Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineCath schreef:Benfan schreef:Hoe ben je zelf trouwens binnen gekomen? gezien je nog maar 17 bent TS.
Een ander geleend id waar ik wel erg op leek.
DominiqueDG schreef:Martina67 schreef:Het gebruiken van andermans id geeft trouwens wel aan dat beide dames (de gebruiker van het id en degene die de ID-kaart uitgeleend heeft) het niet erg nauw nemen met de regelgeving.
Dat beloofd wat voor de toekomst.....
Nou, nou, beetje overdreven. Nooit geprobeerd om die vet gave disco binnen te komen toen je 15 was, maar officieel 16 moest zijn? Overigens zelf nog nooit met ID gefaket, vroeger vroegen de portiers gewoon hoe oud je was en met een stalen gezicht zei ik dan '16 meneer'. En zo volwassen mogelijk proberen te kijken
Maar joh, 'dat beloofd wat voor de toekomst...'. Het is niet handig van ze, maar kan het ergens wel begrijpen. Ze wilden er ook gewoon bij zijn!
Maar helaas, risico van 'het vak'! De boete is dus geheel terecht en te verwachten.
Anoniem schreef:bruintje123 schreef:Deze jongens deden ook niets schokkends.
Ook 370 € voor het opgeven van de valse naam.
112twente.nl/18869
Een portier is geen politieagent..
renskesanne schreef:Ayasha schreef:Wat goed van je, de wet breken en mogelijk een zelfstandige veel geld kosten. Iets om trots op te zijn.
nee weet je hoe dat heet? student zijn jong zijn je limit opzoeken je vriendengroep vergroten en het gezellig hebben
renskesanne schreef:Ayasha schreef:Wat goed van je, de wet breken en mogelijk een zelfstandige veel geld kosten. Iets om trots op te zijn.
nee weet je hoe dat heet? student zijn jong zijn je limit opzoeken je vriendengroep vergroten en het gezellig hebben
Emmaa_ schreef:renskesanne schreef:
En als jij als minderjarige alcohol bestelt aan de bar (wat gewoon niet mag) en de politie komt dat controleren dan zit de kroeg waar jij staat met een boete van een paar ruggen..
_San87_ schreef:Emmaa_ schreef:
En als jij als minderjarige alcohol bestelt aan de bar (wat gewoon niet mag) en de politie komt dat controleren dan zit de kroeg waar jij staat met een boete van een paar ruggen..
Is toch jong zijn, je limiet opzoeken, je vriendengroep vergroten en het gezellig hebben. Alleen dan niet meer in de club waar je zo nodig moest staan met je minderjarige kop.
renskesanne schreef:_San87_ schreef:
Is toch jong zijn, je limiet opzoeken, je vriendengroep vergroten en het gezellig hebben. Alleen dan niet meer in de club waar je zo nodig moest staan met je minderjarige kop.
wie zegt dat ik aan de bar ga staan? ik kom er om te dansen en gezellig te hebben en ja als er nou jongens naar me toe komen met drank niet mijn probleem. me vader/moeder vinden het ook niet erg kom altijd wel veilig thuis of blijf slapen bij een vriendin.
maarja dit is mijn manier van lol hebben jong zijn en jullie zijn niet zoals mij en als natuurlijk verantwoorde volwassenen weten jullie alles perfect jeetje heb medelij met jullie kinderenmaar zal wel weer aan mij liggen.
renskesanne schreef:wie zegt dat ik aan de bar ga staan? ik kom er om te dansen en gezellig te hebben en ja als er nou jongens naar me toe komen met drank niet mijn probleem. me vader/moeder vinden het ook niet erg kom altijd wel veilig thuis of blijf slapen bij een vriendin.
maarja dit is mijn manier van lol hebben jong zijn en jullie zijn niet zoals mij en als natuurlijk verantwoorde volwassenen weten jullie alles perfect jeetje heb medelij met jullie kinderen :') maar zal wel weer aan mij liggen.
bruintje123 schreef:@ts
In de huisregels van de discotheek zal staan dat iedereen 18 jaar moet zijn en dat je op verzoek van de toezichthouder dit moet laten zien.
Met die huisregel ga je akkoord als je binnen wil.
Die beveiliger constateert vervolgens een strafbaar feit. En mogen dan inderdaad iemand aanhouden en moeten dan de politie bellen.
Nagini schreef:Ahhh, id's lenen. Dat heb ik ook vaker gedaan toen ik jong was. Ik ging echter wel uit wetende dat ik gepakt zou kunnen worden. Mijn ouders wisten er zelfs van, en bleven braaf buiten wachten om te zien of we binnenkwamen of niet.. zo nee, dan werden we weer mee naar huis genomen?
Ben ik nu een slecht persoon? Nah, dat lijkt me niet.
Zijn mijn ouders dan slechte opvoeders? Absoluut niet.
Boete moet natuurlijk betaald worden.
Amira_ schreef:bruintje123 schreef:Deze jongens deden ook niets schokkends.
Ook 370 € voor het opgeven van de valse naam.
112twente.nl/18869
Een boete van €360 voor het zeggen van mierenneukers gaat echt veel te ver