Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liezel1 schreef:350 tot 450, centraal, 2 slaapkamers en een tuin???
Succes.... Die zijn nog niet zo gemakkelijk te vinden.
niet persee dichtbij drachten heb er helemaal geen moeite mee om een stuk met auto te rijden

Rebecca schreef:Ik woon centraal zover het kan in mijn dorp XD (al is heerenveen en sneek dichtbij , en leeuwarden ben je ook zo ), 3 slaapkamers en royale tuin vor 495 euro , centrum is 2 minuten van mij af

shilady schreef:[naam] schreef:Ik woon centraal zover het kan in mijn dorp XD (al is heerenveen en sneek dichtbij , en leeuwarden ben je ook zo ), 3 slaapkamers en royale tuin vor 495 euro , centrum is 2 minuten van mij af
Woon je alleen?
Hier in de randstad geven ze niet snel een huis aan iemand die alleen is met 3 kamers
home alone , heb 2 buren die ook alleen wonen . En blok verderop net zo miccamaaike schreef:Dat je huizen tegen komt wil niet zeggen dat er geen wachttijden zijn. Denk dat je je er wellicht beetje op verkijkt hoe snel je een huis hebt. Maar hopelijk heb ik het mis.
hahahatsjoe schreef:NZ92 schreef:Ik zou inderdaad ook kijken naar een andere provincieFriesland is ook een uithoek.. je zit overal ver vanaf en de voorzieningen zijn echt een stuk minder.
Waarom ga je niet gezellig terug naar Brabant ? Hier in deze uithoek (waar vandaan je overigens in nog geen 3 uur in Belgie bent) kunnen we je missen als kiespijn... Weet niet wat je gemist hebt, maar de voorzieningen hier zijn net zo goed als waar dan ook, we hebben alleen geen files en dat soort ongein...
), eigen volk eerst-mentaliteit over het algemeen (we merkten dit met name op de concoursen: waar we in Groningen en Drenthe over het algemeen dikke punten reden en bovenaan stonden, reden we in Friesland vaak net de punten en stonden de DiepFriezen bovenaan). Groningers zijn even stug maar rechter voor de raap. Wil je fijn en gemoedelijk wonen: kijk dan naar DRENTHE!!!
Picasso schreef:Friezen...tja, blijf het vreemde mensen vinden. Wel afhankelijk van welke streek. Stug, tikje schijnheilig (met een glimlach je de aardigste dingen zeggen en achter je rug om je als overdreven Hollander uitmaken), eigen volk eerst-mentaliteit over het algemeen (we merkten dit met name op de concoursen: waar we in Groningen en Drenthe over het algemeen dikke punten reden en bovenaan stonden, reden we in Friesland vaak net de punten en stonden de DiepFriezen bovenaan). Groningers zijn even stug maar rechter voor de raap. Wil je fijn en gemoedelijk wonen: kijk dan naar DRENTHE!!!
![]()
Kom maar friese Bokkers! Ben er klaar voor...![]()
saskiaojan schreef:Picasso schreef:Friezen...tja, blijf het vreemde mensen vinden. Wel afhankelijk van welke streek. Stug, tikje schijnheilig (met een glimlach je de aardigste dingen zeggen en achter je rug om je als overdreven Hollander uitmaken), eigen volk eerst-mentaliteit over het algemeen (we merkten dit met name op de concoursen: waar we in Groningen en Drenthe over het algemeen dikke punten reden en bovenaan stonden, reden we in Friesland vaak net de punten en stonden de DiepFriezen bovenaan). Groningers zijn even stug maar rechter voor de raap. Wil je fijn en gemoedelijk wonen: kijk dan naar DRENTHE!!!
![]()
Mag ik vragen waarom je hier reageert, je voegt niks nuttigs toe aan ts haar zoektocht naar een woning.
Lijkt erop dat je gewoon op een relletje uit bent....
Gewoon lekker in Drenthe blijven en daar je wedstrijdjes rijden en winnen
Picasso schreef:Friezen...tja, blijf het vreemde mensen vinden. Wel afhankelijk van welke streek. Stug, tikje schijnheilig (met een glimlach je de aardigste dingen zeggen en achter je rug om je als overdreven Hollander uitmaken), eigen volk eerst-mentaliteit over het algemeen (we merkten dit met name op de concoursen: waar we in Groningen en Drenthe over het algemeen dikke punten reden en bovenaan stonden, reden we in Friesland vaak net de punten en stonden de DiepFriezen bovenaan). Groningers zijn even stug maar rechter voor de raap. Wil je fijn en gemoedelijk wonen: kijk dan naar DRENTHE!!!
![]()
maava schreef:Volgens mij is het niet alleen in friesland dat de mentaliteit je moet liggen. Jammer dat je weet dat je zit te stangen en toch door gaan. (nu vraag ik me ook af wat je van groningers op groningers vind.)
TS, Veel succes met het zoeken van een huisje, of de stereotypes waar zijn ligt echt vooral aan waar je zit en dat verschilt ook echt enorm per wijk (als je in grote dorpen zit.)
. Man beetje humor, let it gooooooo