Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
listiglistje schreef:Emmaa_ schreef:Mijn eerste keer was dan wel geen one night stand, maar het heeft bij mij totaal geen pijn gedaan. Voelde er echt niks van..
Ik voelde helemaal niets... ik dacht echt; is dit nou alles![]()
![]()
Maar idd ook vriendinnen gesproken waarbij het niet lukte of echt heel veel pijn deed....
) hebben me toen ook echt bang gemaakt, ik was echt helemaal misselijk omdat ik dacht dat het zo veel pijn ging doen. Toen t eenmaal gebeurd was was ik ook echt oprecht teleurgesteld
Sicayes schreef:Mijn ex was ook niet bijzonder klein geschapenhad toen geen vergelijkingsmateriaal maar nu onderhand wel en hij was toch wel ruim boven gemiddelde. Dat speelt ook wel mee in de pijnverhouding.
Mijn eerste vriendje was zeker bovengemiddeld, en ik heb de eerste echte keer gejankt, de eerste poging hem van me afgestampt omdat het té pijnlijk was. Maar toch ist geen nare ervaring omdat ik die jongen echt graag zag, en we vier jaar lang samengeweest zijn.
Dus ontmaagding zou ik niet met een random kerel doen. Dat kwam later pas, bij meer ervaring
LauraSaskia schreef:Het is een randje weefsel dat kan oprekken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
LauraSaskia schreef:Het is een randje weefsel dat kan oprekken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
dat zijn er 5 te veel naar mij norm om door te pluizen 
als het dan pijn doet dan vraag je gewoon het even rustig aan te doen. En degene die je graag ziet houdt hier dan ook rekening mee
Bij mij ging het niet eens. Ik zou het risico niet nemen om dat met zomaar iemand te doen. Je moet je op je gemak kunnen voelen enz.
haha Jesjepaarden schreef:Sorry ik wil niet banketstaaf doen, maar het hele pil of condoom issue heb ik ook over whatsapp besproken nog voor de eerste date. Ik ben niet na 1 date al met m t bed in gedoken, maar we wilden allebei weten wat we willen, just in case. Er bestaat altijd een in the heat of the moment, en dat gebeurde ook bij ons. En ik ben blij dat we dat dus gewoon van te voren besproken hebben, en was t niks geworden was t ook geen schande. Ik begrijp niet dat er allemaal preutse mutsen zijn die denken als een gozer daarnaar vraagt, hij gelijk seks wilt. Nee, de gozer is kwestie is slimmer dan al die runden die het niet vragen, omdat ie je gewoon niet gelijk zwanger wil maken.
Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?
Jesjepaarden schreef:Sorry ik wil niet banketstaaf doen, maar het hele pil of condoom issue heb ik ook over whatsapp besproken nog voor de eerste date. Ik ben niet na 1 date al met m t bed in gedoken, maar we wilden allebei weten wat we willen, just in case. Er bestaat altijd een in the heat of the moment, en dat gebeurde ook bij ons. En ik ben blij dat we dat dus gewoon van te voren besproken hebben, en was t niks geworden was t ook geen schande. Ik begrijp niet dat er allemaal preutse mutsen zijn die denken als een gozer daarnaar vraagt, hij gelijk seks wilt. Nee, de gozer is kwestie is slimmer dan al die runden die het niet vragen, omdat ie je gewoon niet gelijk zwanger wil maken.
Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?
Jesjepaarden schreef:Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?