Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:lijkt me dat je bij zo'n reden ook zelf thuisblijft? je gaat je kind (als je weet dat die niet zolang stil zal zijn) dat ook nogeens last heeft van reflux dan toch niet meezeulen? De meeste moeders zien dan wel in dat ze beter ook thuis blijven.
Selina schreef:Huh eerst kan je kind niet bij een oppas en nu komt je vriendin oppassen?
Maargoed. Ikzelf zou vragen of collega's en vrienden de kinderen thuis kunnen laten en familie mag wel tot het diner. Mocht ik dan kleine nichtjes/neefjes hebben zou ik die graag als bruidsmeisje/jongen willen. Maar ik bespreek dan wel van tevoren met de ouders dat het onze dag wordt en als het kind vervelend wordt of ze er dan iets aan willen doen. Tegen een zus kan je dat gewoon zeggen vind ik.
__Nathalie__ schreef:Ik kan er over geen gelezen hebben maar ik heb hiervoor nergens in het topic iets over deze situatie gelezen zo wel mijn excuus
Klopt.niet zo kort door de bocht! Dan slaapt ze namelijk omdat ik haar zelf op bed leg en dan terug ga en ze word vrijwel nooit wakker.
Ik zou niet kunnen vragen of ze de hele dag op kan passen want ze gaat niet slapen bij ander en drinkt dan ook de fles niet.
jaime_andrea schreef:Als ik uitgenodigd word op een bruiloft maar er word expliciet gezegd no kids dan zou ik ze vriendelijk bedanken voor de uitnodiging en ze succes wensen in de toekomst maar ik zou NIET gaan.
Mijn kind hoort bij mij en thats it. Je kan voor jezelf inschatten of je je kind een plezier doet om hem of haar mee te nemen naar een bruiloft, maar als ze op voorhand ze niet welkom zijn blijf ik thuis. Dit zou meer een principe kwestie zijn want vaak bij een feestje laat ik ze thuis want hebben ze er niks aan en gaat ze mee vermaakt ze zich prima of met andre kids of wat speelgoed
__Nathalie__ schreef:Ik kan er over geen gelezen hebben maar ik heb hiervoor nergens in het topic iets over deze situatie gelezen zo wel mijn excuus
Klopt.niet zo kort door de bocht! Dan slaapt ze namelijk omdat ik haar zelf op bed leg en dan terug ga en ze word vrijwel nooit wakker.
Ik zou niet kunnen vragen of ze de hele dag op kan passen want ze gaat niet slapen bij ander en drinkt dan ook de fles niet.
PowerReiner schreef:Hierbij nodigen wij je uit voor een feestje, namelijk onze bruiloft. Om het beste en leukste uit dit feestje te halen vragen wij een ieder de kinderen thuis te laten. Zodoende kunnen wij ons allen schandalig te buiten doen aan de open bar en de goede DJ
pien_2010 schreef:Wel of geen kinderen bij het diner vind ik de keuze van de bruid en de bruidegom. Ik weet van een feest dat alle kinderen met een gezellige bekende oppas naar elders gingen en ook door haar daarin de buurt, in bed gelegd werd.
Toen mijn man en ik trouwden waren we al zo oud dat we heel bewust onze gezamenlijke kleinkinderen erbij wilden hebben. Dat is dus erg gemakkelijk voor de ouders. Maar dat is dan ook iets anders, want de kinderen waren nog super klein (de tweeling nog geen vijf jaar) maar opa en oma wilden ze zo graag erbij hebben dat zelfs even wat lastig gedrag toen ze moe werden, door ons zelf werd opgelost. Eigen ( Klein) kinderen hebben namelijk onbeperkt krediet.
Maar dat hebben nichtjes en neven niet en dus zeker niet bij jullie. Het is jullie gouden dag, het is jullie feest en jullie bepalen dus hoe en wat. Er is vast een oplossing te zoeken van een bekende oppas van een van de ouders die de hele dag op het feest kan zijn voor de kinderen en met de kinderen 's avonds vertrekt naar ruimte waar de kinderen lekker frietjes kunnen eten en hun eigen feestje kunnen vieren samen met haar. Of een opa en oma die niet op het feest thuis hoort die de kindjes op komt halen op tijd en meeneemt.
Ach Jaime_andrea
jaime_andrea schreef:Als ik uitgenodigd word op een bruiloft maar er word expliciet gezegd no kids dan zou ik ze vriendelijk bedanken voor de uitnodiging en ze succes wensen in de toekomst maar ik zou NIET gaan. Mijn kind hoort bij mij en thats it. (...)