Alwiene schreef:Nou daar twijfelde ik inderdaad een beetje over, wat we nu eigenlijk zien. Maar het was me bij andere geuren nooit opgevallen dat er 'iets' vanaf kwam. Ik heb tot nu toe ervaring met SC, Bolsius en Yankee Candle. Ik weet niet of ik een hele kleine brander heb, hij is totaal 10 cm hoog.
Ik heb trouwens slechts de helft van een kleine cup Jack Frost erin gegooid, maar neem niet aan dat hij daar juist nog sterker van gaat ruiken toch?
Mijn melts zijn over het algemeen vrij sterk.
En bolsius en scent chips gebruiken paraffine als basis.
Maar roet walm is zwart.
Wierrook zie je ook altijd. En de geur wordt op die manier verspreid door de ruimte. Paraffine smelt bij hoger brandpunt dus duurt langer voordat je het ziet maar uiteindelijk zie je wel de geur en paraffine scheid ook roet af dus kan zwart zijn wat bij Soja was niet kan.
Maar de Jack frost is gewoon wel echt sterk hoor. En dan ook nog met pepermunt 
Jij bent denk gewoon overdonderd door de sterkte en bent geen soja melts gewend maar je brander i.c.m de soja was is niet gevaarlijker dan scent chips.. Natuurlijk moet je altijd je kaarsje uitdoen als je weg gaat net als bij andere kaarsen.
O ik ziie ook Yankee candle dan ben je wel sterke melts gewend en dan moet je ook wel de witte walm gezien hebben zoals je het noemen kunt.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 21-10-15 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt