Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennyj01 schreef:Het is misschien niet heel fris maar die hele trein is te goor voor woorden. Heb me de afgelopen kerst ook maar weer eens door de ns laten vervoeren en zowel heen als terug was de trein echt smerig. En niet van een dag drukte. Eigenlijk ben ik nog nooit de lekkere geur van alles reiniger geroken in de trein. Of gedacht; WoW deze komt zo uit de wasstraat!
_San87_ schreef:Jennyj01 schreef:Het is misschien niet heel fris maar die hele trein is te goor voor woorden. Heb me de afgelopen kerst ook maar weer eens door de ns laten vervoeren en zowel heen als terug was de trein echt smerig. En niet van een dag drukte. Eigenlijk ben ik nog nooit de lekkere geur van alles reiniger geroken in de trein. Of gedacht; WoW deze komt zo uit de wasstraat!
Denk je dat het helpt de trein schoon te houden wanneer je met vieze schoenen op de stoelen zit?
Jennyj01 schreef:_San87_ schreef:
Denk je dat het helpt de trein schoon te houden wanneer je met vieze schoenen op de stoelen zit?
Wie zegt dat ik met m'n vieze schoenen op de bank zit? Beetje vreemde reactie. Het ging mij er om dat de hele trein vies is. En niet een beetje maar echt ranzig. Op eerste kerstdag wanneer mensen met hun nette kleren in de trein zitten. De ns kan zich overal voor excuseren maar dit is geen overmacht maar pure krenterigheid.
Piekosjj schreef:Ik leun net met de punten van m'n schoenen op het verharde stukje vd stoel, hier zit je dus nooit op. Echt met je benen languit op de stoel vind ik zelf ook not-done. Als je er problemen mee hebt over het feit dat ik muziek luister waar de buitenwereld niks van hoort, vraag ik me af of je zelf ooit wel eens een langere tijd veel met de trein hebt gereist.
Cinderella schreef:Je zegt dat je harde muziek op hebt staan. Daar hoort de buitenwereld genoeg van. Om even je vraag te beantwoorden: Ik reis dagelijks lange ritten met de trein en mijn vriend werkt op de trein en die zegt precies hetzelfde. Hoe vaak hij wel niet mensen moet aanspreken dat hun muziek overlast veroorzaakt, ondanks dat ze oortjes in hebben.
The_Cat schreef:Cinderella schreef:Je zegt dat je harde muziek op hebt staan. Daar hoort de buitenwereld genoeg van. Om even je vraag te beantwoorden: Ik reis dagelijks lange ritten met de trein en mijn vriend werkt op de trein en die zegt precies hetzelfde. Hoe vaak hij wel niet mensen moet aanspreken dat hun muziek overlast veroorzaakt, ondanks dat ze oortjes in hebben.
God ja inderdaad, en dat je er dan een uur moet naast zitten. Meestal vraag ik mezelf echt af of die over een jaar nog deftig gaan horen ><