Charlie Charlie challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:31

Leerling 1 zei: "Ik geloof er niet in. Heb het gisteren geprobeerd en er gebeurde helemaal niks".
Leerling 2 antwoord:"Nee, maar dat komt omdat Charlie pas na 6 dagen verschijnt en niet meteen".
Leerling 1 trok lijkbleek weg en heb ik niet meer gehoord de rest van de les :+ :+ :+ :+

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:32

Dat wist ik dus eerst niet... Dan weet ik dat nu wel, dankjewel! Maar ik bedoelde het dus niet onaardig ik wil even dat jullie dat weten!! Haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:33

Goof schreef:
Leerling 1 zei: "Ik geloof er niet in. Heb het gisteren geprobeerd en er gebeurde helemaal niks".
Leerling 2 antwoord:"Nee, maar dat komt omdat Charlie pas na 6 dagen verschijnt en niet meteen".
Leerling 1 trok lijkbleek weg en heb ik niet meer gehoord de rest van de les :+ :+ :+ :+

Aha!ik zie een nieuw pressie middel }> }>

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:37

Ik vind dit een beetje onzin. Potloden die op elkaar liggen blijven sowieso niet zo lang stil liggen, en als één iemand uitademt of zoiets beweegt hij al.
Daarnaast geloof ik überhaupt niet in geesten.

Ik heb (nog) niemand gezien die dit deed, gelukkig zijn de mensen uit mijn klas niet zo kinderachtig.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:11

Metaxa schreef:
Jolien87 schreef:
Echt of niet, ik erger me dood aan mijn leerlingen die het de hele dag stiekem proberen te doen. Ik heb ze maar wijsgemaakt dat het ook daadwerkelijk gevaarlijk is en dat het bij deze dan ook verboden is om te doen maarja, kinderen he. Gevolg: de ene helft van de klas zit als een bibberend rietje in de angst dat er nu een kwaadaardige geest in onze klas woont en de andere helft is niet te houden omdat ze iets "cools" hebben gedaan. _-:(

In mijn klas begon er ook een meisje over, echt ze was doodsbang maar doet het nogsteeds? Intriest, het lijken wel drugs voor sommige kinderen, het maakt ze gek maar ze blijven het doen. Verslaving?
En net als met drugs voelen ze zich vast cool -O-

Vraag mij toch af wat er mis is met een (groot) deel van de mensheid |o

Toch bepaalde prikkels die ze ervan krijgen, het is natuurlijk onwijs spannend.
Maar kijk bijvoorbeeld ook eens naar dat deospuiten op de armen wat een tijdje geleden werd gedaan. Enzoknol is onder onze leerlingen de grootste internetheld. :n[/quote]

Deo op armen spuiten? Krijg je daar geen huidziekte van?

xDaninex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:14

Ben tot pagina 9 gekomen toen geen zin meer haha :')
Nou zou ik mijn verhaal vertellen (geen stomme reacties aub)
Ik ben altijd al bijgelovig geweest.. Vooral toen mijn oom plotseling overleed. Ik ben nu bijna 14 en hij is nu 1,5 jaar dood. Toen ik geboren werd was er een discussie ruzie (ik weet het niet precies). Toen wou mijn oom ons ineens niet meer zien tot mijn 11. We kregen ineens een brief dat hij ging scheiden met nu zijn ex vrouw. We waren toch wel blij dat we eindelijk weer contact kregen. We hebben 2 mooie jaren kunnen meemaken samen :j Helaas op eerste kerstdag is mijn oom helaas plotseling overleden.. :( Op de crimatie mocht ik zingen raad maar eens wat ik zag.. Ik kreeg toch een fijn gevoel. Nu ben ik vooral heel gelovig in die dingen. Nu komt het ik hoorde van de challege en mijn vriendinnen vroegen of ik mee wou doen ,nou we gingen het in de klas doen... Ik alles klaar leggen dus wij vragen: Charlie Charlie are you here? Iemand blies ik schrok me helemaal dood! Ik gooide die dingen helemaal weg. Zeggen ze dat ze bliezen ik helemaal lachen :=
Later hebben we het nog een keertje gedaan. Ik dacht stiekem aan mijn oom. We zaten er heel ver vanaf en we waren allemaal aan het vragen toen dat potlood ging draaien.. :? We zeiden dat we geen last ervan wouden hebben (je weet maar nooit).
Ik wil hier mee zeggen dat er wel degelijk iets is. Maar je mag alles zelf geloven je kan het doen op eigen risico. Maar als je geen verkeerde dingen vraagt en als er echt iets is maak dan duidelijk dat je er niks mee te maken wilt hebben. :j
Dus mensen, maak jezelf niet gek en doe alleen wat jij wil doen. Laat je niet gekmaken! Ik heb mijn hart nu kunnen luchten ik moest het even kwijt... Vragen vraag maar raak. Pb staat altijd open :wave:

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:15

Jolien87 schreef:
Ja dat was een paar maanden geleden één of ander "leuk" spel waarbij je een deobus tegen je arm aan moest houden en zo lang mogelijk moest spuiten. En degene die het 't langst volhield was dan natuurlijk het stoerst. Of het domst? Want je kan hier serieuze brandwonden aan overhouden. Maar met de mentaliteit "dat zal mijn niet overkomen" doen mensen domme dingen.

Inderdaad dus ernstig -O-

Ik snap het echt niet hoor, dat ze dat willen doen. :n

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:17

We hebben vandaag op school gedaan met de potloden. Eerst allemaal op 1 lijn gaan zitten en na de vraag allemaal omdraaien zodat niemand kan blazen oid.

Gebeurde dus niks :')

We hadden wel afgesproken dat we geen rare dingen zouden vragen. Dus alleen van; wordt t weer morgen mooi enzo
Maar bij de andere dingen (glaasje draaien ed) ben ik heeeeeeel ver uit de buurt %)
Laatst bijgewerkt door billy3105 op 28-05-15 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:19

amkeVH schreef:
Jolien87 schreef:
Echt of niet, ik erger me dood aan mijn leerlingen die het de hele dag stiekem proberen te doen. Ik heb ze maar wijsgemaakt dat het ook daadwerkelijk gevaarlijk is en dat het bij deze dan ook verboden is om te doen maarja, kinderen he. Gevolg: de ene helft van de klas zit als een bibberend rietje in de angst dat er nu een kwaadaardige geest in onze klas woont en de andere helft is niet te houden omdat ze iets "cools" hebben gedaan. _-:(

Omg, ik ging even in je profiel kijken hoe oud je was, en dat hondje !! aaahhh <3 <3

Bedankt :D

xDaninex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:19

Ik ook en dat ook zowat iedereen maar ik snap dan weer niet waarom je dat zou doen xdd. Iedereen zijn menig
:)

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:45

Mijn klas doet het de héle tijd , onzin!

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:46

Vreemd, ik ben best angstig aangelegd, maar dit doet me helemaal niets.

Ik denk dat het door mijn achtergrond komt. Ik doe vwo, ga straks een natuurwetenschappelijke studie doen en ben dus ook veel bezig met de wereld van de wetenschap. Er is daar veel onenigheid, maar ik kan je vertellen dat de meeste wetenschappers bevestigen dat het natuurkundig domein 'causaal gesloten' is, oftewel dat er voor alle verschijnselen in de wereld (en het hele universum) natuurwetenschappelijke verklaringen zijn te vinden. Dat we die verklaring soms niet kennen betekent dus niet dat die er ook niet is.

Rare verhalen zijn er zo te horen te over, maar laat je alsjeblieft niet gek maken. Als je in geesten gelooft moet je dat helemaal zelf weten en dat is natuurlijk ook prima - ik wil ook niet beweren dat ik de waarheid in pacht heb. Maar realiseer je alsjeblieft dat de angsten die je ervaart alleen in je hoofd zitten. Je interpreteert je omgeving aan de hand van je verwachtingen, dus als je jezelf wijsmaakt dat je 'bekeken wordt' dan zul je een knipperende lamp eerder als de aanwezigheid van een kwade geest opvatten dan wanneer je gewoon tv aan het kijken bent.

Let dus op wat je doet, als je bang wordt van dit soort verhalen, ga ze dan ook niet opzoeken. Sluit dit topic en ga wat leuks doen, blijf er niet in hangen. Het is de hysterie waar je uiteindelijk aan onderdoor gaat, niet de geesten. ;)

wemkelover

Re: Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:08

man.... zou charlie een agenda hebben? die zal het druk hebben.

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:10

Ik vind het grote onzin. Een paar kinderen uit mijn klas hebben het wel geprobeerd, maar zonder succes natuurlijk.
Het potloodje draait heel gemakkelijk als je een beetje blaast. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk eng vind als het potlood toch draait, ik ben bang aangelegd.
Verder geloof ik ook niet in geesten en dat soort dingen, maar als het op glaasje draaien of oproepen aankomt blijf ik er liever uit de buurt :x
Op de basisschool zat er een meisje in mijn klas die dit weleens deed. Verschrikkelijk vond ik het. Vaak kwam ze weer aanzetten met zo'n raar verhaal. Op die leeftijd raakte ik er echt van in de stress :\
Waarom verzint iemand dit sowieso? Ik bedoel zijn er mensen die zomaar uit het niets denken van: "hé het lijkt mij eigenlijk wel leuk om te communiceren met een of andere overleden Charlie uit Mexico :)) " ?
En hoe kan Charlie overal zijn? :+

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:10

wemkelover schreef:
man.... zou charlie een agenda hebben? die zal het druk hebben.

Hahah die agenda is in ieder geval druk! :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:12

Lauraa12 schreef:
Ik vind het grote onzin. Een paar kinderen uit mijn klas hebben het wel geprobeerd, maar zonder succes natuurlijk.
Het potloodje draait heel gemakkelijk als je een beetje blaast. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk eng vind als het potlood toch draait, ik ben bang aangelegd.
Verder geloof ik ook niet in geesten en dat soort dingen, maar als het op glaasje draaien of oproepen aankomt blijf ik er liever uit de buurt :x
Op de basisschool zat er een meisje in mijn klas die dit weleens deed. Verschrikkelijk vond ik het. Vaak kwam ze weer aanzetten met zo'n raar verhaal. Op die leeftijd raakte ik er echt van in de stress :\
Waarom verzint iemand dit sowieso? Ik bedoel zijn er mensen die zomaar uit het niets denken van: "hé het lijkt mij eigenlijk wel leuk om te communiceren met een of andere overleden Charlie uit Mexico :)) " ?

Hulp charlies :D

Heb je voor Sinterklaas immers ook :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:15

vuurneon schreef:
Lauraa12 schreef:

Dan heeft ie zeker ook zwarte charlie's ? := :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:19

vuurneon schreef:
Lauraa12 schreef:

_O- En de beste-post-van-het-topic-award gaat naar...

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 22:34

amkeVH schreef:
Hahahaha, door dit topic niet eens meer durven een appel te pakken, maar WEL naar een horror film? :')

dat dacht ik dus ook :')

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 22:37

KittyDylan schreef:
Oh, dat... Broertje heeft dat ook gedaan. Nog goed van af gekomen.
Ik weet niet wie, maar een of andere Youtuber deed dit? Zei er bij dat je het niet zelf moest doen. En wat doet iedereen...
[Edit] Nee foutje, mijn broertje deed dit niet. Hij deed dat met zout en ijs dacht ik.

ik denk dat je zu5e bedoelt die doen dat allemaal alleen dan nog veel extremer

romylovegino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 22:49

dat hele gedoe heeft te maken met co- en adhesie(aantrekkingskrachten ofzo) en andere factoren volgens mijn scheikunde leraar.
dus het is allemaal dikke onzin schijnt :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 07:15

melanie0906 schreef:
amkeVH schreef:
Hahahaha, door dit topic niet eens meer durven een appel te pakken, maar WEL naar een horror film? :')

dat dacht ik dus ook :')

gecompliceerde ik :') :7

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:43

[

goof je moet aan charlie vragen wie je straf mag geven...dan heb jij het niet gedaan maar charlie! ;)[/quote]

Hahahaha dat is een goeie ja!
Nou, mijn leerlingen waren er al weer klaar mee, ze hadden elkaar helemaal eng zitten maken met verhalen en filmpjes over bezeten mensen en hebben al twee nachten slecht geslapen. Probleem lost zich vanzelf op *\o/* *\o/* *\o/*[/quote]

Maar wat ik daar lees.....dat is wel erg eigenlijk door die nonsens al 2 nachten niet kunnen slapen,dat het zo een inpact kan hebben! :(

evengeennaam

Re: Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:24

Ik geef dit Topic even een schopje omhoog :')

Zelf weet ik niet wat ik ervan moet vinden..

Ik heb wel een filmpje gezien van iemand die ik ken waar na het oproepen van Charlie het glas van het raam springt :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:25

meikelief schreef:
Ik geef dit Topic even een schopje omhoog :')

Zelf weet ik niet wat ik ervan moet vinden..

Ik heb wel een filmpje gezien van iemand die ik ken waar na het oproepen van Charlie het glas van het raam springt :=

Gadverdamme :brr: