Lage donkerbruine zijn een beetje preppy, die draag ik het liefst onder jurkjes en dan nog het liefst met maffe sokken die er bovenuit steken
M'n zwarte zijn gewoon mijn go-to schoenen. Loop eigenlijk nergens anders op, behalve nu op slippers. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lage donkerbruine zijn een beetje preppy, die draag ik het liefst onder jurkjes en dan nog het liefst met maffe sokken die er bovenuit steken
M'n zwarte zijn gewoon mijn go-to schoenen. Loop eigenlijk nergens anders op, behalve nu op slippers.
wat een hel. Iemand nog tips? de eerste paar weken liep ik er heel veel op, geen problemen, nu krijg ik ineens echt enorme blaren..
sommige loprn bij mij ook nog niet zo fijn als mijn paarse, maar die zijn ook wel errrug zacht hoor. Emmaa_ schreef:Ik wil dan wel de bordeaux rode dus dat scheelt al wel weer. Draag veel zwart dus dat moet ook wel lukken. Maar alsnog.. Vind 150 euro zo veel geld voor schoenen waarvan ik bang ben dat ik ze nooit ga dragen
sterreke98 schreef:Je kan nooit genoeg dr martens hebben![]()
Ik was vandaag bij man at work, en daar waren een paar dr martens in de aanbieding voor 99 euro. Maar ik had alle paren daar zo al
Mijn moeder helemaal jaloers haha Ghostattack schreef:sterreke98 schreef:Je kan nooit genoeg dr martens hebben![]()
Ik was vandaag bij man at work, en daar waren een paar dr martens in de aanbieding voor 99 euro. Maar ik had alle paren daar zo al
Jaren geleden kwam ik hier in Tiel bij de Dumpshop.. Stonden daar prachtige Dr Martens, afgeprijsd want hij ging geen Dr Martens meer verkopen. Nu 35 euro. Zie mij: KOPEEEN!Mijn moeder helemaal jaloers haha
melanie0906 schreef:Had bij spartoo een stel pascals gekocht voor 72,50 zijn ze te smal dagdag dr martens droom
Rebeccaa schreef:Vind het verschil tussen Pascals en 1460's toch wel heel goed te zien hoor..