Die kwam gewoon op me afgefietst en begon te praten. Is niks geworden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Leen schreef:Mijn vriend vind mijn rijbroeken compleet belachelijk. Staat me helemaal niet zegt dieTerwijl als ik ergens loop, ik weet dat iedereen naar mijn kont staat de staren omdat die mooi uitkomt in een rijbroek
![]()
![]()
Maarja... vriend vind alles rond paarden maar niets![]()
![]()
Rytir schreef:Ik ben wel eens ten huwelijk gevraagd, telt dat ook? Was op buitenrit en er was een man bezig met zijn fiets (ketting of band ofzo). Ik vroeg of hij hulp nodig had. Zijn antwoord: nee hoor, dat lukt wel maar nu ik toch op mijn knieeen zit; wil je met mij trouwen?Grapjas!
Ik had voor de grap nog ja gezegd ook!
)
oomens schreef:Leen schreef:Mijn vriend vind mijn rijbroeken compleet belachelijk. Staat me helemaal niet zegt dieTerwijl als ik ergens loop, ik weet dat iedereen naar mijn kont staat de staren omdat die mooi uitkomt in een rijbroek
![]()
![]()
Maarja... vriend vind alles rond paarden maar niets![]()
![]()
Jouw vriend ziet natuurlijk ook dat iedereen naar jouw kont staart als je een rijbroek draagt. Hij is gewoon jaloers.
Ik loop thuis vaak in mijn rijbroek rond, dat moet ik bij mijn vriend niet proberen. Maarja, hij vind kleren mooi die ik helemaal niet mooi vind. Die doe ik dan maar aan om thuis rond te lopen om hem te plezieren.
(Al had ik wel gehoopt dat hij wat meer opofferingen zou maken om ook wat appreciatie te hebben voor mijn hobby) Rytir schreef:Ik ben wel eens ten huwelijk gevraagd, telt dat ook? Was op buitenrit en er was een man bezig met zijn fiets (ketting of band ofzo). Ik vroeg of hij hulp nodig had. Zijn antwoord: nee hoor, dat lukt wel maar nu ik toch op mijn knieeen zit; wil je met mij trouwen?Grapjas!
Peerke_ schreef:Deliana1993 schreef:Pieter, ik heb je wat aangeboden he.. en kan best zorgen dat een van mn vriendinnen in een strak pakje lang komt! Kunnen we goed oefenen!
Kijk aan Pieter, je hoeft je paard nog niet meer op te zadelen om die nummers te regelen
Selina schreef:Kan iemand alsjeblieft die 2e O in de titel zetten?
Ok, dan ga ik nu weer verder met meelezen.
MiniMaxi schreef:Niet het hele topic gelezen maar ik maak regelmatig een praatje met mensen die ik tegenkom op buitenrit.
En uhm met jouw looks moet het toch niet heel moeilijk zijn om deaandavht van een dame te trekken?
horsesm schreef:Druppie7711 schreef:Hoe kan iemand als jij uberhaupt nog op zoek zijn naar een vriendin?
Maak daar maar +2 van
Of +3
Wellicht moet de mijne zich nog aanmelden op bokt of ben ik die nog niet tegengekomen
marindexo schreef:De enige mensen die ik tegenkom zijn toeristen in het Amsterdamse bos. Van die hele vervelende die met z'n tienen naast elkaar lopen en het hele fiets/ruiterpad bezet houden en boos worden als je er langs wilt, om je vervolgens aan blijven staren alsof ze nog nooit een paard hebben gezien.
Ooit was er een jongen die heel graag mijn hele grote paard (IJslander van 1.42) wilde aaien. Toen ie vroeg of ie mij ook mocht aaien ben ik maar snel weer weggedraafd.
Rytir schreef:Ik ben wel eens ten huwelijk gevraagd, telt dat ook? Was op buitenrit en er was een man bezig met zijn fiets (ketting of band ofzo). Ik vroeg of hij hulp nodig had. Zijn antwoord: nee hoor, dat lukt wel maar nu ik toch op mijn knieeen zit; wil je met mij trouwen?Grapjas!