Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nightingale schreef:_Summerly_ schreef:Ik kwam er van de week achter dat de Disneyfilm Oliver & Co. een adaptatie is van Oliver Twist.
Bij mijn vorige opleiding (Grieks en Latijn) heerst altijd grote hilariteit als bij mensen die al lang niet meer in het eerste jaar zitten, het kwartje van omikron (lett. 'kleine o', dus de variant die je vindt in bijvoorbeeld 'bot') versus omega (lett. 'grote o', dus de lange variant) valt.
Dat is zo logisch maar ik heb het zo hard gemistIk studeer geen klassieke talen naar neem het mezelf toch bijna kwalijk
Rena100 schreef:RoosTinker schreef:Ik kwam er deze zomer pas achter wat skottelbraaien is.
En heb nu al 5 jaar iets met een Brabander
Skottelbraai is Afrikaans. Braaien is grillen. Skottel is schotel. Niet Brabants :S
Colaaa schreef:Een paar jaar geleden zat ik Disney films te kijken, en toen pas kwam ik er achter dat als je kanga en roe aan elkaar plakt kangaroe krijgt, en wat voor beesten zijn het juist ! ;')
En van de dalmatiers heb je crueala de vill en als je devill aan elkaar plakt krijg je devill.
Disney logica
Boheme schreef:Rocamor schreef:Zijn hier wel eens mensen om aardbeienladdertjes of busjes vetvrije olie gestuurd?
Ja of een plintentrapje