Gelukkig is hij echt niet van het scheten laten, rotzooi maken etc. Ik ben ook wel van de directe communicatie, als mij iets irriteert zeg ik dat meteen en heb dan wel een vriend die er vervolgens over het algemeen wel iets mee doet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amandavd schreef:Die van mij heeft ook een paar vieze gewoontes maar goed die heb ik ook
Maar waar ik echt een hekel aan heb is het volgende. Ik ben iemand die zodra ik ook maar een beetje licht in de ogen krijg wakker ben. Of het nu vijf, zes of zeven uur is. Mijn vriend moet vaak al om zes uur weg. Dan zet hij dus doodleuk de wekker op halfzes, laat hij dat ding rustig een minuut schreeuwen om vervolgens zijn nachtlamp aan te doen en nog twintig! Minuten te blijven liggen. Tegen de tijd dat hij opstaat ben ik ook klaarwakker. Grrr.
Die van mij zet 3 verschillende wekkers. En ik ben degene die er wakker van wordt en hem vervolgens uit bed duwt.. waarna ik dus klaar wakker ben. Gelukkig kan ik mijn eigen werktijden bepalen dus begin dan altijd maar met werken

)Tigress schreef:[b]
-Niet vragen of ik tegen haar aan wil komen zitten, maar mij aantikken en een piep geluid erbij maken
-Als ik langs loop mij op mijn kont willen tikken [\b]
en je uitlachen met je duitse accent...
Ik ben nog altijd trots dat ik een duitser ben die nederlands en vaak limburgs praat
in verband mt zijn werk...
Ik zie het einde van onze relatie soms, maar dan ben ik bij hem en dn is alles echt top
Ik hem geappt wat hij doet aangezien hij niet opneemt. Antwoord: zie je zo
hint dat hij komt of dat hij me in de maling neemt en dadelijk via skype belt....
Heeft hij namelijk op zijn verjaardag waar ik niet bij kon zijn ook al gedaan...
Emmaa_ schreef:Wat mijn ex deed en waar ik me dan wel enorm aan irriteerde was dat elke keer als ik moest gapen, hij zijn vinger in mijn mond legde. Ik kon dan mijn gaap niet 'afmaken', wat een ontzettend irritant gevoel was. Het klinkt heel onschuldig maar we hebben daar zo enorm vaak ruzie om gemaakt
Emmaa_ schreef:Wat mijn ex deed en waar ik me dan wel enorm aan irriteerde was dat elke keer als ik moest gapen, hij zijn vinger in mijn mond legde. Ik kon dan mijn gaap niet 'afmaken', wat een ontzettend irritant gevoel was. Het klinkt heel onschuldig maar we hebben daar zo enorm vaak ruzie om gemaakt
Mijn vriend zorgt gewoon dat ik niet bij zijn tong kan door die naar achter te rollen, want dan werkt het niet
_San87_ schreef:Mijn vriend snurkt. En niet zo'n klein beetje ook. As we speak ligt hij als een roosje te slapen en heb ik zware wallen van weer een gebroken nacht :'(.
Het is gewoon echt niet leuk meer.
Mutsie93 schreef:_San87_ schreef:Mijn vriend snurkt. En niet zo'n klein beetje ook. As we speak ligt hij als een roosje te slapen en heb ik zware wallen van weer een gebroken nacht :'(.
Het is gewoon echt niet leuk meer.
Om deze reden heb ik oordoppen gekocht, je hebt van die speciale voor tijdens het slapen. Mijn vriend kan er ook wat van, maar sinds ik die oordoppen heb slaap ik toch echt veel beter door zijn gesnurk heen haha
.
. Maar als vl echt hard begint te knorren wordt ik er nog steeds wakker van hoor. Dat gesnurk kan zo'n irritatie oproepen...