Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:24

Opbouwen is zo leuk <3! Toen kreeg ik een beetje het gevoel dat het huis ooit leefbaar zou worden.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:32

Hier wat foto's. De eerste was in de eerste week, de tweede in de tweede week en de derde heb ik net genomen in de derde week.

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-XQLGU4LX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-LR4YQHGD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-KDJUJXBA.jpg

Daarnaast is boven 1 kamer behang vrij (alle muren zijn gipsplaten dus dat is echt niet grappig :Y) ) de overloop behang vrij gemaakt. Alle kozijnen boven waren rood net als een deel van de trappen dat is er nu zo goed als helemaal afgeschuurd(nog een kleine finishing touch nodig). En het toilet op de beneden verdieping hebben we helemaal leeg gehaald. Zit nu geen wc of tegeltje meer.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:22

moonsparkle schreef:
Hier wat foto's. De eerste was in de eerste week, de tweede in de tweede week en de derde heb ik net genomen in de derde week.

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-XQLGU4LX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-LR4YQHGD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-KDJUJXBA.jpg

Daarnaast is boven 1 kamer behang vrij (alle muren zijn gipsplaten dus dat is echt niet grappig :Y) ) de overloop behang vrij gemaakt. Alle kozijnen boven waren rood net als een deel van de trappen dat is er nu zo goed als helemaal afgeschuurd(nog een kleine finishing touch nodig). En het toilet op de beneden verdieping hebben we helemaal leeg gehaald. Zit nu geen wc of tegeltje meer.

Ohh behang en gipsplaten drama!leef met je mee.. Verder gaaf zo open gebroken

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:08

Gisteren hebben we de eerste meubels gekocht/ besteld
Eettafel, salontafel, dressoir, bijzettafel en tvmeubel alles uit de zelfde serie. Zeer blij mee een nieuwe bank hebben we ookal gezien en die willen we zodra de vloer bekend is ook bestellen

Nu de taak onze andere meubels te verkopen dus wie nog wat zoekt ;)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:16

Ik heb mijn 2e nachtje er inmiddels opzitten in het nieuwe huis. Erg wennen aan alle "nieuwe" geluidjes en dus de eerste nacht best slecht geslapen :P

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:40

Wat spannend is dat altijd
Hopelijk ben het snel gewent

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:19

Ik heb eigenlijk geen idee of ik me al eerder in dit topic gemeld heb maar ik ben een trouwe meelezer! leuk deze verhalen.

Ik ga ook verhuizen, maar dan met mijn schoonheidssalon. Vind het ook ontzettend spannend maar ik moet volgend jaar uit dit pand waar ik nu zit en nu is er een ontzettend leuk pand op mijn pad gekomen.

Het is nog helemaal kaal, ze zijn nu bezig om de radiatoren te plaatsen, stopcontacten aan te leggen, plafond vernieuwen en eind deze week gaan ze beginnen met stucen. Gelukkig is dat allemaal op kosten van de eigenaren van het pand.

Maar alsnog genoeg te doen voor ons! Zo zal mijn vader nog wandjes moeten plaatsen om behandelruimtes te creëren. De oom van mijn vriend zal de balie aanpassen want die is veel te groot in deze opstelling. Heb er echt ontzettend veel zin in :-)

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:36

Ssssuus, lijkt me ook een leuk project!! Altijd leuk zo alles nieuw en via je eigen smaak.

Pintrest staat bij mij vol met ideetjes en vooral ook opbergtips in kleine ruimtes.
Ik wil graag zo'n zitbank bij de ramen. Hierdoor verstoppen we de radiatoren en creëren we extra kastruimte.

Goedkeuring lening is eindelijk in orde *\o/*

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:42

Gister de sleutels van het oude huis ingeleverd. Een periode afgesloten en de nieuwe kan nu echt beginnen *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:44

Cabelona schreef:
Gister de sleutels van het oude huis ingeleverd. Een periode afgesloten en de nieuwe kan nu echt beginnen *\o/*

Leuk he? Hier ook de overdracht gehad. Nu nog tot eind juli wachten op mijn nieuwe woning.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:58

Fijn nieuws komt er overal voorbij :D , ook leuk project je kapsalon opnieuw inrichten!

Niels je woont op het water nu toch? , schommelt het veel?

Morgen bewonersbijeenkomst en dan gaat voorrang in , vanavond staat het nieuwe aanbod online dus ik hoop dat er wat staat

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 16:00

Goede en leuke berichten!

Suus, dat lijkt me ook wat, een hele schoonheidssalon meeverhuizen..!

Wij zijn inmiddels een week over, en het begint nu eindelijk pas een beetje zo te voelen. De dozen in de woonkamer zijn in ieder geval weggewerkt, dus daar is het gewoon leefbaar. Afgelopen weekend kasten weer in elkaar gezet en de kledingkast weer gevuld. Maar het meest blij ben ik nog wel dat mijn paard afgelopen weekend ook is verhuisd en er daarmee ook volledig op vooruit is gegaan qua huisvesting :D (en wat voor mij ook leuk is, hij staat nu vlakbij bos/duinen/strand)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:52

Ik krijg morgen bericht of ik ook mag gaan verhuizen! Daarom ga ik dit topic maar is even doorspitten. Heb een heel leuk appartement in Utrecht gevonden, 55 m2,
zaterdag was open huizen dag en zijn we wezen kijken. Ga samen wonen met m'n beste vriendin. :):)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:30

Wat gaaf Tess! :D

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:40

Het schommeld eigenlijk alleen als het wat harder waait zoals de afgelopen dagen maar daar merk je binnen eigenlijk niet zoveel van, alleen als je tegen de kade aankomt voel je een klein bonkje, en als je naar buiten kijkt naar een vast punt kun je zien dat je beweegt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:41

Leuk Tessa :D

Apart hoor Niels :P , maar went snel :)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:34

Ja het ergste waren alle nieuwe geluidjes waar ik de eerste nacht slecht door kon slapen _O-

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:56

Onze sleuteloverdracht is uitgesteld naar 1 mei. Maar wel met een goede reden: het bedrijf gaat zelf de hele woning witten :)
Scheelt ons zooo veel werk. (Had alleen de verf al gekocht die niet meer terug kan, dat is een beetje jammer haha).
Weekend van 2/3 mei zijn de hulptroepen ingeschakeld voor de laminaatvloer te leggen (die gister al geleverd is) en dan hoeven we alleen nog maar te verhuizen. Yeah

Je bedrijfje verhuizen lijkt me ook heel spannend en super leuk wel om dan zelf de inrichting te bepalen enz!

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 21:22

Oh, dat scheelt inderdaad een hoop werk Zwitsal! Misschien dat je de verf nog kunt verkopen op Marktplaats of via een Facebook groep of zoiets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:23

Scheelt Zwitsal!

Hmm niks online deze week , alleen een te dure maar wel op de hoek woning. Maar dat is niet te redden

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:42

Dat is super zwitsal wel een beetje jammer van je geld dat je al verf hebt gekocht
Op mp er maar mee

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 23:51

ik moet binnen 28 dagen het huis uit zijn, eigenaar wilt bovenverdieping weer voor zichzelf :? zijn nu dringend opzoek naar een nieuwe plekje morgen vroeg ons bed uit voor ergens te kijken, hopelijk is het iets

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 07:15

Hoelang is de opzegtermijn?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 07:17

28 dagen

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 07:32

Zat je antikraak? Anders is de opzegtermijn voor een verhuurder vrijwel altijd minimaal 2 maanden, dat is wettelijk geregeld.