450,- niet nakomen afspraak.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ankie2011

Re: 450,- niet nakomen afspraak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:24

TS, heb je geen rechtsbijstand? Juridisch zou dit best nog een staartje kunnen krijgen, zou het er echt niet bij laten zitten, zeker als nu nog gaan liegen. Volgens mij ben jij nu degene die je coulant opstelt :7

hwn

Re: 450,- niet nakomen afspraak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:39

@TS, als je al betaalt, zet dan in de mededeling "ter vereffening van alle openstaande schulden" of zo, zo dek je je in tegen eventueel latere schadeclaims, en geef je al aan dat je hierna niet meer gaat betalen.

Als het al bij incasso zit, heb je imo idd iets te laat gereageerd, en denk ik dat het niet anders meer kan, wil je steeds hogere incassokosten vermijden.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:14

Dit loopt al vanaf februari je had gewoon gelijk de rijdende rechter in moeten schakelen

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:35

Amandavd schreef:
Nee dat klopt, geen uren van te vore, dat heb ik verkeerd verwoord zie ik. Dat ligt dan wel klaar om uitgepakt te worden. Maar stel dat TS afspraak had om tien, dan beginnen ze vlak daarvoor met uitpakken. Zodat je meteen doir kan. Zolang de ruimte afgesloten blijft.

Rare praktijk dan als dat jouw ervaring is. Hier wordt alles al klaar gelegd maar zeker niet open gemaakt. Dit gebeurd pas als het dier onder narcose op de operatie tafel ligt, eerder niet. Wanneer een eigenaar niet op komt dagen worden de spullen weer opgeborgen. Overigens is het steriliseren van instrumenten nou echt niet iets wat ontzettend veel tijd kost en hoog oploopt in de kosten...

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:07

Batlow schreef:
Amandavd schreef:
Nee dat klopt, geen uren van te vore, dat heb ik verkeerd verwoord zie ik. Dat ligt dan wel klaar om uitgepakt te worden. Maar stel dat TS afspraak had om tien, dan beginnen ze vlak daarvoor met uitpakken. Zodat je meteen doir kan. Zolang de ruimte afgesloten blijft.

Rare praktijk dan als dat jouw ervaring is. Hier wordt alles al klaar gelegd maar zeker niet open gemaakt. Dit gebeurd pas als het dier onder narcose op de operatie tafel ligt, eerder niet. Wanneer een eigenaar niet op komt dagen worden de spullen weer opgeborgen. Overigens is het steriliseren van instrumenten nou echt niet iets wat ontzettend veel tijd kost en hoog oploopt in de kosten...

Ja, lijkt me ook logischer, toen ik werd soort van geopereerd, maakten ze ook maar alles open toen ik er was in de operatie zaal. Zou bij dieren toch ook zo moeten gebeuren? En anders zouden ze je dat echt niet mogen aanrekenen hoor, is hun fout toch.