Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Zit beetje te twijfelen of Louboutin pumps of een MK tas.
Deijs schreef:Waar kijken jullie allemaal op voor nieuwe dingen? op de officiële websites van de merken of in de winkel?
Ik wil echt nog even een keer een dag naar Amsterdam om door de Bijenkorf en de PC te gaan struinen.
Jelleee schreef:Ik wil graag een lamswollen sjaal van Acne Studios maar ik twijfel zo enorm over welke kleur. Grijs, donkerblauw of bordeaux. Of toch offwhite.
Op dit moment neig ik het meest naar grijs.
Deijs schreef:Waar kijken jullie allemaal op voor nieuwe dingen? op de officiële websites van de merken of in de winkel?
Ik wil echt nog even een keer een dag naar Amsterdam om door de Bijenkorf en de PC te gaan struinen.
Jennyj01 schreef:Deijs schreef:Waar kijken jullie allemaal op voor nieuwe dingen? op de officiële websites van de merken of in de winkel?
Nieuwsbrief van m'n favo merken. Winkels en online. Eigenlijk overalprobeer 2 keer per jaar naar Parijs te gaan. Lukt meestal een keer. Liefst alleen zodat niemand mij stoort