Het 'get out of your comfort zone' topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Het 'get out of your comfort zone' topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:43

En, en, en, hoe was je karaoke-avond? :):)

Hoi Sanne! Dat zijn inderdaad grotere stappen! Voor mij zit het ook niet (meer) in de kleine dingen :)

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:48

Mijn doel is morgen gewoon om half 8 opstaan en naar school gaan voor een vak wat niet verplicht is. Ik ben eigenlijk helemaal gesloopt door mijn fibromyalgie, maar ik wil van mezelf gewoon naar dat vak toe.. waarschijnlijk denk ik morgenochtend van: neee ik blijf liggen. Maar goed ik hoop dat ik mezelf bij elkaar kan rapen en morgen gewoon naar dat vak ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:50

Ik doe ook mee!

Ben gevraagd om zaterdag workshops te geven en ik vind het echt dood eng maar ga het toch doen :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 08:16

Soloro; je moet zo wakker worden ;)
Robijntjah; ook spannend. Goed dat je het gaat doen :)

Ik heb vandaag projectbespreking met mijn begeleider en een ondernemer, maar het project loopt nogal stroef bij mij, hopelijk word ik niet helemaal afgebrand maar krijg ik ook nog goede tips

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 10:26

Ik ben toch niet naar de karaoke-avond geweest :\
Heb genoeg redenen: moe, hoofdpijn, volgende dag op tijd op moeten en gedoe thuis (dus wilde het niet erger maken door weg te gaan, want dan krijg je: hoe laat ben je thuis en hoe kom je thuis enz..)
En dan hebben we daar weer ruzie over.
Maar vindt het wel stom van mezelf -O-

Het is gelukkig wel elke week, dus ik kan het volgende week nog een keer proberen en sowieso over twee weken samen met een vriendin gaan :)

Succes vandaag Domi_94 en Soloro :)

En knap dat je het gaat doen Robijntjah! Wat voor workshops?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 10:27

Hopelijk is het gelukt Soloro :D
Spannend Robijntjah, wat voor workshops als ik vragen mag?
Domi_94, dat moet vast wel lukken toch? Een begeleider is er voor om je tips te geven :)

Ik heb morgen een eerste date := We zijn gekoppeld en na wat kletsen vroeg hij of we wat zouden gaan drinken. Ik ga hem dus morgen voor het eerst zien := Ik vind het heul eng en heul ver uit mijn comfort zone, ik heb alle rampscenario's al bedacht :')

Vooruit dan Eilish, voor deze keer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:28

Workshops voor mijn werk, over herstel voor de open dag op ons werk in het kader van de week voor de psychiatrie.

ooooh daten, daar was ik ook altijd verschrikkelijk slecht in haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:33

Wat een heerlijk positief topic!!! <3
Mag ik lekker mee lezen? (Wie weet wordt het wel meer dan dat :P )

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:14

Natuurlijk, EngeltjeS. Welkom!

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 12:35

Succes allemaal met jullie doelen voor vandaag! :)

Jammer Eilish dat je niet naar de karaoke bent geweest maar volgende week heb je gewoon weer een kans. *\o/*

Voor vandaag heb ik als doel dat ik iemand moet mailen om te zeggen dat ik het ergens niet mee eens ben... Ik ben namelijk aan het afstuderen en een collega die in feite niets met mijn onderzoek te maken heeft regelt allerlei dingen voor mij achter mij en mijn begeleiders rug om. Dingen die mijn onderzoek alleen maar gecompliceerder maken.

Heb gister mijn begeleider al gesproken en die was het er ook niet mee eens. Nu moet ik het alleen nog tegen die collega vertellen dus.. :=

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:39

Eilish, volgende keer beter! Stapje voor stapje kom je er wel, dat weet ik zeker. :(:)

Vandaag maar weer achter stage aan gebeld, gaat steeds makkelijker gelukkig.
Oefening baart kunst, het is echt zo.

Oeh spannend Hhilde! Maar als je alle rampscenario's al hebt uitgedacht, kan het alleen maar meevallen toch? :)) Heel veel plezier.

Ik ben het met EngeltjeS eens (welkom trouwens!), dit is een superfijn positief topic.
Goed initiatief!!

Kreeg als feedback op mijn rol bij drama (op m'n studie) dat ze het knap vonden dat ik zo uit mijn comfortzone stapte. :o

Succes M_aaike, je kunt het!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:42

I'm in....

Vrijdagavond hebben we jaarvergadering van de club.... kreeg ik net een mailtje van mede bestuurslid of ik ook het een en ander wil vertellen... Uuuh nee -O- Maar denk dat ik het maar gewoon moet doen := Nu al de bibbers...

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:56

Het is...
Spoiler:
mislukt, doel niet gehaald. Lijf werkte totaal niet mee dus heb maar even aan mezelf gedacht en ben weer verder gaan slapen, het gaat nu wel redelijk.

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:23

oohw balen soloro, maar je had iig de goede gedachte erachter! je eigen lichaam is het belangrijkste, als je daar niet naar luistert kom je ook niet verder :(:)

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:26

sajavado schreef:
oohw balen soloro, maar je had iig de goede gedachte erachter! je eigen lichaam is het belangrijkste, als je daar niet naar luistert kom je ook niet verder :(:)

Klopt, maar het is frustrerend dat als je wel wil het niet lukt. Maar goed vandaag dan maar even een rustig dagje en morgen opnieuw (morgen heb ik wel een verplicht vak, dus ik moet sowieso dan). Mijn andere doel is vandaag gaan stemmen (dat vind ik eng want dan heb je een nieuwe ruimte, met onbekenden haha)

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:59

ik herken dat zeker hoor soloro. met mijn chronische rugklachten & chronisch moe zijn kom ik mezelf vaak zat tegen als iets niet lukt. zwaaaar frustrerend. maar idd dan ff rust nemen, en de volgende keer weer opnieuw proberen!

ik ga niet eens proberen bij een stemhokje te komen, zou niet eens weten op wie ik moet stemmen :+

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:01

sajavado schreef:
ik herken dat zeker hoor soloro. met mijn chronische rugklachten & chronisch moe zijn kom ik mezelf vaak zat tegen als iets niet lukt. zwaaaar frustrerend. maar idd dan ff rust nemen, en de volgende keer weer opnieuw proberen!

ik ga niet eens proberen bij een stemhokje te komen, zou niet eens weten op wie ik moet stemmen :+

Ik ook niet, maar ik ga denk ik blanco stemmen. Moet zo toch naar de psycholoog en kom dan langs het stembureau. Zo geef ik in ieder geval wel door dat ik mijn stem gebruik, maar niet weet waarop ik moet stemmen (ik stem wel op provinciale stemmen, waterschap heb ik geen flauw idee dat wordt dus blanco denk ik)

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:16

jaa dan is dat wel zo makkelijk he! hahah als je er toch langs komt.. ik zit tot 5 uur op stage, en dan moet ik nog een uur in de metro zitten. dus dan ben ik blij als ik eindelijk eens thuis ben. :)

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:31

sajavado schreef:
jaa dan is dat wel zo makkelijk he! hahah als je er toch langs komt.. ik zit tot 5 uur op stage, en dan moet ik nog een uur in de metro zitten. dus dan ben ik blij als ik eindelijk eens thuis ben. :)

Haha ja idd. Heb net kieswijzer gedaan voor waterschap (provenciaal weet ik wel) en ga gewoon de partij die bovenaan staat uit mijn kieswijzer stemmen xD) Der is ook amper wat te vinden met waterschapsbeheer in vergelijking met provinciale staten.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:38

Soloro, aan jezelf denken is ook belangrijk. Als iets niet gaat, dan gaat het niet.
Eilish, volgende keer lukt het wel en ga je gewoon genieten.

Thanks meiden, de bespreking ging super goed. Ik heb als doel voor de volgende keer om met 3 andere ondernemers te gaan praten.
Ik ga wel stemmen, gezien mijn agrarische achtergrond heeft een bepaalde partij mijn voorkeur

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:48

Ik ga ook stemmen, moet ook stemmen tellen dus dat doe ik mooi voordat ik ga tellen.
Wel vind ik het spannend om de stemmen te gaan tellen, moet ik naar een onbekende locatie met onbekende mensen en ook nog krap vanavond om mijn laatste bus te halen. Zit echt al te doemdenken hoe het allemaal mis kan gaan.

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:50

Zo ik heb gestemd, het gesprek met de psycholoog overleefd.. ik heb mijn doelen voor vandaag gehad. Misschien dat ik vanavond even nog alle frustraties eruit ga zwemmen, maar dat weet ik nog niet zeker.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:25

Sorry ik heb me een tijdje niet gemeld, wel elke dag een doel voor mezelf gemaakt en soms behaald, soms niet.
Mijn doel voor morgen: Mijn stagebegeleidster aanspreken om een datum te plannen voor een gesprek en het rooster van haar vragen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 00:41

Robijntjah schreef:
ooooh daten, daar was ik ook altijd verschrikkelijk slecht in haha!

Dit wordt pas mijn tweede date ooit en de eerste was zo'n verschrikking dat ik het nog steeds eng vind :=

EngeltjeS schreef:
Wat een heerlijk positief topic!!! <3
Mag ik lekker mee lezen? (Wie weet wordt het wel meer dan dat :P )

Ja, leuk! Welkom :D

M_aaike schreef:
Voor vandaag heb ik als doel dat ik iemand moet mailen om te zeggen dat ik het ergens niet mee eens ben... Ik ben namelijk aan het afstuderen en een collega die in feite niets met mijn onderzoek te maken heeft regelt allerlei dingen voor mij achter mij en mijn begeleiders rug om. Dingen die mijn onderzoek alleen maar gecompliceerder maken.

Heb gister mijn begeleider al gesproken en die was het er ook niet mee eens. Nu moet ik het alleen nog tegen die collega vertellen dus.. :=

Is het gelukt? Ik denk dat eerlijk zijn het beste werkt in dit soort situaties :)

xChanelx schreef:
Vandaag maar weer achter stage aan gebeld, gaat steeds makkelijker gelukkig.
Oefening baart kunst, het is echt zo.

:j Goed gedaan!

Citaat:
Oeh spannend Hhilde! Maar als je alle rampscenario's al hebt uitgedacht, kan het alleen maar meevallen toch? :)) Heel veel plezier.

Dat is zeker waar, haha := Dankjewel!

Goldie schreef:
I'm in....

Vrijdagavond hebben we jaarvergadering van de club.... kreeg ik net een mailtje van mede bestuurslid of ik ook het een en ander wil vertellen... Uuuh nee -O- Maar denk dat ik het maar gewoon moet doen := Nu al de bibbers...

Dat kun je best! :D Succes!

soloro schreef:
Het is...
Spoiler:
mislukt, doel niet gehaald. Lijf werkte totaal niet mee dus heb maar even aan mezelf gedacht en ben weer verder gaan slapen, het gaat nu wel redelijk.

Dus je hebt weer een doel voor een volgende keer :) Kan gebeuren, goed geprobeerd iig.

Domi_94 schreef:
Thanks meiden, de bespreking ging super goed. Ik heb als doel voor de volgende keer om met 3 andere ondernemers te gaan praten.

Goed gedaan! *\o/*

geerte schreef:
Ik ga ook stemmen, moet ook stemmen tellen dus dat doe ik mooi voordat ik ga tellen.
Wel vind ik het spannend om de stemmen te gaan tellen, moet ik naar een onbekende locatie met onbekende mensen en ook nog krap vanavond om mijn laatste bus te halen. Zit echt al te doemdenken hoe het allemaal mis kan gaan.

En... Laatste bus gehaald? Het stemmen tellen is vast gelukt :D

Colien schreef:
Sorry ik heb me een tijdje niet gemeld, wel elke dag een doel voor mezelf gemaakt en soms behaald, soms niet.
Mijn doel voor morgen: Mijn stagebegeleidster aanspreken om een datum te plannen voor een gesprek en het rooster van haar vragen.

Succes!

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:23

Colien schreef:

Mooi doel: succes vandaag!

Hhilde succes en vooral; geniet er van!

Met daten heb ik dan weer nooit echt moeite gehad. Met sommige dingen ben ik zo verlegen en durf ik bijna niks, maar daten vind ik dan weer niet eng :+