Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:54

Via World of warcraft *\o/*

Meraki

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:55

Bokt, 1 april grap _O- _O- _O-

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 15:01

xGoldenHero schreef:
Tijdens de après ski in de skihal in Bottrop.
We zaten bij elkaar in de bus maar dat wisten we eerst niet.

Op de terugweg zou hij naast me komen zitten dus telefoon nummers uitgewisseld etc

Maar we gingen weg en hij kwam maar niet naast me zitten dus ben ik naar iemand anders gaan zitten en na 4 uurtjes waren we tegen 6 u smorgens thuis aangekomen.
Iedereen uit de bus behalve hij :+
Bellen, bellen maar geen gehoor.
Al zijn vrienden waren zat natuurlijk dus ik dacht dat hij me niet wilde zien en gevlucht was, haha

Bleek dat hij in Bottrop de bus gemist had omdat hij de verkeerde in liep en er was niet geteld. Hij wilde zijn vrienden bellen en toen viel zijn telefoon uit en er was helemaal niemand meer daar.

Toen heeft hij in zijn beste Duits een taxi genomen richting Nederland en onderweg wilde die chauffeur geld maar had hij niet hij wilde pinnen.
Gevochten op de vluchtstrook bij Arnhem en is hij de snelweg over gerend naar een bezinepomp en heeft daar op de wc geslapen tot de volgende ochtend hij zijn zus daar kon bellen.

Hij had 49 gemiste oproepen van mij hahaha dus weekend erna afgesproken en ja nu inmiddels 7 jaar samen waarvan 1.5 jaar getrouwd

achh god de arme jongen! 49 gemiste oproepen haha!

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 15:08

wat een leuke verhalen haha :)

blijkbaar waren er 2 nieuwe jongens in de vriendengroep (al een hele zomer :+ ) maar omdat ik de hele zomer super druk was op het werk had ik hen nog nooit gezien! en elke keer in de groepsapp al nieuwe namen ik dacht wie zijn dat toch :?

nou 2de kerstavond 2 jaar geleden, we zouden met zn alle naar dieka gaan, en daar stond hij dan.. kwam zich heel netjes aan mij voorstellen en verder niet meer gezien. Later met oud en nieuw de hele dag en nacht met de vriendengroep en ik kon mijn ogen niet van hem afhouden haha :o snachts bij de kroeg een vuurwerk show en ik schrok er zo erg van dat ik bij de eerste beste die voor me stond in zn armen dook en ja... je raadt het al... dat was hij! de vonk sloeg letterlijk en figuurlijk over :o

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 16:26

Hier nog iemand via badoo,
Nooit verwacht zo iemand te vinden maar zo gelukkig met hem!-

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 16:34

In de kroeg. Een vriend van hem wilde mij versieren, telkens aan mij zitten etc. Ik was daar niet erg gecharmeerd van dus was ik snel richting (mijn toen nog niet ) vriend gelopen om daar mee te kletsen, had hem de week ervoor toevallig ook al gesproken. En dat klikte eigenlijk meer dan goed. Nu bijna 3 jaar samen en we gaan over twee maanden ongeveer samenwonen :)

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 16:36

Badoo, uren aan de telefoon aan elkaar gezeten. We kende elkaar nog niet maar het voelde al zo vertrouwd.
eerste afspraakje volgde in de kerk waar hij aan het werk was! Was een gezellig middagje maar savonds had hij een date met een andere meid.

Die meid heeft de hele avond mijn naam gehoord want hij was maar niet uitgesproken over mij en had spijt dat hij een date met haar had.

Haha de volgende dag heeft hij mij opgehaald en hebben we bij hem thuis lekker filmpje gekeken. Toen was de vlam wel over geslagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 17:53

Lexa, hij was bedoeld als one night stand. Inmiddels beleven we die al 6 jaar met elkaar <3

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:07

Wat grappig zoveel mensen online haha.

Ik via badoo ik schaamde me hier echt voor tot dit topic :D.

De eerste date had hij afgezegd heel fout hij had de dag daarvoor zoveel gezopen... Hij was al wel verliefd op mij, maar ik kwam net uit een relatie. Na een paar dagen was ik ook verliefd geworden en precies vandaag 1 jaar en 11 maanden samen <3. Jammer genoeg is hij sinds maandag 3 maanden weg voor zijn werk.... Maar echte liefde overwint alles! En we zijn er wel over uit dat we voor elkaar de ware zijn :o .

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:08

Michelle_ schreef:
Hier nog iemand via badoo,
Nooit verwacht zo iemand te vinden maar zo gelukkig met hem!-

Precies dit!

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 18:36

Wat een leuke reacties allemaal!
Ik vind het leuk om te lezen hoe je elkaar kunt ontmoeten. Ook op de momenten en plaatsen waar je het helemaal niet verwacht!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:44

Op de werkvloer.
Ik werk er nu zo'n drie jaar. Hij inmiddels al bijna vijftien jaar. Anderhalf jaar geleden heb ik hem een appje gestuurd met de vraag of hij eens zin had om een drankje te doen. Dat wilde hij niet.
Maar een paar maanden geleden kwam er een appje mijn kant op met de vraag of mijn aanbod nog gold. Dat was het geval en nu bijna twee maanden helemaal happy. :)

Hij is trouwens mijn manager. Dat was dus een van de redenen waarom het zo lang heeft geduurd.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:54

Tinder.

Terwijl k alleen maar mensen op de kast zat te jagen daaro.. 1,5 jaar single en niet echt op zoek eigenlijk. hij kwam voorbij, zag er wel oke uit en ik dacht ach!

Het bleek een match

We begonnen te kletsen en al snel zagen we elkaar..

Bleek het in t echt n onwijs knappe, leuke, vriendelijke jongen te zijn die mn flauwe grapjes leuk vond en graag knuffelt.

Sindsdien onafscheidelijk, beiden chaggie als we elkaar n dag niet zien.. inmiddels alweer 5,5 maand samen en eind dit jaar samenwonen <3
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 10-04-15 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:56

Ehm via een of ander forum voor de jeugd uit onze geboortestad en toen MSN en toen afgesproken . Gosh alweer bijna 11 jaar geleden. <3

Ibzzix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:57

Vanuit de auto :P

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:00

Ibzzix schreef:
Vanuit de auto :P

fileflirten? :P

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:07

Via een klasgenootje, dat is zijn neef en beste vriend. Hij kwam op school eens met ons staan praten, en toen was ik verkocht :o

N_Quirro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:37

op stal 6/7 jaar geleden, nu 2 jaar samen! :D

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:23

Leuk al die verhalen :D

Wij hebben elkaar indirect via Bokt ontmoet :D Vriendin leren kennen hier via Bokt, zij kreeg een vriend via een datingsite (waar mijn lief hem naartoe gestuurd had). En mijn lief was een vriend van hem, hoewel hij toen nog niet direct in mij geïnteresseerd was, te jong. Schelen 9 jaar en ik was toen net 21, woonde nog thuis, aan het afstuderen, terwijl hij al jaren een eigen huis en een baan had. Maar poosje later toch in contact (iets met een foto die vriendin naar hem stuurde op een avond met wijn & lolly's :x :D ) en na een poosje smsen, msnen & bellen was het na 3 dates bekeken :D Inmiddels bijna 7 jaar samen, 2 jaar getrouwd en verwachten in augustus ons eerste kindje <3

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:26

Ik heb mijn vriend op werk ontmoet. 3 dagen na de eerste "date" woonden we al samen :')
12 mei zijn we 3 jaar bij elkaar :D
Ik werk inmiddels ergens anders, hij nog steeds op dezelfde plek.

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:35

Tink89 schreef:
jaime_andrea schreef:
Bij mijn ouders thuis... hij is de collega van mijn broertje en kwam op zijn verjaardag op visite. Nu 5jaar verliefd ,niet samenwonend en dat gebeurd niet ook waarschijnlijk want heb een prima leven samen met mijn dochter en latten bevalt mij uitstekend

Nooit? Lijkt me zo raar, dat je niet samen verder wilt op één plek. Prima verder hoor, maar vraag het me gewoon af :)

En over dat samenwonen: vriendlief en ik zijn nu bijna 5 maanden samen en willen eigenlijk wel graag samenwonen. Hoe eerder hoe liever, maar hij moet eerst een baan vinden.

Toen ik 20 was wilde ik ook dolgraag samenwonen. Maar nu al zolang een eigen (druk) leven opgebouwd samen met mijn dochter en hij heeft ook een druk leven van soms wkn van 80 uur. Joh wat maakt het dan uit waar ik savonds op de bank zit. We zijn beide tevreden met en in deze situatie. Zal nooit zeggen NOOIT maar de komende jaren ligt het zeker niet in de planning het samenwonen

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:45

Wat een leuke verhalen!

Mijn vriend was de beste vriend van mijn ex. Dat ging na 2 jaar uit en daarna sloeg de vonk over tussen ons en 4 maanden later hadden we een relatie. Dat was overigens best vreemd voor iedereen om ons heen en ons zelf.

Inmiddels zijn we as maandag alweer 12 jaar samen, hebben we 2 prachtige kindjes en zijn we nog steeds verliefd <3 Met mijn ex hebben we trouwens nog steeds goed contact.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:56

Ik werkte bij een bedrijf waar eens per maand een voorstelrondje was met nieuwe werknemers. Daar schudde ik de hand van een erg leuke man, maar was onzeker over mezelf toen dus dacjt dat het niks zou worden.

Intern hadden we een chat, dus moest wel eens wat vragen etc. Uiteindelijk via Facebook ontdekt dat zo'n leuke vent geen vriendin had, dus plannetje bedacht.

Heb wat lekkers gemaakt en dat toen op FB gezet. Hij reageerde met 'neem eens mee morgen'. Dus mn telefoonnummer gegeven onder het motto 'help me herinneren'.

De dagen erna de hele dag gemsnd, en jawel hij vroeg mij mee op date. Ik zei ja natuurlijk! Dat was de dinsdag de week erop. Ik was het weekend ervoor bij een vriendin aan de andere kant van het land, continu geappt. De dinsdag was de date, al zaten we al een week dag in en uit in de trein samen. Op maanda voor de date ging het al aan. Ben na een week niet meer naar huis gegaan O:)

Hij bleek mij ook al sinds het handen schudden niet uit zn hoofd te krijgen :D

Nu bijna 4 jaar samen, wonen bijna even lang samen. In 2013 in een nieuwbouw huis gaan wonen, bijna een jaar getrouwd nu en in verwachting van onze eerste baby :D

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:53

Wat een leuk topic,
De nette versie, in de plaatselijke uitgaansgelegenheid (jeugdsoos) en hij bevriend raakte met mijn broer. En daarmee de vriendengroep binnenstapte.

De echte versie,
Ik was daar met mijn toenmalige vriend.
3jaar later toch voor mijn huidige vriend gekozen na vele gespreken en nu 7 jaar en 2 kinderen verder nog steeds gelukkig en blij.
Al raad ik deze versie niemand aan.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:58

Via badoo
nu bijna 2,5 jaar samen we zijn 3 maand getrouwd en een dochter van bijna 1

Ja het is heel snel gegaan maar we zijn super gelukkig