Leerling 2 antwoord:"Nee, maar dat komt omdat Charlie pas na 6 dagen verschijnt en niet meteen".
Leerling 1 trok lijkbleek weg en heb ik niet meer gehoord de rest van de les
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Leerling 1 zei: "Ik geloof er niet in. Heb het gisteren geprobeerd en er gebeurde helemaal niks".
Leerling 2 antwoord:"Nee, maar dat komt omdat Charlie pas na 6 dagen verschijnt en niet meteen".
Leerling 1 trok lijkbleek weg en heb ik niet meer gehoord de rest van de les![]()
![]()
![]()
Metaxa schreef:Jolien87 schreef:Echt of niet, ik erger me dood aan mijn leerlingen die het de hele dag stiekem proberen te doen. Ik heb ze maar wijsgemaakt dat het ook daadwerkelijk gevaarlijk is en dat het bij deze dan ook verboden is om te doen maarja, kinderen he. Gevolg: de ene helft van de klas zit als een bibberend rietje in de angst dat er nu een kwaadaardige geest in onze klas woont en de andere helft is niet te houden omdat ze iets "cools" hebben gedaan.
In mijn klas begon er ook een meisje over, echt ze was doodsbang maar doet het nogsteeds? Intriest, het lijken wel drugs voor sommige kinderen, het maakt ze gek maar ze blijven het doen. Verslaving?
En net als met drugs voelen ze zich vast cool![]()
Vraag mij toch af wat er mis is met een (groot) deel van de mensheid
[/quote]
Helaas op eerste kerstdag is mijn oom helaas plotseling overleden..
Op de crimatie mocht ik zingen raad maar eens wat ik zag.. Ik kreeg toch een fijn gevoel. Nu ben ik vooral heel gelovig in die dingen. Nu komt het ik hoorde van de challege en mijn vriendinnen vroegen of ik mee wou doen ,nou we gingen het in de klas doen... Ik alles klaar leggen dus wij vragen: Charlie Charlie are you here? Iemand blies ik schrok me helemaal dood! Ik gooide die dingen helemaal weg. Zeggen ze dat ze bliezen ik helemaal lachen
We zeiden dat we geen last ervan wouden hebben (je weet maar nooit).
Jolien87 schreef:Ja dat was een paar maanden geleden één of ander "leuk" spel waarbij je een deobus tegen je arm aan moest houden en zo lang mogelijk moest spuiten. En degene die het 't langst volhield was dan natuurlijk het stoerst. Of het domst? Want je kan hier serieuze brandwonden aan overhouden. Maar met de mentaliteit "dat zal mijn niet overkomen" doen mensen domme dingen.
amkeVH schreef:Jolien87 schreef:Echt of niet, ik erger me dood aan mijn leerlingen die het de hele dag stiekem proberen te doen. Ik heb ze maar wijsgemaakt dat het ook daadwerkelijk gevaarlijk is en dat het bij deze dan ook verboden is om te doen maarja, kinderen he. Gevolg: de ene helft van de klas zit als een bibberend rietje in de angst dat er nu een kwaadaardige geest in onze klas woont en de andere helft is niet te houden omdat ze iets "cools" hebben gedaan.
Omg, ik ging even in je profiel kijken hoe oud je was, en dat hondje !! aaahhh![]()
" ?
Lauraa12 schreef:Ik vind het grote onzin. Een paar kinderen uit mijn klas hebben het wel geprobeerd, maar zonder succes natuurlijk.
Het potloodje draait heel gemakkelijk als je een beetje blaast. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk eng vind als het potlood toch draait, ik ben bang aangelegd.
Verder geloof ik ook niet in geesten en dat soort dingen, maar als het op glaasje draaien of oproepen aankomt blijf ik er liever uit de buurt![]()
Op de basisschool zat er een meisje in mijn klas die dit weleens deed. Verschrikkelijk vond ik het. Vaak kwam ze weer aanzetten met zo'n raar verhaal. Op die leeftijd raakte ik er echt van in de stress![]()
Waarom verzint iemand dit sowieso? Ik bedoel zijn er mensen die zomaar uit het niets denken van: "hé het lijkt mij eigenlijk wel leuk om te communiceren met een of andere overleden Charlie uit Mexico" ?
En hoe kan Charlie overal zijn?

vuurneon schreef:Lauraa12 schreef:Ik vind het grote onzin. Een paar kinderen uit mijn klas hebben het wel geprobeerd, maar zonder succes natuurlijk.
Het potloodje draait heel gemakkelijk als je een beetje blaast. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk eng vind als het potlood toch draait, ik ben bang aangelegd.
Verder geloof ik ook niet in geesten en dat soort dingen, maar als het op glaasje draaien of oproepen aankomt blijf ik er liever uit de buurt![]()
Op de basisschool zat er een meisje in mijn klas die dit weleens deed. Verschrikkelijk vond ik het. Vaak kwam ze weer aanzetten met zo'n raar verhaal. Op die leeftijd raakte ik er echt van in de stress![]()
Waarom verzint iemand dit sowieso? Ik bedoel zijn er mensen die zomaar uit het niets denken van: "hé het lijkt mij eigenlijk wel leuk om te communiceren met een of andere overleden Charlie uit Mexico" ?
Hulp charlies
Heb je voor Sinterklaas immers ook
vuurneon schreef:Lauraa12 schreef:Ik vind het grote onzin. Een paar kinderen uit mijn klas hebben het wel geprobeerd, maar zonder succes natuurlijk.
Hulp charlies
Heb je voor Sinterklaas immers ook
En de beste-post-van-het-topic-award gaat naar... KittyDylan schreef:Oh, dat... Broertje heeft dat ook gedaan. Nog goed van af gekomen.
Ik weet niet wie, maar een of andere Youtuber deed dit? Zei er bij dat je het niet zelf moest doen. En wat doet iedereen...
[Edit] Nee foutje, mijn broertje deed dit niet. Hij deed dat met zout en ijs dacht ik.
[/quote]
[/quote]