Ik heb de adidas super color , ik heb een maatje groter besteld en dat bevalt me beter dan mijn normale maat. ik vind ze vrij klein vallen.
Was dat die speciale lijn met al die kleurtjes toen? Dat is ook het superstar model toch? Hmmmm, ik denk dat ik dan toch maar 37 1/3e bestel..
Ik heb Adidas een maatje groter moeten kopen. Mij is ook verteld in de winkel dat de dames schoenen klein vallen
Ja, maar adidas heeft geen maat 37, dus ik moet sowieso schoenen kopen die eigenlijk niet mijn maat zijn.. Ik ga idd gewoon voor 37 1/3e.
Die schoenen vallen altijd zo raar. Van nike heb ik maat 40, van vans en all stars maat 38, van mijn birkenstocks maat 37 en van supra maat 41..
Ik heb in nike maat 40 (vallen wel klein hoor!) en adidasjes 39 1/3 zitten prima. Normaal heb ik maat 39.
http://store.nike.com/nl/nl_nl/pd/air-m ... d-11067041deze vind ik heel gaaf! Was eigenlijk bij UW aan t kijken of ik daar goedkoop leuke kon vinden maar stiekem zijn deze ook wel tof!
SindyKaya schreef:Ik heb sinds dinsdag deze, wat lopen ze lekker zeg! m/kdoWU1.jpgIk wilde die bestellen, maar m'n maat was er niet meer Voor wie nog op zoek is naar schoenen, vandaag is er 25% korting op alles bij de footlocker!
Ik heb een hekel aan shoppen.. Krijg 50 euro mee en kom terug met 10 euro, 2 broeken en 1 paar laarzen en 1 paar schoenen.. En dan een half jaar later weer want dan zijn de schoenen versleten.