Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, misschien zijn paardrijdende vrouwen ook gewoon beter?of reageren vooral alleen die vrouwen in dit soort topics..
Wat me ook opvalt is dat alle vrouwen hier lichamelijk zo genieten van seks en orgasmes daarbij heel normaal vinden of het zelfs eisen. Terwijl dat volgens mij helemaal niet zo normaal is?
Geryon schreef:In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, ....knip....
Huertecilla schreef:F_Orumster schreef:Verschillende generaties wellicht, jij bent toch al wat ouder Hc?
Nah, een geheel verschillende regio.
Ik woon op het vaste land, zij op de eilanden voor de kust van Áfrika (in rood hieronder:
[ Afbeelding ]
Geryon schreef:In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, misschien zijn paardrijdende vrouwen ook gewoon beter?of reageren vooral alleen die vrouwen in dit soort topics..
Wat me ook opvalt is dat alle vrouwen hier lichamelijk zo genieten van seks en orgasmes daarbij heel normaal vinden of het zelfs eisen. Terwijl dat volgens mij helemaal niet zo normaal is?

Als je er uiteindelijk maar uit komt samen
Mocht het na verschillende pogingen en communicatie nog niet lekker gaan, dan wordt het wel vervelend denk ik. En een relatie zonder seks lijkt me niet goed, zou ik iig niet willen. Geryon schreef:In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, misschien zijn paardrijdende vrouwen ook gewoon beter?of reageren vooral alleen die vrouwen in dit soort topics..
).
We hebben toch niet voor niets een clitoris gekregen?
Iets op een lichaam, wat voor orgasmes zorgt, dan lijkt me dat het hebben van orgasmes voor een vrouw wel normaal is. Het ding is alleen, dat het van een vrouw iets meer vergt, die moet zich er net wat meer op concentreren/focussen. En ik denk dat dat komt, puur omdat het geen echte functie heeft in het voortplantingsproces.
Geryon schreef:Haha die manier van 'niet normaal' bedoel ik zeker niet! Maar als in niet vanzelfsprekend omdat het, dacht ik, niet makkelijk is voor een vrouw een orgasme te krijgen door een ánder opgewekt. Op bokt wel. Dus is misschien wel gewoon zo. In ieder geval ik ben jaloers
). Heb geen schaamte, geen last van dwalende gedachten of wat dan ook. Geryon schreef:Haha die manier van 'niet normaal' bedoel ik zeker niet! Maar als in niet vanzelfsprekend omdat het, dacht ik, niet makkelijk is voor een vrouw een orgasme te krijgen door een ánder opgewekt. Op bokt wel. Dus is misschien wel gewoon zo. In ieder geval ik ben jaloers
Ja, dat vergt oefening, concentratie en heel veel doorzettingsvermogen wil het lukken bij een ander.
Ik dacht ook dat het altijd een worsteling zou zijn om voor elkaar te krijgen, en dat was het in het begin ook echt bij de voorgaande ervaringen, ook met aansturen.
). Als ik ook maar even afdwaal, kan ik weer van voren af aan beginnen.
" , maar we kunnen genoeg met elkaar communiceren om het samen leuk te maken. Daardoor ben ik moeiteloos tot dingen in staat die bij mijn ex gewoon regelrecht pijn deden (en aan een verschil in gereedschapsgrootte ligt het zeker niet
) . Hij snapt mij heel goed en doordat ik mij niet voel als een opblaaspop voor zijn behoefte is mijn libido zelf ook groot genoeg.
) dan de ander, dat zou voor mij redenen kunnen zijn dat een relatie het gewoon niet red. Bowen schreef:Geryon schreef:Haha die manier van 'niet normaal' bedoel ik zeker niet! Maar als in niet vanzelfsprekend omdat het, dacht ik, niet makkelijk is voor een vrouw een orgasme te krijgen door een ánder opgewekt. Op bokt wel. Dus is misschien wel gewoon zo. In ieder geval ik ben jaloers
Een ander of ikzelf maakt niet zo heel veel verschil, mits de ander een beetje weet hoe het werkt en op mijn reactie's let.
Maar ik heb dan ook niet echt last van remmingen als ik seks heb met iemand (nou ja iemand, mijn partner in de praktijk). Heb geen schaamte, geen last van dwalende gedachten of wat dan ook.
Maar ik krijg het zelf al lastig voor elkaar. Suliko schreef:Geryon schreef:Haha die manier van 'niet normaal' bedoel ik zeker niet! Maar als in niet vanzelfsprekend omdat het, dacht ik, niet makkelijk is voor een vrouw een orgasme te krijgen door een ánder opgewekt. Op bokt wel. Dus is misschien wel gewoon zo. In ieder geval ik ben jaloers
Ja, dat vergt oefening, concentratie en heel veel doorzettingsvermogen wil het lukken bij een ander.
Ik dacht ook dat het altijd een worsteling zou zijn om voor elkaar te krijgen, en dat was het in het begin ook echt bij de voorgaande ervaringen, ook met aansturen.
). Als ik ook maar even afdwaal, kan ik weer van voren af aan beginnen.
enzino schreef:Ailill schreef:Zeg dames, hoe zijn jullie zelf eigenlijk in bed
![]()
Dat vraag ik me dan ook af.
Hoeveel van de dames hier heeft ooit wel eens tips opgezocht hoe je het een man naar zijn plezier kan maken, of na afloop een serieuze vraag gesteld om de eigen prestaties te verbeteren? En voor een man is het misschien makkelijker om klaar te komen, maar dat wil niet betekenen dat jij goed je best hebt gedaan.
Om Jim Jefferies te quoten:
"Do you wanna know who makes me cum? I MAKE ME CUM! All the horrible thoughts I have in my fiets head makes me come! You had very little to do with it. You’re just the container I shoot it into."
De hele clip:
http://www.liveleak.com/view?comments=1 ... 1314913382
Emmaa_ schreef:Geryon schreef:In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, misschien zijn paardrijdende vrouwen ook gewoon beter?of reageren vooral alleen die vrouwen in dit soort topics..
Ik denk het niet. Er zijn meer dan genoeg onderzoeken gepubliceerd waarin naar boven is gekomen dat vrouwen net zo veel behoefte hebben aan seks als mannen, alleen dat het in onze samenleving beter geaccepteerd wordt als mannen het uitspreken dan wanneer vrouwen het doen. Ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn met een lager libido, die probeer ik met mijn toon ook niet weg te schuiven.. Maar ik denk dat je er zeker gelijk in hebt dat vrouwen die een actiever seksleven hebben en hier ook tevreden over zijn makkelijker reageren in dit soort topics dan de vrouwen die genoeg hebben aan een paar keer per jaar. Zo lang je daar niet mee zit is dat uiteraard geen probleem, het enige wat ik wil zeggen is dat ik daar niet genoeg aan zou hebben. En dat is geen waardeoordeel
al zou het voor sommigen niet los van elkaar kunnen staan natuurlijk! Geryon schreef:lieveli schreef:Een orgasme is toch heel normaal tijdens de seks? Ja, je weet toch bij jezelf hoe het werkt en dat kun je dan toch toepassen bij het vrijen?
Bij sommigen gaat het niet zo makkelijk dat een ander het ook bij ze naar boven kan halen
Ik krijg heel makkelijk een orgasme.. Wat dat betreft ben ik net een vent. Heb ik er 1 gehad, ben ik er ook wel klaar mee en wil ik me omdraaien en slapen..
Twee orgasmes in één seksbeurt zit er bij mij echt niet in, of er moet echt een pauze tussen hebben gezeten.
of iets soortgelijks. Ik schrok ineens van dat ik een orgasme kreeg en slaakte een klein gilletje. Toen heb ik maar gezegd dat ik mijn teen had gestoten.
.. ElineS schreef:Ik heb daar gelukkig totaal geen last vanIk krijg heel makkelijk een orgasme.. Wat dat betreft ben ik net een vent. Heb ik er 1 gehad, ben ik er ook wel klaar mee en wil ik me omdraaien en slapen..
Twee orgasmes in één seksbeurt zit er bij mij echt niet in, of er moet echt een pauze tussen hebben gezeten.
Maar echt, ik besef me wel eens dat ik geluk heb met hoe makkelijk ik daarin ben, vergeleken met andere vrouwen soms. Ik word soms weleens in de nacht wakker omdat ik sexy heb gedroomd en door mijn droom ben klaargekomen... Ook overdag wil ik nog wel eens heel af en toe (gebeurd absoluut niet vaak) een orgasme krijgen als ik gewoon zit of loop en een beetje onbedoeld dagdroom over sexy dingetjes. De eerste keer dat dit gebeurde was op school in het lokaal. Ik was in gedachten en aan het dagdromen over weet ik veel, Brad Pitt en ik in de doucheof iets soortgelijks. Ik schrok ineens van dat ik een orgasme kreeg en slaakte een klein gilletje. Toen heb ik maar gezegd dat ik mijn teen had gestoten.
En tijdens de seks moeten we gewoon zorgen dat ik aan het einde klaarkom.. Dus voorspel etc, leuk, maar bij mij kan hij me dan niet laten klaarkomen.. Dan moet ik nog dat hele eind terwijl ik in mijn bubbeltje zit van absolute genot en tevredenheid en lekker weg wil soezen... En daar heb ik eigenlijk dan nooit zin meer in. Dus ik kom wel aan het einde..