Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hoor de mijne nu ook niet, ja vanochtend even een smsje "schat, de vlucht is uitgesteld, we landen pas vanavond om 22u. Heb slechts 2u geslapen". En dat was het. Gewoon zorgen dat je bezig kan zijn, dan let je er ook minder op dat je even niks hoort. korbakimmy8 schreef:Hij mag door de weeks gwn naar huis. Savonds zijn ze ook al paar x stad in geweest enzo.
Hij zit van 8 tot 4 op school. Meer niet. Daarna vrijetijd.
)
geniet vooral van de kleine momenten samen, dan komen jullie er wel.
krijg je ook spannende verhalen of heeft hij een braaf groepje?
Ymke_Z schreef:Spijt me maar ik vind alles wat je post hier nog al een schreeuw voor medelijden en daarna doe je alsof je zo sterk in je schoenen sta. En lees nogal veel IK wil dit Ik wil zus terwijl HIJ nu de gene is die steun nodig heeft voor zijn studie en geen vriendin die niet begrijpt dat hij niet even op en neer rijdt voor een avondje..
Het is niet alleen een grote stap voor hem maar ook voor mij. 
Citaat:voorbeeld van de paarden: de keuze word voor een paard gemaakt. Een paard denkt niet mee over die keuze. Maar me vriend (en de andere) maken zelf deze keuze. Dat ze 24/7 op een schip zitten. Alz ie dit te lastig vind had ie dit niet moeten doen.
Het belangrijkste is dat jij het gaat accepteren dat hij vaart. Ik heb het idee dat jij het nog niet echt kan accepteren en dat is natuurlijk wel de voorwaarde voor een happy after after ..