bruintje123 schreef:Ik draai het niet om.
Andere beslissen hier namelijk voor een ander of ze de weg op mogen en of ze dus belangrijk zijn.
Amen.
Ik lees hier vooral oordelen van de mensen die thuis blijven.
Niemand hier zegt zich te belangrijk te voelen om thuis te blijven, dat maakt een ander er van.
De mensen die willen werken, gaan werken.. De mensen die thuis willen blijven thuis, zo moeilijk is dat niet. Ik snap de ophef dan ook niet.. Laat iedereen dat lekker zelf bepalen.
Hij is tot op zekere hoogte ook afhankelijk van mij. Nu staat hij op een volpensionstal, maar bv. voor een noodbezoek van de DA, dan ga ik gewoon weg op het werk en achteraf regel ik dan wel met mijn werkgever of ik daar uren voor inlever. Dat is gewoon zo besproken. Mensen zonder kinderen en/of dieren(/of nog iets anders) hebben niets of niemand die afhankelijk van hen is, wat juist ook weer een opluchting kan zijn in sommige gevallen 
dat dus. Code rood is er niet voor niets, ik denk dat je dan geen mensen kan afrekenen op t feit dat ze werk niet belangrijk genoeg vinden om hun leven te wagen...ieder zn eigen keuze, maar accepteer dan ieders keuze dan ook

)
ben wel blij dat ik ook gewoon lessen heb gehad met die ijzel,daar leer je het wel van.