rockey schreef:ik kan jullie jurken op nelly niet zien, zie telkens de zweedse site.
Haha, hier precies hetzelfde
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nu nog mooie schoenen erbij vinden..
Argai schreef:Heeft Nelly eigenlijk winkels of bestaat het alleen uit die webshop? Ik pas liever mijn kleding
xNathaliee schreef:Ik ben ook op zoek naar een jurk en dan vooral een die mijn lichaam mooi laat uitkomen. Ik heb helaas geen zandloper figuur dus een strakke jurk (zoals hierboven) zou ik niet aan kunnen (in de zin van dat het niet mooi zou staan al zou ik zo'n jurk heel graag willen haha). Wat voor modellen raden jullie me aan? Ik had vorig jaar een zwarte jumpsuit maar wil dit jaar wel voor een jurk.
Debbels schreef:xNathaliee schreef:Ik ben ook op zoek naar een jurk en dan vooral een die mijn lichaam mooi laat uitkomen. Ik heb helaas geen zandloper figuur dus een strakke jurk (zoals hierboven) zou ik niet aan kunnen (in de zin van dat het niet mooi zou staan al zou ik zo'n jurk heel graag willen haha). Wat voor modellen raden jullie me aan? Ik had vorig jaar een zwarte jumpsuit maar wil dit jaar wel voor een jurk.
Wat voor figuur heb je?

Ik moet iets ''aparters'' denk ik, iets dat er precies bij past... Maar wat?
Wij zien er ook niet speciaal uit met kerst
Lavien schreef:Hmm nou wij zitten hier thuis niet zo chique erbij om daarvoor speciaal een jurk te dragen. Familie komt gewoon in trui en spijkerbroek. Vraag me altijd af wat voor gelegenheden mensen dan allemaal hebben om er zo chique bij te zitten. Of ik ben gewoon een boerin natuurlijk.![]()