Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Collie2008 schreef:Omg....laat maar
Ik zeg niet dat ze hem moet nemen als hij die andere gedouwd heeft, maar dat ze het anders moet spelen
Hij moet bij haar willen blijven, niet zij bij hem
Oftewel pak de regie over je eigen leven
urosa schreef:Jeetje het valt toch op in dit soort topics dat we ineens allemaal maar vrije, ruimdenkende spannende vrouwen moeten zijn die onze kwetsbare mannetjes vooral niet teveel moeten onthouden.. want ja pikante foto's krijgen van een vrouw, lekker chatten dat is allemaal heel normaal.
God wat ben ik blij met mijn niet ruimdenkende man die dit allemaal belachelijk vind en TS zou adviseren die knakker de deur uit te schoppen.
alexonline schreef:Als je niet samen een huis en eigen bedrijf had. Dan was de keuze snel gemaakt.
Ts zit nu in een hele lastige positie,......
Maar goed misschien ben ik ook gewoon te vaak gekwetst. arno8 schreef:Wat Collie2008 zegt is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Als je je vriend(in) met dertig kettingsloten en een dwangbuis moet weerhouden van vreemdgaan kun je hem/haar inderdaad net zo goed vrijlaten en kijken wat er gebeurt, want zo moet niemand willen leven.
Sidera schreef:Ik vind dat het dus totaal niet gaat om wat er daadwerkelijk gebeurt, maar over de afspraak die je samen maakt.
Dus als hij je heeft verteld dat hij niet meer met haar zou praten maar het gebeurt toch, vind ik dat net zo erg als normaal vreemdgaan en minder erg dan een seksuele relatie aangaan in een jaar wanneer je een open relatie hebt.
Je moet elkaar kunnen vertrouwen toch? Dus bij hem blijven of niet is 100% jouw keuze maar vind wel dat je genoeg reden hebt om boos te zijn
alexonline schreef:Als je niet samen een huis en eigen bedrijf had. Dan was de keuze snel gemaakt.
xalm schreef:alexonline schreef:Als je niet samen een huis en eigen bedrijf had. Dan was de keuze snel gemaakt.
Maar het zou niet eerlijk naar jezelf zijn als je bij hem blijft alleen maar omdat je samen een huis en een bedrijf hebt? Als dat er niet was geweest was je dan al bij hem weg gegaan? Het feit dat je samen een huis hebt zou in mijn ogen je keuze niet moeten beïnvloeden, het beinvloed alleen het proces van de "scheiding" die hierdoor wat lastiger zal gaan en meer werk met zich meebrengen.