Dat over die jurk, het stomme was nog wel dat ik 'm zal als goud met blauw.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Wat zijn hurken en hoe kan je erop zitten?
Edit: typo
Rytir schreef:EskeGirl schreef:Wat zijn hurken en hoe kan je erop zitten?
Edit: typo
Op je hurken zitten klopt niet, die heb je namelijk niet. Hurken is een beweging net als knielen of buigen.
Ik vraag mij wel eens af;
mensen zijn hetroseksueel, homoseksueel, biseksueel, a-seksueel en op nog veel meer manieren seksueel maar als je op vrouwen valt ben je lesbischHoe dat?
JolisaJ schreef:Ja, dat is ook homoseksueel. Maar waar het woord lesbisch dan vandaan komt?
eilleen333 schreef:En wat ik me ook afvroeg... Auto's hebben ruitenwissers. En auto's gaan wel eens stuk. Maar wat doe je als je op de snelweg rijdt en de ruitenwissers doen het niet meer (en het regent). Is er dan een back-up systeem ofzo? Want je kan dan echt niet verder rijden want je ziet geen fluit. En het is ook een beetje gek om de ANWB te bellen. In principe kan je prima rijden, maar je ziet een beetje weinig.
Ik vroeg mijn moeder dit, en die had een hendeltje op haar oude Eend waarmee ze handmatig kon ruitenwissen. Eigenlijk is dat best geniaal. Waarom hebben auto's dat niet meer, en hoe vaak gebeurd het dat de ruitenwisser ermee stopt?
Ik heb zelf al meerdere keren gehad dat het pompje van de sproeivloeistof kapot ging, maar de ruitenwissermotor zelf gelukkig nog niet.
Iris82 schreef:Na een zwangerschap zie je er downunder nog steeds precies hetzelfde uit, mits je niet geknipt of gescheurd bent. Dan zul je een litteken krijgen. Het is wel zo dat de betreffende ingang iets ruimer is dan hij van te voren was, maar het is niet dat je een frikandel in een lege gymzaal gooit als je jongetje-meisje-dingen aan het doen bent zeg maar.
eilleen333 schreef:En wat ik me ook afvroeg... Auto's hebben ruitenwissers. En auto's gaan wel eens stuk. Maar wat doe je als je op de snelweg rijdt en de ruitenwissers doen het niet meer (en het regent). Is er dan een back-up systeem ofzo? Want je kan dan echt niet verder rijden want je ziet geen fluit. En het is ook een beetje gek om de ANWB te bellen. In principe kan je prima rijden, maar je ziet een beetje weinig.
Ik vroeg mijn moeder dit, en die had een hendeltje op haar oude Eend waarmee ze handmatig kon ruitenwissen. Eigenlijk is dat best geniaal. Waarom hebben auto's dat niet meer, en hoe vaak gebeurd het dat de ruitenwisser ermee stopt?
Ik heb zelf al meerdere keren gehad dat het pompje van de sproeivloeistof kapot ging, maar de ruitenwissermotor zelf gelukkig nog niet.
Sjira schreef:Waarom zit gezicht crème in potjes ipv tubes? Nu blijft de helft van wat ik pak onder mijn nagels zitten.. (weet wel dat Nivea wel een crème in een tube heeft, maar die is niet zo fijn voor mijn huidje)..
En, waarom zit tandpasta in tubes en niet in zo'n pompflesje? Aquafresh had dit geloof ik wel eerder. Altijd de juiste hoeveelheid tandpasta, geen geklooi met draaidoppen (snap overigens ook niet dat niet alle tandpasta's flipdopjes hebben), geen tandpasta die uit de tube lekt zodra je de dop eraf haalt en nog veel meer voordelen. Misschien is het enige nadeel dat je niet alle tandpasta eruit krijgt, maar dat kan toch ook simpel worden opgelost?
En waarom heeft shampoo de dop bovenop de fles, en conditioner onderop? En waarom heeft een fles conditioner minder inhoud dan een fles shampoo zodat het niet gelijk opgaat?
Yucca schreef:Wie heeft er 'vroeger' bedacht om geen rauw vlees te eten, maar het te bakken?
Of om aardappels te gaan koken...
Snollygoster schreef:Yucca schreef:Wie heeft er 'vroeger' bedacht om geen rauw vlees te eten, maar het te bakken?
Of om aardappels te gaan koken...
Het bakken van vlees is er voornamelijk gekomen omdat mensen erachter kwamen dat het vlees makkelijker 'afscheurde' als het gebakken was dan het rauw te eten. De 'connective tissues' (ik weet even de nederlande benaming niet) laten dan los en kan je zo de lager los trekken.
JolisaJ schreef:Ja, dat is ook homoseksueel. Maar waar het woord lesbisch dan vandaan komt?