant dat mijn vriend plannen die al een hele tijd vaststaan op het laatste moment afzegt omdat AZ dan speelt. Denk daar eerder aan als we het plannen..

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:32

Emmaa_ schreef:
Wat mijn ex deed en waar ik me dan wel enorm aan irriteerde was dat elke keer als ik moest gapen, hij zijn vinger in mijn mond legde. Ik kon dan mijn gaap niet 'afmaken', wat een ontzettend irritant gevoel was. Het klinkt heel onschuldig maar we hebben daar zo enorm vaak ruzie om gemaakt :+

Wij houden juist de hand voor elkaars mond. Juist elkaar helpen daarin, hihi.

Ik heb er nog één gevonden! Als we een blikje frisdrank delen, laat hij altijd een beetje frisdrank in dat randje staan. Terwijl als ik een slok neem, ik dat randje juist mee leegdrink. Als dat randje een paar minuten staat, is dat zo ranzig :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 01:33

Emmaa_ schreef:
Wat mijn ex deed en waar ik me dan wel enorm aan irriteerde was dat elke keer als ik moest gapen, hij zijn vinger in mijn mond legde. Ik kon dan mijn gaap niet 'afmaken', wat een ontzettend irritant gevoel was. Het klinkt heel onschuldig maar we hebben daar zo enorm vaak ruzie om gemaakt :+

Hier maak ik me ook schuldig aan :+ Mijn vriend zorgt gewoon dat ik niet bij zijn tong kan door die naar achter te rollen, want dan werkt het niet :')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 08:10

Mijn vriend snurkt. En niet zo'n klein beetje ook. As we speak ligt hij als een roosje te slapen en heb ik zware wallen van weer een gebroken nacht :'(.

Het is gewoon echt niet leuk meer :').

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 09:57

_San87_ schreef:
Mijn vriend snurkt. En niet zo'n klein beetje ook. As we speak ligt hij als een roosje te slapen en heb ik zware wallen van weer een gebroken nacht :'(.

Om deze reden heb ik oordoppen gekocht, je hebt van die speciale voor tijdens het slapen. Mijn vriend kan er ook wat van, maar sinds ik die oordoppen heb slaap ik toch echt veel beter door zijn gesnurk heen haha

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 10:00

Mutsie93 schreef:
_San87_ schreef:

Om deze reden heb ik oordoppen gekocht, je hebt van die speciale voor tijdens het slapen. Mijn vriend kan er ook wat van, maar sinds ik die oordoppen heb slaap ik toch echt veel beter door zijn gesnurk heen haha

Ik heb ook oordoppen. Werken redelijk. Maar als de houtzagerij echt open gaat lig ik weer wakker :').

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 10:15

Enige voordeel van dat ik vorig jaar doof aan 1 oor geworden ben, ik slaap over het algemeen als een roosje, liggend op mijn goede oor :Y) . Maar als vl echt hard begint te knorren wordt ik er nog steeds wakker van hoor. Dat gesnurk kan zo'n irritatie oproepen...

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 10:23

Oeh, ja, snurken! Da's n heel irritante gewoonte! Die van mij kan dr ook wat van ja!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 10:25

Mijn vriend smakt in zijn slaap, 's nachts kan ik daar intens agressief van worden. _-:(

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 10:29

Vind ik wel. Hij kan er niks aan doen, maar ik slaap echt slecht als ie er is en daar word ik weer chaggo van :').