Quellian schreef:Precies, dat bedoel ik. Ik vind het een heel nare sfeer hier, vanwege de verwijten.
Als je het een nare sfeer vindt hier staat het je vrij om te vertrekken. Hoeft niet, je mag ook gewoon meediscussiëren.

Maar er is hier geen verplichting om te blijven, noch om te vertrekken trouwens. Maar de discussie wordt er niet beter op door met drogredenen te komen. Eerst gaat het niemand wat aan, nu zijn het verwijten. Die zie ik ook niet echt op de laatste paar pagina’s. Ja, ze zullen er vast wel zijn geweest, maar het is een mening en zolang die onderbouwd is met duidelijke redenen is daar niks mis mee. En goed lezen doet ook wonderen.
Het gaat er mij niet in dat in circa 3 a 4 posts de een zegt er goed gediscussieerd wordt en de ander er heerst hier een nare sfeer. Ik merk niks van een nare sfeer in ieder geval. Er kan een prima (goede) sfeer zijn, ondanks dat je het niet met elkaar eens bent.
Wat mij betreft is niemand hier ontaard of een slechte moeder. Maar er kan prima onderbouwd wat gezegd worden van of over de redenen waarom je of iemand tot een beslissing komt.

En ondertussen vind ik het een beetje jammer dat dit dus de hele daadwerkelijke discussie teniet doet. Posts heen en weer over het voeren van een discussie ipv de discussie zelf.

Imo niet nodig als je op het balletje focust.