Leffroi schreef:Heb voor de grap enkel de eerste en laatste pagina gelezen, omdat ik met zoveel pagina's al wel weer kan raden dat het op een respectlose en vooral nutteloze discussie is uitgedraaid.
Hoe je het ook went of keert, spul van een ander hoef je niet vies/ kapot te maken, hoe vaak je ook verteld is dat je het op moet ruimen. Doe je gewoon niet. Ik kan ook wel eens in de snelligheid iets vergeten op te ruimen. En ja, ook mijn moeder zegt ook vaak ruim je troep eens op (als in schoenen, handdoek e.d.) maar om het vervolgens te vervuilen of vernielen.. Nee. Je leeft nog altijd samen met je moeder (en de rest) en een beetje respect mag toch wel?
Idd respect! Respect voor je moeder die wil dat je je spullen opruimt, respect voor de regels van het huis
. Goed gezegd!
Weet je: kapotmaken mag niet. Maar een beetje blubber gaat een goede schoen niet aan kapot. Dat doe je ook niet zomaar voor niets. En ik kan me helemaal voorstellen dat moeders het al 100x gevraagd heeft, spullen naar boven heeft gebracht, op de trap heeft gezet, weet ik het wat. En dat ze het zat was...