Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:46

Leuke outfit Fee, vind vooral je shirtje heel leuk! :j

Staat je wel goed hoor Nwktje! Ik zou zelf zo'n croptop niet aandurven maar mistaat je niet! :)

Niet om je te ontmoedigen Dewi maar ik vind je voeten wel een beetje groot lijken. Maar ik heb datzelfde complex want ik heb ook grote voeten. :') Ik zou die schoenen daarom niet laten hoor, volgens mij kijken er weinig mensen naar hoe groot je voeten zijn haha.

Leuke bestelling Laurie! Vooral die met die bloemetjes. :j

Oh Rebecca heeeel leuk kleurtje dat lichtblauw! Zou ik ook zo dragen! (Waar vandaan? O:) )

Leuk Roos! Jas is niet mijn ding maar denk dat je dat wel leuk kan dragen.

Goeie besparing Orthos!

Foto van je zwarte jurkje Sanne, ben benieuwd! :D
Mijn pakketje komt lekker ook morgen haha.

Mensen die een maand niet kunnen shoppen. _/-\o_
Sinds ik terug ben uit Canada (of sinds dat ik single ben) koop ik echt meer dan vroeger. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:56

Ahwww echt bedankt voor alle complimentjes haha! Ik ben zo onzeker over m'n lichaam soms, maar nergens voor nodig dus. :))

Het shirtje met de tekst is van Bershka (en was heel goedkoop :Y))
http://www.bershka.com/nl/nl/dames/dame ... 4c812.html

En het blauwe truitje is van H&M Ruth!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:15

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:55

Rebeccaa schreef:
Ahwww echt bedankt voor alle complimentjes haha! Ik ben zo onzeker over m'n lichaam soms, maar nergens voor nodig dus. :))

Het shirtje met de tekst is van Bershka (en was heel goedkoop :Y))
http://www.bershka.com/nl/nl/dames/dame ... 4c812.html

En het blauwe truitje is van H&M Ruth!

Aah dat oliebol van de bershka is echt leuk :oo
Leuke dingen heb je geshopt! Staat je goed!

Zomer schreef:
Foto van je zwarte jurkje Sanne, ben benieuwd! :D
Mijn pakketje komt lekker ook morgen haha.

Mensen die een maand niet kunnen shoppen. _/-\o_
Sinds ik terug ben uit Canada (of sinds dat ik single ben) koop ik echt meer dan vroeger. :o

Dit :') Herkenbaar :))

Roos dat jurkje is gaaf! Waar is die van? H&M?

Ik heb het zwarte jurkje binnen! Hele mooi stof, vind hem gaaf!
Ik had echt nog geen zwart jurkje en dat is toch wel een must have :D

Afbeelding

Afbeelding

EDIT: De foto's zijn een beetje eng als ik ze zo op mijn laptop terug kijk _O-

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 02:24

Rebeccaa schreef:
Ik vind de hipsters van de h&m divided - 3 voor 10 euro echt heel erg fijn. Overigens vind ik een maandje met ondergoed doen wel erg kort hoor, wat doe je er mee? :))

We zijn wel goed bezig met z'n allen hoor meiden, de economie zit niet in een crisis dankzij ons in elk geval. _O-

Ben vandaag ook even naar de stad gegaan en moet even jullie mening. Ik ben verliefd geworden op een lichtblauw (JA KLEUR JONGENS, jullie werken aanstekelijk) croptop truitje en ben er ook achter gekomen dat lichtblauw mij dus heel goed staat. Maar, high waisted jeans zitten echt niet lekker bij mij, dus zal ik het dragen met een gewone broek. Op zich zie je niet eens heel erg veel, maar als ik mijn armen omhoog doe of zo dan zie je wel m'n navel- en eigenlijk ben ik ook niet de slankste. Dus, ik moet even weten: vinden jullie dit kunnen? :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik heb trouwens ook nog dit shirtje gekocht, beetje rare pose, maar ik wilde de tekst laten zien haha 'if you never try' en op de achterkant staat rechts onderin 'you'll never know'. Fix you van coldplay is een van mijn favoriete liedjes, dus ik moest hem gewoon hebben toen ik hem zag hangen haha

En ik heb nog even een berg sokken en wat kettinkjes bij de primark gekocht. :Y)

Allebei leuk! Ik was van de week nog bij de Bershka, maar heb dat shirtje niet gezien. Misschien nog maar een keer langs gaan... :P

TammyVN schreef:
Dat jasje met de veertjes is echt fantastisch! Helaas is een L wel te groot voor mij. -O-
Nu ga ik ook maar laten zien wat ik besteld heb bij Pull&Bear :'):
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

http://static.pullandbear.net/2/photos/ ... 6251675376
http://static.pullandbear.net/2/photos/ ... 6509440654

Ik ben zo benieuwd! <3

Nu nog een leuke broek maar die pas ik liever in de winkel :j.

Leuk printje heeft die eerste! Is het een gewoon shirt of een crop top?

Ik ben er vandaag achtergekomen dat de H&M in Italië geen geld of tegoedbon terug geeft, je mag alleen ruilen... Stomme Italianen. :') Nou ja, ik heb nu nog 30 dagen om mijn doorschijnende witte broek om te ruilen voor iets anders, moet vast wel lukken.

Ook heb ik net deze besteld: http://www.adidas.nl/superstar-supercol ... 31608.html *\o/* Ik heb de superstars ook al in het wit, vind ze heel fijn. Ik wist dat deze vandaag uit zouden komen en ik kwam net naar middernacht thuis, dus heb ze meteen besteld, maar het rare is dat ze nu weer op 'binnenkort beschikbaar' staan. Dat geldt voor zowel de Italiaanse als de Nederlandse site. Dus ik hoop dat mijn bestelling wel gewoon goed is gegaan...

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 08:03

Jeetj wat gaat het hier snel! (en ik had me nog wel voorgenomen iets actiever mee te kletsen :z )

Dewi: Ik vind die schoenen je echt hartstikke leuk staan! Niet storend groot of zo. Ik heb dezelfde maat, dus herken het gevoel van 'oh waarom lijken mijn voeten zo groot ...'. Ik zou inderdaad wel voor de 42 gaan, want te klein is echt niet fijn -O-

Ik heb een fijne zonnebril op sterkte, maar sinds ik contactlenzen heb, gebruik ik die nauwelijks meer. Ik heb vorig week bij de Primark mezelf maar gedwongen twee goedkope paren mee te nemen (ze waren €2,50 dacht ik) om uit te proberen. Het valt me alleszins mee

mexx_lady: Leuk jasje!

Laurie: leuke bestelling, lekker zomers!

Rebecca: staat je echt mooi dat lichtblauw! (en wat heb jij mooi haar zeg :oo ) Ik zeg ook zeker doen, wat betreft dat shirt!
Dat perzikkleurig staat inderdaad wat minder, die kleur kan ik zelf ook echt niet hebben.

Roos: leuke aankopen! Dat jurkje vind ik vooral erg leuk!

Orthos: goede deal op je aankopen!

Tammy: oh, dat flamingo shirtje :D

xsanne: staat je heel erg mooi dat je jurkje!

Aargh dit topic zorgt wel echt voor een constante drang om te willen shoppen _O-

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 08:21

Aargh, wat gaat het hier ineens weer hard! Leuke aankopen komen er voorbij.
Ik ben voorlopig alleen maar aan het windowshoppen, maar hopelijk vandaag salaris! :D

Heeft iemand van jullie misschien een tip voor een beetje hippe, brede sandalen? Heb intussen al 5 paar besteld, maar ze zijn allemaal te smal bij mijn voorvoet... Moet dus eigenlijk geen bandje aan de buitenkant van mijn voet, net achter mijn tenen zitten. Is alleen zo moeilijk om dan nog wat moois te vinden...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:20

Danique schreef:
Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel? :') ), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...

Ik ben vrij lang dus een broek die 'normaal' op je enkels valt is bij mij al weer te kort, dus graag een broek met (extra?) lange pijpen... En als het kan ook nog echte broekzakken. :Y)

bij de only een high waisted die echt super skinny is, lengtemaat 34 en maar 30 euro.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:56

Rebecca, je hebt een leuk stijltje. Ik denk dat veel meiden die zeggen dat ze een buikje hebben, alleen maar zo'n mini kwabje hebben door de pil. Dat is dus geen buikje haha! Een buikje is als je het goed gaat zien in kleding, en een corrigerende slip wonderen doet. Als het beweegt tijdens het lopen en je kunt praten met je navel als je erin knijpt. Dat is een buikje haha!! (Ik spreek uit ervaring, maar veel eten en niet sporten is mijn hobby onder andere)

Opvallend dat Allstars het altijd goed doen :j maakt iedere outfit wel leuk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 10:03

Geweldige uitleg Elke :') Ben nu echt in de klas aan het proberen of ik kan praten met mijn navel... Jammer genoeg kan ik dus echt buikspreken :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 10:30

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 10:32

Ja, die poste ik een tijdje terug al. Blijven superleuk! :D

En ik kwam er net achter dat ik gewoon een kindermaatje kan kopen van Adidas, oftewel ze zijn dan iets €30 goedkoper jeej.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 10:35

Maar toch blijft dat buikje vervelend.. Bij Rebec valt hij verder niet echt op zo :).

Goed, ik heb toch besloten om die desert boots retour te doen..

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 10:37

Afbeelding

In het kader van een beetje kleur :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:14

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:17

Oh die vind ik zó gaaf! Ik wil ze zelf ook maar kan niet kiezen uit al die kleurtjes. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:18

Ik vind ze ook heel tof, maar er zit net geen kleurtje voor mij tussen tbh.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:21

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:22

Ziet er echt erg onbetrouwbaar uit, Zalando al bekeken?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:22

Ziet er niet echt heel betrouwbaar uit :=

Prijzen zijn veel te laag voor originele Nikes.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:26

Drunksheep schreef:
Ik vind ze ook heel tof, maar er zit net geen kleurtje voor mij tussen tbh.

Ik heb ook lang getwijfeld hoor Frum, maar wilde sowieso iets lichts voor de zomer en die lichtblauwe staan waarschijnlijk super leuk blij mijn lichtblauw leren jasje <3. En de roze vond ik zo schattig, misschien pakken die ook wel leuk uit.

@Sheep, jammer! Als ze ooit nog een wit met deze kleurtjes collectie uitbrengen wil ik die ook :')

Heb het model alleen nog nooit aan gehad, dus ben benieuwd. *\o/*

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 13:49

Gisteren mijn h&m pakketje binnen gekregen!
Een sportbroek
Afbeelding
En high waisted jeans!
Afbeelding
Afbeelding

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 14:20

MonaLieske volgens mij is het een gewoon shirtje. Ik weet ook niet of zoiets mij staat, maar kan hem vast wel leuk combineren met een high wasted shortje..
Jetske jaaa Flamingo's <3.

Ik zag iemand met All Stars, ik wil ook zo graag weer All Stars! Ik heb nu heel erg afgetrapte zwarte Vans die echt nodig aan vervanging toe zijn :+.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 14:49

Oeh leuke Roshes.. wel niet betrouwbaar jammer genoeg

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:37