Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elenaMM77 schreef:zet je toch een extra berichtje op facebook nu..
'het raadsel is opgelost, mijn dank voor je reactie'.
mijn advies aan iedereen is om geen anonieme berichten naar iemands prive adres te sturen.
mocht mensen uit mijn vriendenlijst een vreemde anonieme mail gekregen hebben, of krijgen, laat dat dan aub weten, zodat we uit kunnen sluiten dat binnen onze vriendenkring zulke dingen herhaald worden. Omdat hoe goed bedoeld ook, het voelt als een inbreuk op je prive en door de anonimiteit als dreigend voelt.
mvg..
zo kun je namelijk ook uitsluiten dat anderen zulke berichten hebben gehad (waarbij het dus doelbewust als tijdsverdrijf is gedaan) of dat het eenmalig is.. En in ieder geval zal dat meisje binnen deze groep wel niet meer zo'n zelfde bericht sturen, naar jou, of naar vrienden van je.
Chiave schreef:Citaat:ik hen al meer mensen gemaild en brieven gestuurd enzo en het liefst anoniem
Gewoon een huge plaat voor je hoofd.
Ik heb verder niet gevraagd wie ze benaderd heeft en hoe die gereageerd hebben, maar van mijn niet zo enthousiaste reactie schrok ze wel.
Waar bemoeit ze zich mee? Ze heeft zelf een vriend. Echt, het enige wat ik dacht was: rot toch op.
Ik zou ook echt laaiend zijn!Bizzybijtje schreef:Oei, daar is inderdaad een beetje iets mis mee. Maar het laat je wel een paar keer nadenken over wat je op Facebook zet en wie je als vriend hebt... Zou me niet verbazen als ze dit topic al gevonden heeft inmiddels.