Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En laat ze alles liggen. Kijk, je hoeft van mij echt niet meteen af te wassen na het koken/eten, maar als je besluit je afwas op te sparen voor een week, kan je beter het servies op je kamer bewaren, want zo groot is de keuken niet en het staat dan wel erg in de weg
Tevens kon ik van de week al een halve moestuin uit de wasbak vissen, en tot mijn (niet zo grote) verrassing was deze gisteren dan ook verstopt..
Mijn huisbaas is nogal overdramatic, en irritant. Maar ik heb geen zin om mijn (nieuwe, grote) kamer uit te worden gezet, dus ik zie als enige optie om nog een keer huisgenootje heel duidelijk uit te leggen hoe het een beetje hoort, anders is echt streng doen de enige optie..
SummerLess schreef:Even klagen hoor.
Er is een huisgenoot die heeft zoveel afval en bende op zijn kamer dat het er zo in z'n kamer stinkt dat je niet in de keuken kan staan koken. Zijn kamer grenst aan de keuken en de geur komt door de deur heen. Niet te houde!! Maar hij vindt zelf dat het niet stinkt en doet er niets aan. Afgelopen week met die hitte had hij z'n raam ook nog dicht. Toen hij z'n deur open deed kwam er een zwerf van die vliegen uit die meestal op rotte dingen zitten of op paarden mest.. Zo ranzig!!!!
geerte schreef:Ik zou ook de huisbaas bellen, straks heeft hij er een lijk liggen
Voornamelijk naar ui... Heerlijk...
? Er ligt ook gewoon een opener in de keuken
? Doubtless schreef:Oh mijn god
Wij hebben een vrij groot dakterras & nou heb ik afgelopen zomer de 'oude' tuinset van m'n ouders gekregen: een grote houten tafel en 4 houten stoelen. Set ter waarde van een paar duizend euro (nieuw iig). Zie ik net (mijn kamer grenst aan het terras) een vriendinnetje van m'n huisgenoot vanuit de keuken naar buiten toe gaan om haar bierflesje te openen door m op de tafel te leunen en er dan een flinke tik op te geven zodat het dopje eraf schiet. Maat; dat gaat niet op een houten tafel zonder m te beschadigen? Er ligt ook gewoon een opener in de keuken
?
Doubtless schreef:Nou ja, er mag gerust een glas rode wijn omvallen ofzo, maar je snapt zelf toch wel dat dat kapot gaat als je er een dop op af wilt slaangelukkig hebben mijn huisgenoten amper bezoek, wil m'n tafel (incl zijkanten) graag nog een paar jaar gebruiken
Selina, hoe krijgt ie dat per ongeluk voor elkaar
2 meisjes die elkaar al jaren kennen en 1 jongen. We zien elkaar eigenlijk amper wat wel jammer is. Iedereen houd ook goed rekening met elkar. ben nog maar 3 keer van hen wakker geworden 
Mijn huis is echt een crackhuis geworden. De muren en het plafond op de gang en douche zijn compleet beschimmeld en alles lekt. In mijn studio lekt het dak nu ook, waar ik al honderd keer over gebeld heb, maar er wordt niks aan gedaan. Verder wonen er opeens nauwelijks nog studenten, maar iemand die net uit de gevangenis komt, een oude Italiaanse man met een wietplantage en nog wat van die types. Bovendien ben ik de enige die niet gezocht wordt door allerlei instanties, waardoor we steeds incassobureaus aan de deur hebben.
Zoe_97 schreef:pff nog ene ergernis op het moment.
Speciaal op kamers blijven om te studeren (net zoals de 2 andere meisjes) aangezien het midden in de examens is. Heeft de jongen nu 3/4 vrienden op zijn kamer sinds vanmiddag waardoor wij niet kunnen leren...
krimpenaar schreef:Zoe_97 schreef:pff nog ene ergernis op het moment.
Speciaal op kamers blijven om te studeren (net zoals de 2 andere meisjes) aangezien het midden in de examens is. Heeft de jongen nu 3/4 vrienden op zijn kamer sinds vanmiddag waardoor wij niet kunnen leren...
Dit heb ik ook in het studentenhuis waar ik woon, maar dan soort van andersom. Huisgenootjes waar ik goed mee omga (ik zit in een studentenhuis voor 12) en ikzelf nemen wel is mensen mee en ja dat hoor je dan soms. Als het nacht is snap ik wel dat het vervelend is, maar er zijn altijd wel tentamens. Dus ik denk vind het dan weer vervelend als er steeds appjes komen dat er een of twee personen moeten leren. Nu snap ik het volledig, maar het is ook een studentenhuis en als je echt stilte wilt kan je ook naar de plaatselijke bieb gaan (wat ik zelf dan doe)
krimpenaar schreef:Zoe_97 schreef:pff nog ene ergernis op het moment.
Dit heb ik ook in het studentenhuis waar ik woon, maar dan soort van andersom. Huisgenootjes waar ik goed mee omga (ik zit in een studentenhuis voor 12) en ikzelf nemen wel is mensen mee en ja dat hoor je dan soms. Als het nacht is snap ik wel dat het vervelend is, maar er zijn altijd wel tentamens. Dus ik denk vind het dan weer vervelend als er steeds appjes komen dat er een of twee personen moeten leren. Nu snap ik het volledig, maar het is ook een studentenhuis en als je echt stilte wilt kan je ook naar de plaatselijke bieb gaan (wat ik zelf dan doe)
blok liep dit jaar van 19 december tot 10 januari en examens dus van 11 januari tot 30 januari