Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:49

Pastis schreef:
Het handigste ding dat ik in huis gehaald heb is zo'n kleine strijkplank om aan je grote strijkplank te bevestigen. Voor mouwen en kragen. Wat gaat dat strijken nu vlot zeg!

ow die moet ik ook nog hebben!

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:00

_Dingetje_ schreef:
GWR schreef:
Ik heb de Clinique Sonic System, vind het ook ideaal en had het eerder moeten proberen!
Smorgens en savonds even (wel nadat ik met doekje mascara enzo afgehaald heb anders wordt het ding echt vies) met de borstel rond, heerlijk! En hij kan onder de douche dat vind ik ook wel handig.

Ik heb deze ook en gebruik hem eigenlijk bijna nooit, gebruik je ook al die andere spullen die je erna moet gebruiken? Pfff vindt het zo'n toestand ben ik een kwartier bezig met het hele Clinique ritueel

Er moet niks haha, ik gebruik wel de clinique sonic foaming soap oid als reiniging, en daarna mn eigen moisturiser en dagcreme etc.. Merk wel echt verschil in onzuiverheden dus ik sla hem niet meer over haha.

_Nelleke_ schreef:
Ik heb een Foreo Luna en daar ben ik HEEL blij mee. Veel fijner dan die borstelsystemen. Ik dacht dat dit weer zo'n item zou zijn die na 10x gebruiken in de kast zou belanden maar het resultaat is zo overweldigend dat deze echt niet in de kast beland. :=

Heb je ook zo'n borstel geprobeerd? Wat vind je het verschil dan, want ben wel benieuwd. Heb de Foreo destijds ook gekeken inderdaad..
Laatst bijgewerkt door GWR op 05-11-15 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:02

Misschien dan ook alleen maar de soap gebruiken en dan basta :D wie weet pak ik hem dan weer meer uit de kast :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:03

Suzanne F. schreef:
Hier helaas 3 meter oplaadkabel die het niet doet op mijn IPhone en IPad. Ik krijg een melding dat de kabel niet herkend wordt. Echt een naaistreek dat je alleen maar Apple laadkabels kan gebruiken.

Dat lijkt me sterk. Misschien had je heel toevallig steeds kapotte kabels? Mijn iphone en ipad werken met elke kabel, ook de kabels van action en ebay..

YvvvWedg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:05

8nnemiek schreef:
Suzanne F. schreef:
Hier helaas 3 meter oplaadkabel die het niet doet op mijn IPhone en IPad. Ik krijg een melding dat de kabel niet herkend wordt. Echt een naaistreek dat je alleen maar Apple laadkabels kan gebruiken.

Dat lijkt me sterk. Misschien had je heel toevallig steeds kapotte kabels? Mijn iphone en ipad werken met elke kabel, ook de kabels van action en ebay..

Ik had dat ook met m'n vorige telefoon, maar die heeft heel m'n batterij naar de ***** geholpen. Nu dus maar weer een gewone korte oplader, maar je moet echt opletten waar en welke kabels je koopt van die lange..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:09

Mijn Creusetjes, zo'n lage en een twee in een. Heb ze na heel lang twijfelen beiden in een maand gekocht.
had dit jaren geleden moeten doen. Wat een luxe.

Anoniem

Re: Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:13

Mijn pantoffels. Zijn van die wellness soort en heb nagenoeg geen pijn meer aan mijn enkels en geen koude voeten.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:30

Wat is er zo bijzonder aan die Creuset pannen dan? Ik dacht dat het gewoon reguliere pannen waren.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:42

Mijn ereader! Hou erg veel van lezen, maar keeg altijd veel last van mn handen/polsen (reuma) door boeken vast te houden (vooral in bed). Nu lees ik boeken met >1000 pagina's voor 250 gram!

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:52

Lizzle schreef:
De glad maak hete haarborstel van de Blokker voor €30. Zelfs de onderkant van mijn (Grammy grijs) haar lijkt dan niet kapot geblondeerd.

Wil je mij link pb'en van welke dat precies is? Ik zie wel een krulborstel namelijk maar geen gladmaakborstel? Zie wel een van 43 afgeprijsd maar niet voor 30

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 15:15

nontie schreef:
Lizzle schreef:
De glad maak hete haarborstel van de Blokker voor €30. Zelfs de onderkant van mijn (Grammy grijs) haar lijkt dan niet kapot geblondeerd.

Wil je mij link pb'en van welke dat precies is? Ik zie wel een krulborstel namelijk maar geen gladmaakborstel? Zie wel een van 43 afgeprijsd maar niet voor 30

Ik ben ook zeer benieuwd welke borstel dit is! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 17:45

Waterkoker met standjes, ideaal een snelle bak thee of lauwwarm. En met kleurtjes, ideaal :D

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 17:57

snorkel1986 schreef:
zigranta schreef:
@snorkel1986 de iroomba 581, heb 2 honden 1 formaat jack russel en 1 canecorsomix, paarden aan huis (maar geen kinderen) dus veel zand en troep. Kan hem 7 dagen vooruit programmeren, zodat hij aangaat als we weg zijn. Honden zijn banger voor de grote stofzuiger dan voor de robot, maar ze gaan er niet achteraan ofzo. Er loopt/liep ook een topic over dus daar kun je misschien ook nog wat tips lezen? (wat ik daar las is dat het merk neato beter is, maar ik ben al super tevreden met deze)

Ja dat topic heb ik ook gelezen
Maar vind de neato erg duur..
Brutale vraag maar wat heb jij er ongeveer voor betaald?

€135 met een nieuwe set borstels erbij, 3 virtuele muren(erg makkelijk) en een afstandsbediening. Nog behoorlijk om uit te geven, maar de stofzuiger gaf de geest en toen was het makkelijker :D en vind het nu het geld dubbel en dwars waard.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:23

Rebecca schreef:
Waterkoker met standjes, ideaal een snelle bak thee of lauwwarm. En met kleurtjes, ideaal :D

Wow, dat is inderdaad ideaal! Ik baal altijd dat het zolang duurt voor mijn thee drinkbaar is (zeker in grote/dikke mokken waar meer in kan :o ). Welke is dat?

E-reader zou ik ook niet kunnen missen en naar aanleiding van dit topic een Chromecast gekocht. De blik van mijn ouders toen ik vanaf mijn mobiel filmpjes op tv afdraaide was ie al meer dan waard! Daarnaast ideaal, aangezien ik toch geen tv kijk en nu dus zelf kan bepalen wat ik kijk.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:34

_Dingetje_ schreef:
GWR schreef:
Ik heb de Clinique Sonic System, vind het ook ideaal en had het eerder moeten proberen!
Smorgens en savonds even (wel nadat ik met doekje mascara enzo afgehaald heb anders wordt het ding echt vies) met de borstel rond, heerlijk! En hij kan onder de douche dat vind ik ook wel handig.

Ik heb deze ook en gebruik hem eigenlijk bijna nooit, gebruik je ook al die andere spullen die je erna moet gebruiken? Pfff vindt het zo'n toestand ben ik een kwartier bezig met het hele Clinique ritueel

Als je er van af moet... :D

Handige dingen komen hier langs. Ik wil het ramendoekje aanschaffen, de robotstofzuiger en de sokkenknijpers.

Maar ik zoek nog een apparaat dat alle stof weg haalt. Na 1 dag is mijn huis weer een stofzooi -O- Ook zoek ik een goede krullentang en een zelflegende prullenbak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:36

Tampons. Ik vond ze vroeger altijd eng, maar sinds ik ze gebruik heb ik geen idee hoe ik hiervoor geleefd heb. :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:42

Flavor wafe, die staat soms een paar keer per dag aan. Vlees, gebak alles gaat er in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:44

11AFotograaf schreef:
[naam] schreef:

Wow, dat is inderdaad ideaal! Ik baal altijd dat het zolang duurt voor mijn thee drinkbaar is (zeker in grote/dikke mokken waar meer in kan :o ). Welke is dat?

E-reader zou ik ook niet kunnen missen en naar aanleiding van dit topic een Chromecast gekocht. De blik van mijn ouders toen ik vanaf mijn mobiel filmpjes op tv afdraaide was ie al meer dan waard! Daarnaast ideaal, aangezien ik toch geen tv kijk en nu dus zelf kan bepalen wat ik kijk.

een tomado :

http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en ... waterkoker

Kosten vielen mee , had eerst en goedkopere maar die was stuk en was niks in de winkel meer van die. En dus heb ik toch deze gedaan , echt ik had hem direct moeten uitzoeken wat een fijn ding <3

Appelmoes_11Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:56

Voor alle rokers: mijn e-sigaret! Die had ik zo veel eerder moeten kopen <3 Ze is mijn beste vriendin.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:21

Resistance schreef:
Tampons. Ik vond ze vroeger altijd eng, maar sinds ik ze gebruik heb ik geen idee hoe ik hiervoor geleefd heb. :')

Mijn Mirena spiraal :Y) Nooit meer ongesteld en 0 kans op zwangerschap. Had ik echt véél eerder moeten doen!

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:49

eenitraM schreef:
Als je er van af moet... :D

Handige dingen komen hier langs. Ik wil het ramendoekje aanschaffen, de robotstofzuiger en de sokkenknijpers.

Maar ik zoek nog een apparaat dat alle stof weg haalt. Na 1 dag is mijn huis weer een stofzooi -O- Ook zoek ik een goede krullentang en een zelflegende prullenbak.

Qua krultang: Ik wou dat ik de Remington Pearl Wand eerder had gekocht. Ben er erg blij mee! Hij heeft geen klep dus je moet het haar en zelf omheen wikkelen maar dit resulteert wel in erg mooie krullen! Nooit meer gedoe met die irritante krulspelden :)

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:44

daaf4ever schreef:
Lizzle schreef:

Ik ben ook zeer benieuwd welke borstel dit is! :))

Het is een Remington "Keratin Therapy"
Afbeelding

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:47

Scentoil wat ruikt dat heeeeerlijk!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:53

Maar ik zoek nog een apparaat dat alle stof weg haalt. Na 1 dag is mijn huis weer een stofzooi -O- Ook zoek ik een goede krullentang en een zelflegende prullenbak.[/quote]

chi krultang

Zo zijn geld waard

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:04

Die stoomdingen voor de ramen, werkt dat ook voor mega vieze ramen onder het zand... :o
De honden vinden het sport om zich naast het raam uit te schudden. Verschrikkelijke klus om te zemen met zo'n serre