Pastis schreef:Het handigste ding dat ik in huis gehaald heb is zo'n kleine strijkplank om aan je grote strijkplank te bevestigen. Voor mouwen en kragen. Wat gaat dat strijken nu vlot zeg!
ow die moet ik ook nog hebben!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Dingetje_ schreef:GWR schreef:Ik heb de Clinique Sonic System, vind het ook ideaal en had het eerder moeten proberen!
Smorgens en savonds even (wel nadat ik met doekje mascara enzo afgehaald heb anders wordt het ding echt vies) met de borstel rond, heerlijk! En hij kan onder de douche dat vind ik ook wel handig.
Ik heb deze ook en gebruik hem eigenlijk bijna nooit, gebruik je ook al die andere spullen die je erna moet gebruiken? Pfff vindt het zo'n toestand ben ik een kwartier bezig met het hele Clinique ritueel
_Nelleke_ schreef:Ik heb een Foreo Luna en daar ben ik HEEL blij mee. Veel fijner dan die borstelsystemen. Ik dacht dat dit weer zo'n item zou zijn die na 10x gebruiken in de kast zou belanden maar het resultaat is zo overweldigend dat deze echt niet in de kast beland.
Suzanne F. schreef:Hier helaas 3 meter oplaadkabel die het niet doet op mijn IPhone en IPad. Ik krijg een melding dat de kabel niet herkend wordt. Echt een naaistreek dat je alleen maar Apple laadkabels kan gebruiken.
8nnemiek schreef:Suzanne F. schreef:Hier helaas 3 meter oplaadkabel die het niet doet op mijn IPhone en IPad. Ik krijg een melding dat de kabel niet herkend wordt. Echt een naaistreek dat je alleen maar Apple laadkabels kan gebruiken.
Dat lijkt me sterk. Misschien had je heel toevallig steeds kapotte kabels? Mijn iphone en ipad werken met elke kabel, ook de kabels van action en ebay..
Lizzle schreef:De glad maak hete haarborstel van de Blokker voor €30. Zelfs de onderkant van mijn (Grammy grijs) haar lijkt dan niet kapot geblondeerd.
nontie schreef:Lizzle schreef:De glad maak hete haarborstel van de Blokker voor €30. Zelfs de onderkant van mijn (Grammy grijs) haar lijkt dan niet kapot geblondeerd.
Wil je mij link pb'en van welke dat precies is? Ik zie wel een krulborstel namelijk maar geen gladmaakborstel? Zie wel een van 43 afgeprijsd maar niet voor 30
snorkel1986 schreef:zigranta schreef:@snorkel1986 de iroomba 581, heb 2 honden 1 formaat jack russel en 1 canecorsomix, paarden aan huis (maar geen kinderen) dus veel zand en troep. Kan hem 7 dagen vooruit programmeren, zodat hij aangaat als we weg zijn. Honden zijn banger voor de grote stofzuiger dan voor de robot, maar ze gaan er niet achteraan ofzo. Er loopt/liep ook een topic over dus daar kun je misschien ook nog wat tips lezen? (wat ik daar las is dat het merk neato beter is, maar ik ben al super tevreden met deze)
Ja dat topic heb ik ook gelezen
Maar vind de neato erg duur..
Brutale vraag maar wat heb jij er ongeveer voor betaald?
en vind het nu het geld dubbel en dwars waard. Rebecca schreef:Waterkoker met standjes, ideaal een snelle bak thee of lauwwarm. En met kleurtjes, ideaal
). Welke is dat?_Dingetje_ schreef:GWR schreef:Ik heb de Clinique Sonic System, vind het ook ideaal en had het eerder moeten proberen!
Smorgens en savonds even (wel nadat ik met doekje mascara enzo afgehaald heb anders wordt het ding echt vies) met de borstel rond, heerlijk! En hij kan onder de douche dat vind ik ook wel handig.
Ik heb deze ook en gebruik hem eigenlijk bijna nooit, gebruik je ook al die andere spullen die je erna moet gebruiken? Pfff vindt het zo'n toestand ben ik een kwartier bezig met het hele Clinique ritueel

Ook zoek ik een goede krullentang en een zelflegende prullenbak.
11AFotograaf schreef:[naam] schreef:Waterkoker met standjes, ideaal een snelle bak thee of lauwwarm. En met kleurtjes, ideaal
Wow, dat is inderdaad ideaal! Ik baal altijd dat het zolang duurt voor mijn thee drinkbaar is (zeker in grote/dikke mokken waar meer in kan). Welke is dat?
E-reader zou ik ook niet kunnen missen en naar aanleiding van dit topic een Chromecast gekocht. De blik van mijn ouders toen ik vanaf mijn mobiel filmpjes op tv afdraaide was ie al meer dan waard! Daarnaast ideaal, aangezien ik toch geen tv kijk en nu dus zelf kan bepalen wat ik kijk.
Ze is mijn beste vriendin. eenitraM schreef:Als je er van af moet...
Handige dingen komen hier langs. Ik wil het ramendoekje aanschaffen, de robotstofzuiger en de sokkenknijpers.
Maar ik zoek nog een apparaat dat alle stof weg haalt. Na 1 dag is mijn huis weer een stofzooiOok zoek ik een goede krullentang en een zelflegende prullenbak.