Ik hou helaas niet zo van alcohol haha. Slaappillen blijf ik liever van af, in mijn werk zie ik daar veel (verslavings)problemen door en ik denk dat het op een andere manier ook op te lossen is.
Ik weet genoeg technieken om te kunnen ontspannen en slapen, maar om het toe te passen. Ik heb er geen concentratie en puf voor..
Snollygoster: Ik herken mezelf wel in dat over je vriendin. Je wilt je vader niet kwijt, maar om hem zo te zien lijden.. Niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk..
Sterkte liss
Rouwen is inderdaad iets wat heel persoonlijk is, er bestaat geen vast handboekje wat je moet doen bij rouwen en verlies. Osmo: ALS is inderdaad ook een rotziekte inderdaad.. Sterkte
Ik was er overigens (gelukkig) niet bij, maar mijn moeder wel. Ze was ontzettend geschrokken.
De artsen hebben geen uitspraken gedaan, maar de ct scan was niet goed, morgen wordt er een andere scan gemaakt. We kunnen alleen maar hopen dat de kanker niet uitgezaaid is naar de hersenen.
Mijn vader ademt overigens nog steeds zelfstandig! Hij heeft zelfs al een aantal keer in de zetel gezeten in plaats van op bed.
Ik ben gelukkig wel iemand die makkelijk over haar emoties praat, maar ik raak het nu niet kwijt door enkel praten. Het blijft rondspoken in mijn hoofd en vooral 's nachts komt het naar boven.
Ik had altijd gedacht dat mijn vader mij zou weggegeven op mijn toekomstige bruiloft en mijn toekomstige kinderen zou kunnen zien opgroeien. En om dan te bedenken dat de kans daarop nu zo klein is (tenzij ik morgen een knul ontmoet en trouw
).