[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Musiess

Re: Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:29

Dat viel me ook erg op.
Ervaring speeld wel een rol!

Ook ik vraag het mijn vriend wel eens of t goed genoeg was.. dit omdat ik me zelf erg streng beoordeel!. Ondanks veel bed partners en het motto 'i do it for the money' is verleden tijd. Maar ook ik zou niet zonder actief sex leven kunnen. Dus gelukkig is vl ook erg aanwezig.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:30

Geryon schreef:
In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, misschien zijn paardrijdende vrouwen ook gewoon beter? :P of reageren vooral alleen die vrouwen in dit soort topics..

Wat me ook opvalt is dat alle vrouwen hier lichamelijk zo genieten van seks en orgasmes daarbij heel normaal vinden of het zelfs eisen. Terwijl dat volgens mij helemaal niet zo normaal is?

Dat is wat ik mede bedoelde met de toon van het topic. Dat ander soort vrouwen zich hierdoor naar of onzeker kunnen voelen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:31

Geryon schreef:
In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, ....knip....

Hangt van het specifíeke onderwerp af.
In andere verwante draden lees je een bulk aan proza voorstspruitend uit héél gesloten geesten en dat gaat echt niet samen. Hooguit als een niet door de werkelijkheid onderbouwde perceptie.

Neem bv wat Musiess net opmerkt dat ervaring een rol speelt. We hebben ook een onderwerp lopen wat ervaring beledigend in een hoek schopt waarbij puur ontkent wordt dat het beledigend is.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:34

Idd.
ik denk dat het soms ook naast ervaring/vurigheid.. een stukje 'jezelf goed presenteren is' onder de mannen noemen we het wel eens 'wie heeft de langste'

Er zijn zat mannen die niet presteren zoals ze voor doen en ook zat vrouwen denk ik.
Nu val ik daar zeker niemand op aan omdat er geen reden is om ze niet te geloven. Maar ik bedoel te zeggen dat dit voor de onzekeren onder ons niet te sterk aangenomen moet worden.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:38

Daarnaast denk ik dat er ook wel mensen zouden zijn die 'onzeker' zijn als er bijv gevraagt worden:

Hoeveel bokkers deden het wel eens voor geld?

Misschien zijn het er een paar. Maar misschien dat er bijna niemand eerlijk over uit zal komen. Dit is namelijk ook nog in aommige situaties een taboo

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:56

Huertecilla schreef:
F_Orumster schreef:
Verschillende generaties wellicht, jij bent toch al wat ouder Hc?

Nah, een geheel verschillende regio.
Ik woon op het vaste land, zij op de eilanden voor de kust van Áfrika (in rood hieronder:

[ Afbeelding ]

Dus je spiegelt ons geen algemene spaanse man voor maar de man van de canarische oorden. Ik betwijfel of je die allen onder een kam kunt scheren, wat jij?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:18

iemand die geen bedprestaties KAN leveren of iemand die flink tegenviel vind ik twee verschillende dingen.

Iemand die tegenvalt.. tja, dan moet je je verwachtingen aanpassen en proberen wat leukere dingen uit te lokken.
Iemand die geen bedprestaties kan leveren zou voor mij moeilijker zijn. Omdat je tijdens seks echt heel intiem bent met iemand en er echt puur en close contact ontstaat wat ook psychisch en emotioneel gebied bedekt.. ik weet niet of je die connectie ook hebt als je helemaal geen seks kunt hebben.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:44

Geryon schreef:
In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, misschien zijn paardrijdende vrouwen ook gewoon beter? :P of reageren vooral alleen die vrouwen in dit soort topics..

Wat me ook opvalt is dat alle vrouwen hier lichamelijk zo genieten van seks en orgasmes daarbij heel normaal vinden of het zelfs eisen. Terwijl dat volgens mij helemaal niet zo normaal is?

Ook vrouwen doen aan grootspraak.. het zo presenteren alsof ze nooit genoeg kunnen krijgen van sex en het no problem vinden om vanalles te doen met hun man. Terwijl de werkelijkheid toch anders is.

Kan me niet voorstellen dat alle vrouwen op Bokt buitengewoon goed zijn in bed. Lijkt mij een illusie. Maar wat is goed.. dat is ook maar subjectief. Wat de een fantastisch vindt, vind de ander echt afstotend ipv opwindend ;)

Maar de vraag was volgens mij of je een relatie zou kunnen hebben met iemand die slecht is in bed (binnen je eigen referentiekader dan dus) en niet: wat is de definitie van goede sex?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:48

Geryon schreef:

Viel mij inderdaad ook op :+

Ik zou het niet erg vinden om een partner te treffen die nog niet zo bedreven is. Zelf ook vast nog genoeg te leren denk ik dan :') Als je er uiteindelijk maar uit komt samen :+ Mocht het na verschillende pogingen en communicatie nog niet lekker gaan, dan wordt het wel vervelend denk ik. En een relatie zonder seks lijkt me niet goed, zou ik iig niet willen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:09

Geryon schreef:

Viel me ook op hoor, ik benadrukte ook dat er waarschijnlijk ontzettend veel vrouwen zijn die bijvoorbeeld echt een dooie vis zijn in bed of hun bek niet opentrekken om op te komen voor zichzelf of zijn eigen fout in te zien (door te vragen hoe iets voelt). Dat gaf ik ook toe, sterker nog, ik ben ook ooit een dooie vis geweest omdat ik uit onzekerheid gewoon niets durfde te doen. Uiteindelijk ben ik daar zelf in verandert, wat ik dan wel weer heel moeilijk vond door een jongen die niet aangaf wat ik beter kon doen (ondanks dat ik het vroeg :') ).

Maar ik denk, dat als er een klik in bed is, je vanzelf goed word. Omdat het vanzelf gaat. Uiteraard met communiceren, maar het gaat allemaal een stuk gemakkelijker. En veel vrouwen die hier reageren en zichzelf goed vinden, komt denk ik omdat die op dit moment een goed seksleven hebben met een klikkende partner.
Dat is in ieder geval bij mij zo. Ik voel me een prachtige, dartelende regenboogvis in bed bij wijze van spreken, maar wél samen met mijn vriend. Natuurlijk, uit ervaring leer je ook zo je trucjes en dergelijke kennen. Maar ik zou nooit durven te zeggen dat ik nu elke vent optimaal kan plezieren.

Ik vind het krijgen van orgasmes wel normaal. Dat het niet normaal zou zijn vind ik meer een ouderwets taboe over de vrouw als kindjeskweker waarbij het voor de man blijkbaar wel lekker mag voelen. :') We hebben toch niet voor niets een clitoris gekregen? :+ Iets op een lichaam, wat voor orgasmes zorgt, dan lijkt me dat het hebben van orgasmes voor een vrouw wel normaal is. Het ding is alleen, dat het van een vrouw iets meer vergt, die moet zich er net wat meer op concentreren/focussen. En ik denk dat dat komt, puur omdat het geen echte functie heeft in het voortplantingsproces.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:20

Haha die manier van 'niet normaal' bedoel ik zeker niet! Maar als in niet vanzelfsprekend omdat het, dacht ik, niet makkelijk is voor een vrouw een orgasme te krijgen door een ánder opgewekt. Op bokt wel. Dus is misschien wel gewoon zo. In ieder geval ik ben jaloers :')

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:34

ik heb ooit iemand gehad. Die heb ik ooit 1 keer naakt gezien en toen was de aantrekking kracht totaal weg. Ziels goeie kerel maar dat ging niet werken

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:35

Met iemand die echt slecht is in bed en waarbij zaken niet verbeteren zou ik geen relatie willen hebben. Seks is niet het belangrijkste, maar toch wel belangrijk en als het niet goed zit wordt het erg snel een probleem.
Onervarenheid, nog niet goed op elkaar ingespeeld zijn e.d. zijn allemaal overkomelijke zaken, daar kan aan gewerkt worden. Maar echt slecht zijn en niet verbeteren zou een no go zijn.
Denk dat ik erg snel mijn interesse kwijt ben als het echt slecht is. Met slecht doel ik dus niet op zenuwachtig zijn voor de eerste keer samen en daarom stuntelen, maar gewoon niet echt interesse hebben in hoe ik het vind.

Zou mijn partner niet meer kunnen lichamelijk dan zou ik hem daarvoor niet inruilen, dan wordt het kijken naar wat wel kan samen en evt wat ernaast nemen voor de verdere behoefte. Maar daar dient dan eerst goed over gepraat te worden hoe dat op te lossen zonder dat het naar voelt voor de ander.

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:41

Geryon schreef:
Haha die manier van 'niet normaal' bedoel ik zeker niet! Maar als in niet vanzelfsprekend omdat het, dacht ik, niet makkelijk is voor een vrouw een orgasme te krijgen door een ánder opgewekt. Op bokt wel. Dus is misschien wel gewoon zo. In ieder geval ik ben jaloers :')

Een ander of ikzelf maakt niet zo heel veel verschil, mits de ander een beetje weet hoe het werkt en op mijn reactie's let.
Maar ik heb dan ook niet echt last van remmingen als ik seks heb met iemand (nou ja iemand, mijn partner in de praktijk ;) ). Heb geen schaamte, geen last van dwalende gedachten of wat dan ook.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:47

Geryon schreef:

Ah, op die fiets, vatte het echt zó compleet anders op. O:) Ja, dat vergt oefening, concentratie en heel veel doorzettingsvermogen wil het lukken bij een ander. := :') Ik dacht ook dat het altijd een worsteling zou zijn om voor elkaar te krijgen, en dat was het in het begin ook echt bij de voorgaande ervaringen, ook met aansturen.

Al ben ik er wel achter gekomen, dat het krijgen van een orgasme als vrouw ook héél erg mentaal zit. Ik moet me er altijd compleet op focussen en echt alles loslaten (sowieso een goede oefening voor het dagelijks leven :P ). Als ik ook maar even afdwaal, kan ik weer van voren af aan beginnen.

Maar bij mijn huidige vriend, jeetje mina, ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt. :wow: :o

Spoiler:
Weet ik wel, maar dat is natuurlijk mijn plezierige geheimpje

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:07

Ik vind het zeker belangrijk, ook uit eigen ervaring. Niet zozeer de score van prestatie, maar vooral het goed kunnen klikken en communiceren. Ik heb veel te lang in een relatie gezeten waar dit niet was. En veel te lang laten aanmodderen en geprobeerd het te veranderen, maar uiteindelijk is het toch een van de grote redenen geweest dat het voor mij niet meer moest.
Mijn ex was namelijk vooral bezig met zijn eigen genot, zo lang hij maar aan zijn trekken kon, kon het hem door de band geen biet schelen hoe ik mij erbij voelde. En ik zal zeker niet beweren dat het altijd slecht was. Als zijn mood overeenstemde met de mijne moest ik verre van klagen. Helaas, en zeker naar het einde toe, gebeurde het meer en meer dat hij zijn eigen willetje maar doordreef. Ik voelde mij niet fijn, het deed mij te vaak pijn, ik voelde me oncomfortabel. Vooral doordat ik zelf spanningen kreeg deed het vaker pijn en kwam ik in een vicieuze cirkel terecht van weer gaan spannen omdat ik pijn verwachtte...maar hij nam mij daarin nooit serieus, en volgens hem moest ik gewoon maar even er doorbijten en dan zou het vanzelf wel gaan. De keren dat hij klaagde en zaagde tot ik eindelijk toegaf om erna mij rust te kunnen hebben kan ik niet meer tellen.
Op een gegeven moment werd ik het vrouwtje dat nooit zin heeft en voelde seks voor mij meer aan als een verplichting, een manier om mijn vriend tevreden te stellen, meer een middel dan een plezier.

En nu is alles zo anders. Mijn huidige vriend heeft zoveel oog voor mij. Ik kan dat moeilijk beschrijven, maar het een soort van waarderingsgevoel dat ik bij hem krijg, de weet dat mijn genot voor hem even belangrijk is dan het zijne. Wij houden misschien geen hele gesprekken als "ja naar boven, beetje naar links, neer iets meer naar rechts, ja daar ja... :+ " , maar we kunnen genoeg met elkaar communiceren om het samen leuk te maken. Daardoor ben ik moeiteloos tot dingen in staat die bij mijn ex gewoon regelrecht pijn deden (en aan een verschil in gereedschapsgrootte ligt het zeker niet :P ) . Hij snapt mij heel goed en doordat ik mij niet voel als een opblaaspop voor zijn behoefte is mijn libido zelf ook groot genoeg.
Dus ervaring missen of minder presteren, daar kan ik nog doorheen prikken. Zoals ik hier ergens vlug gelezen had, inderdaad elke vrouw vindt iets anders fijn en als vent kan je dat niet altijd weten als je niets doet. Maar als je te koppig bent om te communiceren, of je hebt een heel ander libido (al is dat van mij nogal erg aanpasbaar :+ ) dan de ander, dat zou voor mij redenen kunnen zijn dat een relatie het gewoon niet red.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:48

Bowen schreef:
Geryon schreef:

Een ander of ikzelf maakt niet zo heel veel verschil, mits de ander een beetje weet hoe het werkt en op mijn reactie's let.
Maar ik heb dan ook niet echt last van remmingen als ik seks heb met iemand (nou ja iemand, mijn partner in de praktijk ;) ). Heb geen schaamte, geen last van dwalende gedachten of wat dan ook.

Hier ook niet, integendeel :o Maar ik krijg het zelf al lastig voor elkaar.

Suliko schreef:
Geryon schreef:

Ah, op die fiets, vatte het echt zó compleet anders op. O:) Ja, dat vergt oefening, concentratie en heel veel doorzettingsvermogen wil het lukken bij een ander. := :') Ik dacht ook dat het altijd een worsteling zou zijn om voor elkaar te krijgen, en dat was het in het begin ook echt bij de voorgaande ervaringen, ook met aansturen.

Al ben ik er wel achter gekomen, dat het krijgen van een orgasme als vrouw ook héél erg mentaal zit. Ik moet me er altijd compleet op focussen en echt alles loslaten (sowieso een goede oefening voor het dagelijks leven :P ). Als ik ook maar even afdwaal, kan ik weer van voren af aan beginnen.

Dat laatste is echt veel te herkenbaar _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:45

enzino schreef:
Ailill schreef:
Zeg dames, hoe zijn jullie zelf eigenlijk in bed }>

_/-\o_

Dat vraag ik me dan ook af.

Hoeveel van de dames hier heeft ooit wel eens tips opgezocht hoe je het een man naar zijn plezier kan maken, of na afloop een serieuze vraag gesteld om de eigen prestaties te verbeteren? En voor een man is het misschien makkelijker om klaar te komen, maar dat wil niet betekenen dat jij goed je best hebt gedaan.

Om Jim Jefferies te quoten:
"Do you wanna know who makes me cum? I MAKE ME CUM! All the horrible thoughts I have in my fiets head makes me come! You had very little to do with it. You’re just the container I shoot it into."

De hele clip:
http://www.liveleak.com/view?comments=1 ... 1314913382

Ik denk dat als je met opmerkingen als "you're just the container I shoot it into" aankomt dat 90% van de vrouwen je een flinke trap in je kloten geeft. Van mij persoonlijk zou je zo'n harde krijgen dat seks de komende tijd niet eens prettig zou zijn. Als je vrouwen ziet als een container om iets in te schieten dan moet je of iets doen aan de communicatie in je relatie, of je hebt gewoon een ongelofelijk fiets up beeld van seks en hoe het werkt. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik een zaadbak was, en ik ben eerlijk genoeg tegen mijn bedpartners dat ze het tegen me zouden zeggen als ze me zo zouden zien. Plezier komt van beide kanten toch? Als een kerel om mijn plezier geeft werkt het net zo goed andersom. Als hij mij letterlijk ziet als een zaadbak.. Ja dan hoef je niet te verwachten dat ik meer doe dan op mijn rug liggen en wachten tot het over is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:49

Geryon schreef:

Ik denk het niet. Er zijn meer dan genoeg onderzoeken gepubliceerd waarin naar boven is gekomen dat vrouwen net zo veel behoefte hebben aan seks als mannen, alleen dat het in onze samenleving beter geaccepteerd wordt als mannen het uitspreken dan wanneer vrouwen het doen. Ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn met een lager libido, die probeer ik met mijn toon ook niet weg te schuiven.. Maar ik denk dat je er zeker gelijk in hebt dat vrouwen die een actiever seksleven hebben en hier ook tevreden over zijn makkelijker reageren in dit soort topics dan de vrouwen die genoeg hebben aan een paar keer per jaar. Zo lang je daar niet mee zit is dat uiteraard geen probleem, het enige wat ik wil zeggen is dat ik daar niet genoeg aan zou hebben. En dat is geen waardeoordeel :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:03

Een orgasme is toch heel normaal tijdens de seks? Ja, je weet toch bij jezelf hoe het werkt en dat kun je dan toch toepassen bij het vrijen?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:23

Emmaa_ schreef:
Geryon schreef:

Ik denk het niet. Er zijn meer dan genoeg onderzoeken gepubliceerd waarin naar boven is gekomen dat vrouwen net zo veel behoefte hebben aan seks als mannen, alleen dat het in onze samenleving beter geaccepteerd wordt als mannen het uitspreken dan wanneer vrouwen het doen. Ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn met een lager libido, die probeer ik met mijn toon ook niet weg te schuiven.. Maar ik denk dat je er zeker gelijk in hebt dat vrouwen die een actiever seksleven hebben en hier ook tevreden over zijn makkelijker reageren in dit soort topics dan de vrouwen die genoeg hebben aan een paar keer per jaar. Zo lang je daar niet mee zit is dat uiteraard geen probleem, het enige wat ik wil zeggen is dat ik daar niet genoeg aan zou hebben. En dat is geen waardeoordeel :)

Oh zo bedoelde ik het niet. Had het puur over het lichamelijke genieten, niet over libido en dergelijke. :) al zou het voor sommigen niet los van elkaar kunnen staan natuurlijk!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:24

lieveli schreef:
Een orgasme is toch heel normaal tijdens de seks? Ja, je weet toch bij jezelf hoe het werkt en dat kun je dan toch toepassen bij het vrijen?

Bij sommigen gaat het niet zo makkelijk dat een ander het ook bij ze naar boven kan halen ;)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:32

Geryon schreef:
lieveli schreef:

Bij sommigen gaat het niet zo makkelijk dat een ander het ook bij ze naar boven kan halen ;)

Ik heb jaren gedacht dat mij de bedrading gewoon niet aan was gelegd. Uiteindelijk toch uitgevogeld hoe het wel lukte. Het gaat nog steeds niet eenvoudig, maar het lukt ons nu allebei :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:51

Ik heb daar gelukkig totaal geen last van :D Ik krijg heel makkelijk een orgasme.. Wat dat betreft ben ik net een vent. Heb ik er 1 gehad, ben ik er ook wel klaar mee en wil ik me omdraaien en slapen.. :') Twee orgasmes in één seksbeurt zit er bij mij echt niet in, of er moet echt een pauze tussen hebben gezeten.

Maar echt, ik besef me wel eens dat ik geluk heb met hoe makkelijk ik daarin ben, vergeleken met andere vrouwen soms. Ik word soms weleens in de nacht wakker omdat ik sexy heb gedroomd en door mijn droom ben klaargekomen... Ook overdag wil ik nog wel eens heel af en toe (gebeurd absoluut niet vaak) een orgasme krijgen als ik gewoon zit of loop en een beetje onbedoeld dagdroom over sexy dingetjes. De eerste keer dat dit gebeurde was op school in het lokaal. Ik was in gedachten en aan het dagdromen over weet ik veel, Brad Pitt en ik in de douche :P of iets soortgelijks. Ik schrok ineens van dat ik een orgasme kreeg en slaakte een klein gilletje. Toen heb ik maar gezegd dat ik mijn teen had gestoten.

En tijdens de seks moeten we gewoon zorgen dat ik aan het einde klaarkom.. Dus voorspel etc, leuk, maar bij mij kan hij me dan niet laten klaarkomen.. Dan moet ik nog dat hele eind terwijl ik in mijn bubbeltje zit van absolute genot en tevredenheid en lekker weg wil soezen... En daar heb ik eigenlijk dan nooit zin meer in. Dus ik kom wel aan het einde :P..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:55

ElineS schreef:
Ik heb daar gelukkig totaal geen last van :D Ik krijg heel makkelijk een orgasme.. Wat dat betreft ben ik net een vent. Heb ik er 1 gehad, ben ik er ook wel klaar mee en wil ik me omdraaien en slapen.. :') Twee orgasmes in één seksbeurt zit er bij mij echt niet in, of er moet echt een pauze tussen hebben gezeten.

Maar echt, ik besef me wel eens dat ik geluk heb met hoe makkelijk ik daarin ben, vergeleken met andere vrouwen soms. Ik word soms weleens in de nacht wakker omdat ik sexy heb gedroomd en door mijn droom ben klaargekomen... Ook overdag wil ik nog wel eens heel af en toe (gebeurd absoluut niet vaak) een orgasme krijgen als ik gewoon zit of loop en een beetje onbedoeld dagdroom over sexy dingetjes. De eerste keer dat dit gebeurde was op school in het lokaal. Ik was in gedachten en aan het dagdromen over weet ik veel, Brad Pitt en ik in de douche :P of iets soortgelijks. Ik schrok ineens van dat ik een orgasme kreeg en slaakte een klein gilletje. Toen heb ik maar gezegd dat ik mijn teen had gestoten.

En tijdens de seks moeten we gewoon zorgen dat ik aan het einde klaarkom.. Dus voorspel etc, leuk, maar bij mij kan hij me dan niet laten klaarkomen.. Dan moet ik nog dat hele eind terwijl ik in mijn bubbeltje zit van absolute genot en tevredenheid en lekker weg wil soezen... En daar heb ik eigenlijk dan nooit zin meer in. Dus ik kom wel aan het einde :P..

:oo _O_

Qimm, hier kán hij het wel, maar met zoveel moeite dat het niet eens leuk meer is voor beide. Ik probeer her ook niet meer. Maar er is dus hoop :D