Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:22

Cayenne schreef:
Als we het toch over seks hebben..
Mijn vorige buren hadden er een handje van tijdens een vrijpartij zich nogal te laten horen. Ik werd er dan 's nachts gewoon wakker van. Uiteindelijk heb ik een keer, nadat de buurvrouw luidruchtig klaar kwam, heel hard geapplaudiseerd voor ze. Sindsdien nooit meer iets gehoord :P
Maar de keren dat ik ze nog tegen kwam was het wel vrij awkward :')

:)) Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt _O- Met mijn toenmalige vriend de horizontale tango aan het ondernemen, in het huis van zijn ouders. Ineens flink gebonk op de muur en gelach :x

Schemerdier

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:37

We hebben een kitten en ik heb een konijn gekregen van mijn vriendinnen dat vrij in huis mag lopen. Om de een of andere reden vindt mijn moeder mijn konijn helemaal niet leuk, en al zeker niet dat hij vrij mag rondlopen.
Toen ik alleen thuis was, keek ik tv in de 'tvkamer' waar tapijten liggen. Ik doe altijd de deur dicht omdat ik het niet graag heb dat er deuren openstaan, maar ik had er niet aan gedacht dat mijn konijn er ook zat. Zijn hok stond dus in een andere kamer en hij heeft op een tapijt geplast waardoor de kleuren zijn uitgelopen.
Omdat ik wist dat als mijn moeder dit zou weten, mijn konijn nooit meer rond zou mogen lopen, heb ik gezegd dat de kat het heeft gedaan :+ Ze hebben er nooit aan getwijfeld, ook al heeft de kat nog geen enkele keer ergens zijn behoefte gedaan buiten zijn kattenbak :Y)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:57

Emmaa_ schreef:
Cayenne schreef:
Mijn vorige buren hadden er een handje van tijdens een vrijpartij zich nogal te laten horen. Ik werd er dan 's nachts gewoon wakker van. Uiteindelijk heb ik een keer, nadat de buurvrouw luidruchtig klaar kwam, heel hard geapplaudiseerd voor ze. Sindsdien nooit meer iets gehoord :P

:)) Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt _O- Met mijn toenmalige vriend de horizontale tango aan het ondernemen, in het huis van zijn ouders. Ineens flink gebonk op de muur en gelach :x

Hier soortgelijk verhaal, "bezig" in het huis van zijn ouders die niet thuis zouden zijn. Komen ze halverwege thuis, en roepen heel vrolijk [naam vriend], we zijn thuis! :D
Ik durfde de eerste 2 uur niet meer naar beneden te komen :')

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:58

TamaradB schreef:
xLoki schreef:
Wat een fantastisch topic dit :')

Voor nu heb ik er even twee:

1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk. :+ We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder

Hoe zielig ook, ik heb hier zo vreselijk hard om gelachen. En iedere keer dat ik de zin "want we wilden hem leren surfen" lees, ga ik weer.... :')
Hahahahhhaa hier ook _O- _O-

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:33

Emmaa_ schreef:
Cayenne schreef:

Zoiets had ik twee weken geleden nog XD Alleen toen kwam haar neefje van drie die toen daar ook logeerde op de deur kloppen. We dachtten dat hij sliep. Hij riep heel hard wat zijn jullie aan het doen?
We hebben maar gezegt dat we aan het stoeien waren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:33

speedfiets_2 schreef:
Emmaa_ schreef:

Zoiets had ik twee weken geleden nog XD Alleen toen kwam haar neefje van drie die toen daar ook logeerde op de deur kloppen. We dachtten dat hij sliep. Hij riep heel hard wat zijn jullie aan het doen?
We hebben maar gezegt dat we aan het stoeien waren :')

_/-\o_

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:38

xLoki schreef:

1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk. :+ We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder nog nooit zo boos gezien achteraf.

:') :')

Ooh deze, zo fout maar zo geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:42

xLoki schreef:

1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk. :+ We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder nog nooit zo boos gezien achteraf.

Néééééé :')

Oh raap me op :') Om 'm te leren surfen ook echt :')

Wat betreft confessions... Kom ik nog op terug :')

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:58

Toen ik 18 was had ik een vriend wiens vader een aantal Opel garages bezat. Eens in de zoveel tijd nam hij een nieuw model mee uit de showroom om een paar daagjes mee rond te rijden. Ik kwam daar eens aan de deur kloppen omdat ik daar het weekend zou blijven en ik zag op de oprit een prachtige Opel Tigra cabrio staan. Schoonpapa deed de deur open en liet me dolenthousiast zien hoe het dak eraf moest en vertelde dat ik mijn vriend maar even van de sportschool moest ophalen met die auto (ik had net 2 weken ofzo mijn rijbewijs).
Ik vond het natuurlijk helemaal leuk dus ik rijd vrolijk met die auto naar de sportschool, waar een grote betonnen parkeerplaats was waar je niet rond kon rijden. Ik reed de laatste gang in maar kwam erachter dat daar geen plekken meer waren en moest noodgedwongen achteruit die gang weer uit. Dat ging allemaal voorspoedig tot ik net de bocht door was en een flinke deuk in het wegdek tegenkwam. Ik moest een flinke dot gas geven om eruit te komen maar blijkbaar had ik daarbij het stuur iets gedraaid en was niet gewend aan zo'n sterke stuurbekrachtiging. Gevolg: de achterkant van mijn Tigra reed zo vol in de passagierskant van een auto op de parkeerplaats.
Ik zat met mijn handen in het haar en wist niet wat ik moest doen.

Dus ik heb snel om mij heen gekeken of iemand mij gezien had, of er camera's hingen, dat was niet zo dus heb ik de auto geparkeerd. De Tigra had echt maar een klein schrammetje, maar die andere auto was min of meer gevouwen :=
Ben naar binnen gelopen om vriend op te wachten en daarna gewoon weer naar zijn huis gereden en heb er nooit met een woord over gerept. Heb er ook nooit meer wat over gehoord >;)

Ik schaam mij er nog steeds voor :\

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:00

Snollygoster schreef:
elle108030 schreef:
oee ken je nog een paar goeie van supernatural ik kan geen goeie meer vinden :+ :')

Hangt ervan af wie je shipt of waar je naar op zoek bent <<)

maakt me op dit moment echt niet meer uit zolang Charlie nog leeft vind ik het best :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:02

Mijn man kan niet opruimen en wil alles bewaren. Eens in de zoveel tijd ga ik gewapend met vuilniszakken het huis door en gooi veel zooi in die zak. Dan bewaar ik die zakken een paar weken om te kijken of mn man wat van die spullen mist en zo niet, dan gooi ik het weg :')

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:09

Niet echt mijn confession, maar toch een soort medeplichtig.

Gisteren een fles Baileys cadeau gekregen van mijn schoonzusje. Ze kwam binnen via de keukendeur en werd meteen enthousiast begroet door de twee honden, waardoor ze de fles wat onhandig op het aanrecht neerzette en die dus kapot viel.
Ze voelde zich schuldig, dus na even overleg aan de telefoon met een vriend(in) of familielid, gauw terug naar de Gall&Gall gereden om de kapotte fles om te wisselen voor een nieuwe. Er valt zo vaak wat kapot dat het niet op zou vallen, als het in de winkel gebeurd krijg je gewoon een nieuwe namelijk. :D

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:11

Hahaha dit topic is een waar antidepressivum!
Hamster opgezogen _/-\o_

Ik plak in de intratuin soms kortingsstickers op de producten die ik wil hebben. Haal een aanbiedingssticker van een ander product en plak 'm ergens anders op. En dan doodsangsten uitstaan bij de kassa en me vreselijk schuldig voelen achteraf :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:14

winnie03 schreef:
Hamster opgezogen _/-\o_

Ik plak in de intratuin soms kortingsstickers op de producten die ik wil hebben. Haal een aanbiedingssticker van een ander product en plak 'm ergens anders op. En dan doodsangsten uitstaan bij de kassa en me vreselijk schuldig voelen achteraf :o

Maar de medewerkers weten toch waar korting op zit? :=

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:16

winnie03 schreef:
Hamster opgezogen _/-\o_

Ja := dit kan ook heel goed bij de Appie Happie
35% korting stickers blijven in de vriezer niet goed op de producten plakken, deze kan je zo ervan af schuiven en op een ander product plakken. Zo heb ik wel eens de 35% korting sticker van een goedkope pak diepvries spinazie op de dure biefstuk geplakt }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:18

Cayenne schreef:

_O_ Heldin.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:19

Cayenne schreef:
winnie03 schreef:
Hamster opgezogen _/-\o_

kennelijk niet want het werkt elke keer _O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:25

Ik heb de werkkleding van mijn vorige werk nog hier liggen. Werk er al maanden niet meer en er is ook geen haan die ernaar kraait van hun kant... Misschien toch dalijk ff langsbrengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:37

MorganeR schreef:
Ik heb de werkkleding van mijn vorige werk nog hier liggen. Werk er al maanden niet meer en er is ook geen haan die ernaar kraait van hun kant... Misschien toch dalijk ff langsbrengen.

Ik ook! Maar dat gaat over een shirt met het logo erop. That' all.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:54

Bij mij was het echt blouse, bodywarmer, kloksleutel... Haha

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:56

Cayenne schreef:
winnie03 schreef:
Hamster opgezogen _/-\o_

kennelijk niet want het werkt elke keer _O-[/quote]

Ik heb bij die intratuin gewerkt (Arnhem, als je die bedoeld), en nee dat merken ze inderdaad niet :')

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:02

Hier ook iemand die graag op de wc zit met de deur wagenwijd open. :')

Maar owee als vriendlief dat doet... _O-

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:10

Citaat:
Ik heb bij die intratuin gewerkt (Arnhem, als je die bedoeld), en nee dat merken ze inderdaad niet :')

haha ja arnhem en duiven _O-

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:17

winnie03 schreef:
Citaat:

haha ja arnhem en duiven _O-

Ik heb zo vaak aan de kassa gezeten, en aan de overkant stickertjes gezien die daar niet horen. het enige wat je dan kan doen is zuchten haha. Ze merken het nooit.
Hooguit als de "bedrijfsleider" daar loopt of mensen van de afdeling zelf haha

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:19

Ik heb per ongeluk onze poes doodgereden met de auto -O-