Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Huertecilla schreef:Angeliquee18 schreef:wel belande wij wel eens bij elkaar in bed na een avond stappen.
maar ik trok daar geen hints uit.
Nee, dat is niet duidelijk nee![]()
Goede vriend/-in, regelmatig mee naar bed en ... nee, dan zou ik ook niet durven zeggen hem/haar leuk te vinden![]()
Heerlijk deze draad
Huertecilla schreef:Angeliquee18 schreef:wel belande wij wel eens bij elkaar in bed na een avond stappen.
maar ik trok daar geen hints uit.
Nee, dat is niet duidelijk nee![]()
Goede vriend/-in, regelmatig mee naar bed en ... nee, dan zou ik ook niet durven zeggen hem/haar leuk te vinden![]()
Heerlijk deze draad
Dat is dus het probleem HC in dit topic muahaha unihorses schreef:hmm, hier kan ik me dan weer helemaal niet in vinden... slaap wel bij letterlijk iedereen na t uitgaan maar echt intiem dan moet t toch wel relatiemateriaal zijn hoor...

Palmera schreef:Als een vrouw hetzelfde vraagt is ze per direct goedkoop en makkelijk met de bijbehorende benamingen maar krijgt ze nooit een klap.
Dát is iets wat ik nooit zal begrijpen.
, is gewoon een stuk makkelijker. Meestal val ik ook helemaal niet op verlegen exemplaren, maar hij heeft gewoon iets
.Maar in dit geval vind ik hem echt meer dan leuk, dus let's give it a try
.
. Ik weet echt niet of hij me leuk vindt als relatiemateriaal zeg maar
, maar als ik niets probeer vraag ik me zeker weten over tien jaar nog af of het wat had kunnen lopen, dus dan is een blauwtje toch beter denk ik
. Wat als ik straks heel Bokt moet vertellen dat hij me niet ziet zitten
? Sammie schreef:R12312 schreef:
Hoe harder ze roepen dat ze presteren, hoe beroerder het vaak is
![]()

Mazida schreef:Ik had trouwens nooit gedacht dat dit topic zo zou gaan leven. Wat als ik straks heel Bokt moet vertellen dat hij me niet ziet zitten
?

Sammie schreef:Ach HC, ik zie bij die smilie helemaal geen onderbouwing staan. Simpelweg een smilie.
Huertecilla schreef:Mazida schreef:meestal laat ik me gewoon versieren, is gewoon een stuk makkelijker.
Wonderlijk fenomeen toch die vage emancipatie in NL.

Eulogy schreef:Emancipatie betekent gelukkig dat je zelf mag kiezen welke rol je als vrouw aanneemt en dat je dus vrij bent om wat meer traditioneel te blijven. Fijn he?