Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette61

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:17

Ik had gedroomd dat ik een krab moest villen voor het eten.
hij was al dood.
dacht ik.
en toen zette hij zich vast in mijn arm, flitste ik van de keuken naar mijn bed, werd wakker, schrok me een ongeluk, want mijn nagel zat tegen mijn arm aangedrukt, en ik dacht: dat is die krab!
Ik spring op, begin als een idioot met mijn arm te schudden en kom er dan achter dat ik gedroomd heb :D
Wel nog even half slaapdronken mijn bed gecheckt.. :=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:19

Ahhh dat vind niet alleen raar maar ook zielig voor je :(:)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:14

Ik kon er wel om lachen hoor, maar als je om half vier zo staat wordt je er niet gelukkig van, hahahah.

heb wel een engere gehad, mijn Frans lerares was een moordenaar, elke keer als je het licht uitdeed in de klas stond ze er ineens.
het licht ging uit...
er stond iemand in de deuropening..
En het was... mijn mentor :')
Ze heeft ons nog in school opgejaagd, door ineens te verschijnen, en toen werd ik wakker :wave:

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:21

Ik had een zieke haai in de achterbak van mijn auto, alleen was ik dat vergeten. Gelukkig heeft mijn moeder 'm weer in zijn bassin gedaan anders was ie dood geweest :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:52

Tuurlijk Negerzoen. Wat jij wil hoor. Komt goed

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:58

Ik had vannacht weer een rare droom.

Met mijn moeder en broertje reden we naar een of ander land om op vakantie te gaan, maar onderweg kreeg mijn broertje dorst. Natuurlijk had niemand wat drinken mee, dus ik zou mijn lege flesje water wel even vullen.
Dus mijn moeder stopte op de parkeerplaats en ik liep naar het toilet toe, 200m verderop.
Toen ik terugkwam, kwam er reed er een ruiter rond met een paard en die ruiter sloeg telkens met een geweer tegen de nek van het paard en schoot in de lucht. Opeens waren er meer ruiters en paarden en kwamen er ook politieauto's en motors asociaal hard rijden en bochten nemen, tussen de ruiters door. Gebeurden ook enorm veel ongelukken in mijn droom.
Toen ik eenmaal veilig bij de auto was, waren we snel weggereden en las ik later dat meer dan de helft van de mensen en paarden omgekomen was.

Ehm ja, ik werd wel met een wtf-gevoel wakker. :))

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:05

Ik had gedroomd dat ik lauren cimorelli was en ik ging naar een talentenjacht en toen ging ik iedereen een high five geven omdat ze het goed hadden gedaan en toen gingen ze helemaal 'OMG omg jij bent lauren!!!!' En lat waren ik en de rest van de cimorelli"s in een winkelcentrum en werd ik helemaal opgemaakt en alles door zo'n meisje helemaal gratis haha. Hopelijk gaat die droom vannacht verder.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 20:42

Ik droomde vannacht dat ik met een vriendin en nog twee (niet nader te specificeren) personen op één of ander 'avontuur' was in een soort van doolhof/supermarkt (helaas ook niet nader te specificeren :D ). Er waren agressieve vissen die zich lieten omvallen in het water :') en als ze jou dan raakten, dan was jij stervende, zeg maar. En op gegeven moment waren we door die vissen in een grot onder water 'gedreven' en moesten we dus langs ze, zonder dat we door ze werden geraakt. Maar mijn vriendin dacht: ik zwem er wel gewoon langs. Echter, dat lukte niet en toen was alles bloederig met afgerukte lichaamsdelen en zo _O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:25

Mmm klinkt als de Jumbo op zaterdag middag. }:)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:27

Ashley5760 schreef:
Ik droom ook heel veel.
Heb een tijdje bij een Hypno therapeut gelopen (peutert aan je ondebewustzijn) toen had ik echt veel meer explicietere dromen in die tijd.
Nu is het weer zoals vanouds, droom over dingen die me bezig houden/korte toekomst eraan gaan komen. Of droom dingen die ik niet kan herinneren en dan zie ik erna iemand die in m'n droom voor kwam en herinner ik me alles ineens (zo had ik ooit met m'n bio leraar gezoend in een droom en die man was nou niet dar je zegt leuk haha).
Maar ook heel vaak deja vu, situaties gedachtes/geuren die ik eerder meegemaakt heb (in droom waarschijnlijk).
Soms droom ik zo echt dat ik niet zeker weet of iets nu gebeurd is of niet en het echt bij die persoon moet navragen.

Ik heb eigenlijk nooit dromen als in dat ik kan vliegen vleermuizen zie of whatever, altijd heel erg realistisch. Meestal met mensen die ik echt ken, soms niet maar waarbij Ik het idee heb dat ik die nog ga leren kennen ofzo.

Dit herken ik zoo goed. Ik droom ook heeL vaak van die onopvallende stukjes toekomst. Bv dat in met mijn vriendin de trap op loop op school en dat we het over vissen hebben, dan gebeurt het de dag erna en dab heb ik dat.

Ik had vannacht gedroomd dat mijn mentor van alles over vuur op de wc had verteld want we moesten iets doen op de wc. Weet niet meer wat. En we moesten rustig blijven enz. Dus eerst vlogen de wc's met een enorme knal in brand en daarna de fobteintjes en toen ging de wekker. Rare droom. Ik zal zo even kijken wat vuur in je droom betekend want dat heb ik de laatste tijd vaker dat ik over vuur droom

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:45

Ik weet er nog eentje van een paar jaar geleden. Dit speelde zich gewoon bij mij thuis en in de wijk af, heel vreemd :')

Ik zat in mn kamer en toen kwam er ineens een heks binnen waardoor ik uit het raam moest klimmen (het dak op). Op het dak zaten heel veel heksen en een draak en zij wilden mij doden. Ik sprong van het dak af en ineens kon ik vliegen dus ik vloog naar de stoep en toen zat er ineens een reus achter me aan die heel hard kon rennen. Maar op magische wijze had ik ineens superkrachten en kon ik megasnel rennen dus ik rende een bosje in. Maar daar zaten allemaal kabouters die me wilden bijten, toen verschuilde ik me achter een boom en moest bijna huilen.

En toen.. Ging de wekker :( Ik had echt willen weten hoe dit afliep!

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:20

rien10 schreef:
Mmm klinkt als de Jumbo op zaterdag middag. }:)

Hier moest ik hardop om lachen _O- (en dat is best uitzonderlijk voor mijn doen :D )

Emelie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 13:23

Eerst wou ik ook altijd graag met de pony naar school..
En hier heb ik ook eens over gedroomd! Het heeft me wel laten zien dat ik beter niet met de pony naar school kan gaan.. :')

we moesten eerst naar ons leshuis lopen dus pony mee op de trap op.. wat eigenlijk heel erg makkelijk ging :o ik zette haar ergens los in de gang en telkens werd ik weer uit de klas gehaald omdat mn poown in een ander klaslokaal stond :') ik was er zat van en heb haar samen met mijn vriendin en Bina naar buitengegaan en heb haar bij een vrouw in de tuin gezet om haar later weer op te kunnen halen :+

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 13:34

[/quote]Ja das maf he? Mijn oma heeft het toevallig ook...
En dan is het voorbeeld wat ik gaf nog maar een zeer klein voorbeeld!

Heb jij het ook regelmatig?[/quote]

Wat apart dat jouw oma het dan ook heeft haha toevallig.
Ja heb dat wel met regelmaat!

Gaat iets mis met de qoute hahah Help!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 13:38

Oh een paar jaar geleden had ik echt mijn idiootste droom ooit.

We zaten in een minivliegtuigje en we gingen opstijgen, dat ging goed. Vervolgens werd er gegild dat terroristen het landingsgestel hadden verwijderd en we dood zouden gaan. Dikke paniek, maar gelukkig was daar een verkoper die ons allemaal groene vliegenmeppers kwam verkopen met het verhaal dat dat straks handig was, want daarmee schrik je katachtigen zoals leeuwen af, we waren immers onderweg naar Afrika. Sceptisch als ik ben wilde ik niet, maar ach voor die 50 cent toch maar doen.

Toen gingen we landen, zonder probleem en zonder landingsgestel uiteraard, maar wel in de middle of nowhere. Er stond gelukkig een jeep klaar, want dat is heel logisch, dus hup daarin.

Vervolgens werden we omcirkelt door allemaal leeuwen. Maaaaaaar, we hadden de vliegenmepper nog :)* dus beetje wapperen en ja hoor, weg gingen ze.

Ik wordt ook regelmatig half wakker (ben wel bij bewustzijn en aanspreekbaar en ik kan me alles herinneren, maar niet wákker) en dan denk ik dat er een krokodil of allerlei beestjes op me zitten. Dan doe ik in paniek het licht aan om dan tot de conclusie te komen dat ik best idioot ben.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 13:38

We zaten in een minivliegtuigje en we gingen opstijgen, dat ging goed. Vervolgens werd er gegild dat terroristen het landingsgestel hadden verwijderd en we dood zouden gaan. Dikke paniek, maar gelukkig was daar een verkoper die ons allemaal groene vliegenmeppers kwam verkopen met het verhaal dat dat straks handig was, want daarmee schrik je katachtigen zoals leeuwen af, we waren immers onderweg naar Afrika. Sceptisch als ik ben wilde ik niet, maar ach voor die 50 cent toch maar doen.

Toen gingen we landen, zonder probleem en zonder landingsgestel uiteraard, maar wel in de middle of nowhere. Er stond gelukkig een jeep klaar, want dat is heel logisch, dus hup daarin.

Vervolgens werden we omcirkelt door allemaal leeuwen. Maaaaaaar, we hadden de vliegenmepper nog :)* dus beetje wapperen en ja hoor, weg gingen ze.

Ik wordt ook regelmatig half wakker (ben wel bij bewustzijn en aanspreekbaar en ik kan me alles herinneren, maar niet wákker) en dan denk ik dat er een krokodil of allerlei beestjes op me zitten. Dan doe ik in paniek het licht aan om dan tot de conclusie te komen dat ik best idioot ben.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 14:20

Fortitude schreef:

Dat half wakker zijn noemen we slaapdronken zijn. Als ik snachts naar de plee moet ben ik dat ook dan lijk ik net een zombie zoals ik loop _O-

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 15:32

Leuk topic!

Ik heb vannacht - in het uurtje dat ik geslapen heb.. - echt wel drie dingen gedroomd.

De eerste ging over dat ik met een goede vriend van mij en een vriend van hem op vakantie was (oid, weet niet meer precies waar we zaten) en dat ze me steeds uitlachten omdat ik ongesteld was, mijn kleren stalen als ik aan het douchen was, binnen kwamen als ik op de wc zat..

Daarna in een flits iets over beenhaar, kan me alleen nog maar een mannenbeen herinneren met echt uitzonderlijk veel haar :')

En daarna nog dat een persoon waar ik de laatste tijd veel over de telefoon mee praat mijn telefoon had afgepakt om te kijken met wat voor mensen ik verder praatte..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 16:04

Raar...

Ik weet denk ik waarom ik de laatste tijd zoveel over vuur droom. gisteren heb ik gelezen dat het kan betekenen dat je jezelf aan het ontdekken bent en volgensmij is dat ook nog zo ook want ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik hoogbegaafd ben. Waarom dat weet ik niet maar ik kan veel meer inzien dan mijn klasgenotenn en ik snap veel dingen veel beter en als ik werkelijk waar voor de meeste dingen heel veel zou gaan leren zou ik overal een 10 voor halen. Maar ik leer bijna niet

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 17:15

drawerlover schreef:
Raar...

Ik weet denk ik waarom ik de laatste tijd zoveel over vuur droom. gisteren heb ik gelezen dat het kan betekenen dat je jezelf aan het ontdekken bent en volgensmij is dat ook nog zo ook want ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik hoogbegaafd ben. Waarom dat weet ik niet maar ik kan veel meer inzien dan mijn klasgenotenn en ik snap veel dingen veel beter en als ik werkelijk waar voor de meeste dingen heel veel zou gaan leren zou ik overal een 10 voor halen. Maar ik leer bijna niet

Ik zou zeggen: lees je eens in over wat hoogbegaafd zijn inhoud :)

AmyxDomino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 17:29

Hier ook weer iemand hoor :wave:

Tijdje geleden droomde ik dat ik een lego-poppetje was die door van die ronde glijbanen muntjes moest verzamelen (alsof ik in een game zat). Die glijbaan mondde uit in een kinderboerderij zonder dieren. Alles was verlaten maar op een rots midden in de dierentuin zat er een pratende geit. Hij wees naar een schutting in de verte en zei dat daar achter de boel aan het overstromen was terwijl er allemaal kinderen rondliepen. Ondertussen was ik alweer mezelf en rende ik richting de schutting, waarachter ik allemaal grote hondenhokken zag en huilende kinderen hoorde. Ik over de schutting klimmen en al die kinderen eroverheen getild. Bleek er nog één pasgeboren baby in zo'n hok te liggen. Als de held die ik ben redde ik die ook nog even van z'n ondergang. Terug bij de schutting stond daar ineens de burgemeester en kreeg ik een medaille, terwijl er allemaal dieren stonden te juichen.

Tsja... :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 17:32

AmyxDomino schreef:
Hier ook weer iemand hoor :wave:

Tijdje geleden droomde ik dat ik een lego-poppetje was die door van die ronde glijbanen muntjes moest verzamelen (alsof ik in een game zat). Die glijbaan mondde uit in een kinderboerderij zonder dieren. Alles was verlaten maar op een rots midden in de dierentuin zat er een pratende geit. Hij wees naar een schutting in de verte en zei dat daar achter de boel aan het overstromen was terwijl er allemaal kinderen rondliepen. Ondertussen was ik alweer mezelf en rende ik richting de schutting, waarachter ik allemaal grote hondenhokken zag en huilende kinderen hoorde. Ik over de schutting klimmen en al die kinderen eroverheen getild. Bleek er nog één pasgeboren baby in zo'n hok te liggen. Als de held die ik ben redde ik die ook nog even van z'n ondergang. Terug bij de schutting stond daar ineens de burgemeester en kreeg ik een medaille, terwijl er allemaal dieren stonden te juichen.

Tsja... :')

Lijkt me eerlijk gezegd wel leuk om zo'n droom te hebben

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 17:50

drawerlover schreef:
Raar...

Misschien moet je gewoon wat minder serieus die droom uitleggen nemen := net zoals met de horoscoop; t is leuke entertainment, maar laat je er niet door leiden. Zijn vage algemeenheden die op iedereen kunnen slaan.

Als ik zoek naar de betekenis van vuur in dromen, heb ik keuze uit verschillende opties; oftwel... Er is altijd wel iets dat klopt en wat niet klopt negeert het brein dan.

Praat eens met je decaan als je denkt dat je hoogbegaafd bent. Vermijd iig die internet iq testen :')

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 19:07

Ik droomde dat de eigenaar van mijn ex-verzorgpony's ze had terug gekocht, allebei.
En ze bleken al die tijd al op mijn manege te staan, die ineens enorm was.
Ik helemaal gelukkig, en toen....
Werd ik wakker. |o

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:35

Ik heb vaak dat ik in mn droom iets probeer te zien en dan lukt het gewoon niet! Heel veel vervelend :')