Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xGoldenHero schreef:Tijdens de après ski in de skihal in Bottrop.
We zaten bij elkaar in de bus maar dat wisten we eerst niet.
Op de terugweg zou hij naast me komen zitten dus telefoon nummers uitgewisseld etc
Maar we gingen weg en hij kwam maar niet naast me zitten dus ben ik naar iemand anders gaan zitten en na 4 uurtjes waren we tegen 6 u smorgens thuis aangekomen.
Iedereen uit de bus behalve hij
Bellen, bellen maar geen gehoor.
Al zijn vrienden waren zat natuurlijk dus ik dacht dat hij me niet wilde zien en gevlucht was, haha
Bleek dat hij in Bottrop de bus gemist had omdat hij de verkeerde in liep en er was niet geteld. Hij wilde zijn vrienden bellen en toen viel zijn telefoon uit en er was helemaal niemand meer daar.
Toen heeft hij in zijn beste Duits een taxi genomen richting Nederland en onderweg wilde die chauffeur geld maar had hij niet hij wilde pinnen.
Gevochten op de vluchtstrook bij Arnhem en is hij de snelweg over gerend naar een bezinepomp en heeft daar op de wc geslapen tot de volgende ochtend hij zijn zus daar kon bellen.
Hij had 49 gemiste oproepen van mij hahaha dus weekend erna afgesproken en ja nu inmiddels 7 jaar samen waarvan 1.5 jaar getrouwd
Tink89 schreef:jaime_andrea schreef:Bij mijn ouders thuis... hij is de collega van mijn broertje en kwam op zijn verjaardag op visite. Nu 5jaar verliefd ,niet samenwonend en dat gebeurd niet ook waarschijnlijk want heb een prima leven samen met mijn dochter en latten bevalt mij uitstekend
Nooit? Lijkt me zo raar, dat je niet samen verder wilt op één plek. Prima verder hoor, maar vraag het me gewoon af
En over dat samenwonen: vriendlief en ik zijn nu bijna 5 maanden samen en willen eigenlijk wel graag samenwonen. Hoe eerder hoe liever, maar hij moet eerst een baan vinden.