Liefdesadvies. Hoe komen we uit 'de friendszone'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Re: Liefdesadvies. Hoe komen we uit 'de friendszone'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 16:53

ts, heb je eingelijk al een paar vrij obvious hints laten vallen via app?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 17:04

TS, weet je al?
Vier maanden is wel erg lang, ik denk dat je beter duidelijkheid kan hebben dan dat je nog maanden zit met de stille hoop van.....
Ik zal gewoon aan hem vragen.
Zo erg is ook niet om een blauwtje te lopen.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 17:05

Sammie schreef:
dat ie presenteert als feit over seks .

.

Hoe harder ze roepen dat ze presteren, hoe beroerder het vaak is :D

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 17:12

Haha wat een heerlijk topic, en ts, of ik ga je teleurstellen, of niet :+
Maar bij mij heeft dit jaaaaren geduurd haha.
ook ik durfde de eerste stap nooit te zetten ( hij ook niet )
uiteindelijk had ik me er maar overheen gezet, nieuwe relatie gehad van bijna 2 jaar.
Maar op de een of andere manier belande ik toch altijd weer bij hem..
wel belande wij wel eens bij elkaar in bed na een avond stappen.
maar ik trok daar geen hints uit.

uiteindelijk waren we onwijs goede vrienden, was echt m'n maatje.
tot der ineens in een dronken bui naar buiten kwam dat die al jaren verliefd op me was :+
en toen vond ik het weer heel lastig, wil ik onze vriendschap op het spel zetten? wat nou als het toch niet werkte?

nu zijn we al dik een jaar verder, wonen we samen en verwachten we ons eerste kindje ! <3

dus ik zou zeggen.. Wees lekker duidelijk, wat je wilt van hem. hiermee pest je je zelf alleen maar meer haha.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 17:48

Angeliquee18 schreef:

Nee, dat is niet duidelijk nee ;)

Goede vriend/-in, regelmatig mee naar bed en ... nee, dan zou ik ook niet durven zeggen hem/haar leuk te vinden :+

Heerlijk deze draad :j

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 17:49

Huertecilla schreef:
Angeliquee18 schreef:

Goede vriend/-in, regelmatig mee naar bed en ... nee, dan zou ik ook niet durven zeggen hem/haar leuk te vinden :+

hmm, hier kan ik me dan weer helemaal niet in vinden... slaap wel bij letterlijk iedereen na t uitgaan maar echt intiem dan moet t toch wel relatiemateriaal zijn hoor...

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:09

Huertecilla schreef:
Angeliquee18 schreef:

Haha, zulke vrouwenlogica :') Dat is dus het probleem HC in dit topic muahaha

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:16

unihorses schreef:
hmm, hier kan ik me dan weer helemaal niet in vinden... slaap wel bij letterlijk iedereen na t uitgaan maar echt intiem dan moet t toch wel relatiemateriaal zijn hoor...

Interessant hoe zelfs bij elkaar in bed belanden/ met elkaar naar bed gaan/ bij iemand slapen al fundamenteel verschillend uitgelegd kan worden.

Inderdaad KellyR een topic met een meute vrouwen terwijl het ónderwerp de mannelijke date van de ts is, dus hoe een mán het opvat :D

Moraal van dit verhaal; wees helder, concreet en neem niet aan dat een man het oppakt zoals jij, vrouw, het bedoelt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:29

Geloof mij maar, ik ben vrouw, en ik snap de helft van de vrouwen in dit topic ook niet :D

Maar: dat komt helaas ook door de maatschappij. Een man mag zeggen: zullen we n****n?. Dan vinden de meeste vrouwen hem waarschijnlijk een lompe zak hooi of erger. En kan hij een klap voor zijn kop krijgen.
Als een vrouw hetzelfde vraagt is ze per direct goedkoop en makkelijk met de bijbehorende benamingen maar krijgt ze nooit een klap.
Dát is iets wat ik nooit zal begrijpen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:41

Palmera schreef:
Als een vrouw hetzelfde vraagt is ze per direct goedkoop en makkelijk met de bijbehorende benamingen maar krijgt ze nooit een klap.
Dát is iets wat ik nooit zal begrijpen.

Inderdaad, dan is ze goedkoop en een h**r, maar als ze het na een paar dure etentjes toestaat niet ahum.

Wat ik trouwens van die klap verder niet begrijp is dat een vrouw een man wel een mep mág verkopen over iets subjectiefs naar haar believen en een man een vrouw niet voor watdanook.

Interessante aspecten van een wonderlijke set normen met dubbele maatstaven.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:43

R12312 schreef:
Sammie schreef:
dat ie presenteert als feit over seks .

.

:') _/-\o_

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 18:51

Jongens, ik ga het van het weekend gewoon zien. Ik ga gewoon lekker koken. Vanavond haal ik de ingrediënten, in ieder geval een lekkere frisse salade en als ik me op mijn gemak voel ga ik het gewoon zeggen, maar ik beloof niets. In ieder geval niet op de manier zoals Huertecilla voorschrijft, maar ik ga wel tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind en dat ik graag meer met hem wil dan alleen gezelligheid, maar ik beloof niets. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik hem zo leuk vind, meestal laat ik me gewoon versieren :') , is gewoon een stuk makkelijker. Meestal val ik ook helemaal niet op verlegen exemplaren, maar hij heeft gewoon iets <3 .Maar in dit geval vind ik hem echt meer dan leuk, dus let's give it a try <<) .

Maar ik beloof niets, jongens := . Ik weet echt niet of hij me leuk vindt als relatiemateriaal zeg maar :roll: , maar als ik niets probeer vraag ik me zeker weten over tien jaar nog af of het wat had kunnen lopen, dus dan is een blauwtje toch beter denk ik :')

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 18:55

Ik had trouwens nooit gedacht dat dit topic zo zou gaan leven :') . Wat als ik straks heel Bokt moet vertellen dat hij me niet ziet zitten := ?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:57

Sammie schreef:
R12312 schreef:

:') _/-\o_

Wat sneu voor jullie zeg :(:)

Veel persoonlijke ervaring mee blijkbaar, want anders heb je geen consistente waarnemingen voor een onderbouwde mening toch?!
Ik neem aan dat je een basis hebt voor het ventileren namelijk. Dit even als uitleg want in dit vrouwelijke gezelschap is het riskant om iets aan te nemen :o

Maar goed, dat is allemaal niet het onderwerp al hoewel het gevaar van iets aannemen wel geheel van toepassing is.

Het onderwerp is hoé de ts van het vriendschapspad af komt met haar mannelijke date.

Als man gooi ik ´zég wat je wil, duidelijk en niet voor andere uitleg vatbaar´ in de groep 8-)

Welnu Mazida, dan krijg je van mij een hart onder de riem en een vette pluim voor het niet verder verliezen van tijd.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:01

Ach dan komen wij gezellig massaal langs met ben & Jerry's, chocolade en Bridget Jones Diary op dvd :')

You go girl!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:03

Mazida schreef:
Ik had trouwens nooit gedacht dat dit topic zo zou gaan leven :') . Wat als ik straks heel Bokt moet vertellen dat hij me niet ziet zitten := ?

Bokt kennende heb je dan gelijk een legertje dames gewapend met hooivorken achter de hand om hem duidelijk te maken dat hij een domme fout maakt. :')

Zonder dollen: niet geschoten is altijd mis. Gewoon doen wat jou het beste lijkt en laat ons maar lekker flauw doen. ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:04

Mazida schreef:
meestal laat ik me gewoon versieren :') , is gewoon een stuk makkelijker.

Wonderlijk fenomeen toch die vage emancipatie in NL.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:07

* Leest al een hele tijd mee *

TS; Of je zit aan tafel...Hij kijkt je aan en zegt; Ik voel meer als vriendschap voor je.
En dan is alles opgelost <<)

* ziet het zo gebeuren :P *

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:09

Ach HC, ik zie bij die smilie helemaal geen onderbouwing staan. Simpelweg een smilie. Hoe jij dat verder wil invullen is aan jou. Zou er alleen niet teveel over gaan fantaseren en aannemen dat.. immers is een smilie altijd nog een smillie. Niet meer en niet minder.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:13

Sammie schreef:
Ach HC, ik zie bij die smilie helemaal geen onderbouwing staan. Simpelweg een smilie.

Jee, ik zie ook een aanbiddend gebaar.

Mijn interpretatie is dat je het ermee eens bent.
Dat suggereert een mening, peroonlijke ervaring etc.

Zo zie je maar hoe makkelijk je als man een verkeerde invulling kan geven aan vrouwenlogica. Exact wat ik bedoel.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 13-08-15 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:14

Huertecilla schreef:
Mazida schreef:
meestal laat ik me gewoon versieren :') , is gewoon een stuk makkelijker.

Wonderlijk fenomeen toch die vage emancipatie in NL.

Emancipatie betekent gelukkig dat je zelf mag kiezen welke rol je als vrouw aanneemt en dat je dus vrij bent om wat meer traditioneel te blijven. Fijn he? :D

Goed, en nu weer on topic. Komt vast goed TS, alvast heel veel succes :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:19

Ik krijg haast medelijden met de gemiddelde man hier.. haast...

Ts, wordt t lasagne of andere pasta?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:26

Eulogy schreef:
Emancipatie betekent gelukkig dat je zelf mag kiezen welke rol je als vrouw aanneemt en dat je dus vrij bent om wat meer traditioneel te blijven. Fijn he? :D

Ja, je kan de kool en de geit sparen.
Anders gezegd; van twee walletjes eten.
Klopt.

Terug naar het onderwerp komt het helemaal niet altijd vanzelf goed. Als je de succeskans wil vergroten mag je tegenwoordig als vrouw gerust initiatief nemen. Niet téveel volgens modaal Bokt maar toch, íets mag :)

Waarom háást Sammie; de triestheid wordt geillustreerd door het eigenlijk gewoon wanhopige van ver weg importeren van bruiden.

Ts, kijk eens naar Janssons frestelse! :)*

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:30

Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen, succes TS!

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:37

Wat een heerlijk topic dit , gewoon lekker alles op je eigen manier doen! Go with the flow!