Oh een paar jaar geleden had ik echt mijn idiootste droom ooit.
We zaten in een minivliegtuigje en we gingen opstijgen, dat ging goed. Vervolgens werd er gegild dat terroristen het landingsgestel hadden verwijderd en we dood zouden gaan. Dikke paniek, maar gelukkig was daar een verkoper die ons allemaal groene vliegenmeppers kwam verkopen met het verhaal dat dat straks handig was, want daarmee schrik je katachtigen zoals leeuwen af, we waren immers onderweg naar Afrika. Sceptisch als ik ben wilde ik niet, maar ach voor die 50 cent toch maar doen.
Toen gingen we landen, zonder probleem en zonder landingsgestel uiteraard, maar wel in de middle of nowhere. Er stond gelukkig een jeep klaar, want dat is heel logisch, dus hup daarin.
Vervolgens werden we omcirkelt door allemaal leeuwen. Maaaaaaar, we hadden de vliegenmepper nog

dus beetje wapperen en ja hoor, weg gingen ze.
Ik wordt ook regelmatig half wakker (ben wel bij bewustzijn en aanspreekbaar en ik kan me alles herinneren, maar niet wákker) en dan denk ik dat er een krokodil of allerlei beestjes op me zitten. Dan doe ik in paniek het licht aan om dan tot de conclusie te komen dat ik best idioot ben.