Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn159

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:03

Hoe doen die mensen die als maagd een one-night stand hebben dat? Bij mij deed het behoorlijk zeer de eerste keer, na een paar seconden was ik er dus klaar mee. Tweede keer ging beter, maar ja, die heb je niet met een one night stand!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:07

Mijn eerste keer was dan wel geen one night stand, maar het heeft bij mij totaal geen pijn gedaan. Voelde er echt niks van..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:10

Emmaa_ schreef:
Mijn eerste keer was dan wel geen one night stand, maar het heeft bij mij totaal geen pijn gedaan. Voelde er echt niks van..

Ik voelde helemaal niets... ik dacht echt; is dit nou alles :? :')

Maar idd ook vriendinnen gesproken waarbij het niet lukte of echt heel veel pijn deed....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:16

Ieders vlies is anders. Zit jouw vlies minder 'dicht' is er minder weerstand dus minder pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:17

listiglistje schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik voelde helemaal niets... ik dacht echt; is dit nou alles :? :')

Maar idd ook vriendinnen gesproken waarbij het niet lukte of echt heel veel pijn deed....

Hier hetzelfde inderdaad. Al m'n vriendinnen (die natuurlijk ook wisten dat ik seks ging hebben :') ) hebben me toen ook echt bang gemaakt, ik was echt helemaal misselijk omdat ik dacht dat het zo veel pijn ging doen. Toen t eenmaal gebeurd was was ik ook echt oprecht teleurgesteld :')

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:38

Mijn ex was ook niet bijzonder klein geschapen :') had toen geen vergelijkingsmateriaal maar nu onderhand wel en hij was toch wel ruim boven gemiddelde. Dat speelt ook wel mee in de pijnverhouding.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:03

T is niet alleen t vlies hoor, t is ook vaak gewoon spanning waardoor het niet lukt of moeilijk gaat/pijnlijk kan zijn. Ik had mijn 1e keer amper pijn, en bij andere keren toch ook weleens pijn ervaren. Daarbij is de een sowieso smaller dan de ander. En idd hangt het ook af van hoe groot geschapen de man is ;)

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:05

Sicayes schreef:
Mijn ex was ook niet bijzonder klein geschapen :') had toen geen vergelijkingsmateriaal maar nu onderhand wel en hij was toch wel ruim boven gemiddelde. Dat speelt ook wel mee in de pijnverhouding.

Dat was bij mij dus ook :) Mijn eerste vriendje was zeker bovengemiddeld, en ik heb de eerste echte keer gejankt, de eerste poging hem van me afgestampt omdat het té pijnlijk was. Maar toch ist geen nare ervaring omdat ik die jongen echt graag zag, en we vier jaar lang samengeweest zijn.
Dat was anders geweest als ik hem niet kende... :) Dus ontmaagding zou ik niet met een random kerel doen. Dat kwam later pas, bij meer ervaring :D

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:06

Volgens mij ligt het vooral aan de spanning, als je zit te zenuwen verkramp je en doet het pijn. Dus iemand waarbij je je comfi voelt is dan wel prettig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:30

Een vlies bestaat niet eens.

Volgens mij heeft de pijn alles met spanning (al dan niet bewust) te maken.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:33

Kayleigh_ schreef:

Niet een vlies waar je doorheen moet boren ( :') ), maar wel een soort vernauwing volgens mij?

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:47

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:48

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:09

LauraSaskia schreef:
Het is een randje weefsel dat kan oprekken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies

Ja, dit. Ik kwam er later achter dat mijn eerste zeer klein geschapen was, dus dat was best prima te doen +:)+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:19

Kayleigh_ schreef:

Nee het is geen vlies maar bij de ene is de vernauwing die 'maagdenvlies' genoemd wordt kleiner/stroever en daardoor kan gemeenschap pijnlijker zijn dan bij de andere

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:23

Ik heb het hele topic wel niet doorgelezen :+ dat zijn er 5 te veel naar mij norm om door te pluizen :')
Wacht tot je iemand tegenkomt die je echt graag ziet en die jou ook graag ziet. Iemand die ietwat geduld heeft is namelijk veeeeel aangenamer ;) als het dan pijn doet dan vraag je gewoon het even rustig aan te doen. En degene die je graag ziet houdt hier dan ook rekening mee ;)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:54

Pijn? Ik heb nooit last gehad van pijn. Als je zenuwachtig bent/nog niet genoeg opgewarmd bent kun je ook problemen krijgen met gebrek aan smeermiddel in je edele delen, dan doet het natuurlijk ook pijn. :+
Denk dat ik mijn maagdenvlies allang had weggegeven aan een tampon.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 17:51

Zenuwachtig zijn werkt zeker ook tegen ja. Ik was redelijk ontspannen/voelde me op mijn gemak bij ex maar vond het toch wel spannend dat ik het daadwerkelijk voor het eerst ging doen. Dit + groot geschapen ex-vriend was even een 'doorzet momentje'.

Maar of het nou door spanning/geschapenheid/whatever komt.. zoals x_Kaat_x zegt lijkt het mij met een persoon die je wat langer kent en waar wederzijdse verliefdheid speelt prettiger dan je maagdelijkheid verliezen tijdens een one night stand puur omdat diegene dan rekening met je houd als je even rustiger aan wilt doen als het wél pijn doet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 00:17

Typisch carnaval.
Ik zou zelf nooit seks hebben met 'zomaar' iemand en ik vind het ook behoorlijk respectloos van jongens als ze denken dat ze je even kunnen doen, zoals die van jou. Die zou ik dan ook niet als relatiemateriaal gezien hebben. En zo zie je maar weer, het is niks.

Maar je moet niet denken dat er een standaard is. Mensen hebben overal meningen over. Ene oor in, even nadenken of ze misschien een punt hebben waar je wat mee kan, zo niet, andere oor weer uit. Seks is heel persoonlijk. De een heeft het elke week met een ander, de ander heeft het pas na een relatie van maanden.

Kijk wel uit dat je jezelf er niet mee kwetst. Uit dit soort avontuurtjes komen vaak geen relaties voort.

De ervaringen met een ontmaagding zijn nogal verschillend lees ik :+ Bij mij ging het niet eens. Ik zou het risico niet nemen om dat met zomaar iemand te doen. Je moet je op je gemak kunnen voelen enz.

Belachelijk trouwens dat er weer wordt 'gescholden' met preuts enzo. Zou je andersom eens met sletterig moeten doen. Niet zo hypocriet. :)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:21

Bij mij...Ik voelde niks haha...jammer
(niet dat hij een kleine had ofzo hihi)
Ht bloedde wel, maar geen pijn enzo...

Jesjepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 02:50

Sorry ik wil niet banketstaaf doen, maar het hele pil of condoom issue heb ik ook over whatsapp besproken nog voor de eerste date. Ik ben niet na 1 date al met m t bed in gedoken, maar we wilden allebei weten wat we willen, just in case. Er bestaat altijd een in the heat of the moment, en dat gebeurde ook bij ons. En ik ben blij dat we dat dus gewoon van te voren besproken hebben, en was t niks geworden was t ook geen schande. Ik begrijp niet dat er allemaal preutse mutsen zijn die denken als een gozer daarnaar vraagt, hij gelijk seks wilt. Nee, de gozer is kwestie is slimmer dan al die runden die het niet vragen, omdat ie je gewoon niet gelijk zwanger wil maken.

Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?

NatalieLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 06:04

Meid, de keuze is natuurlijk geheel aan jou, en ik ben op mijn 20ste ontmaagd door mijn toenmalige vriend, achteraf heb ik er toen spijt van gehad maar ik heb one night stands toch elke keer afgeslagen als ene weer kwam met op stap gaan. Gewoon nee ik slaap lekker in mijn eige bedje zonder jou :D haha

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:55

Jesjepaarden schreef:
Sorry ik wil niet banketstaaf doen, maar het hele pil of condoom issue heb ik ook over whatsapp besproken nog voor de eerste date. Ik ben niet na 1 date al met m t bed in gedoken, maar we wilden allebei weten wat we willen, just in case. Er bestaat altijd een in the heat of the moment, en dat gebeurde ook bij ons. En ik ben blij dat we dat dus gewoon van te voren besproken hebben, en was t niks geworden was t ook geen schande. Ik begrijp niet dat er allemaal preutse mutsen zijn die denken als een gozer daarnaar vraagt, hij gelijk seks wilt. Nee, de gozer is kwestie is slimmer dan al die runden die het niet vragen, omdat ie je gewoon niet gelijk zwanger wil maken.

Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?

Je wilt niet l'ullig doen maar je noemt driekwart van dit topic preutse mutsen? Stijlvol. Iemand die binnen een paar berichtjes vraagt naar pil of condoom doet niet bepaald zijn best om je te leren kennen nee. En dat is inderdaad gebleken in dit topic.
En je laatste stelling raakt natuurlijk kant noch wal, hoop dat je dat inschattingsvermogen toch wel hebt he..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:57

Jesjepaarden schreef:

Je hebt het bij het verkeerde eind.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 11:02

Jesjepaarden schreef:

Dat is een opmerking die kant noch wal raakt.
Het blijft ook altijd de verantwoordelijkheid van de vrouw. We leven in 2015, de vrouw kan ook altijd een condoom bij zich hebben. Of weigeren op het moment suprême omdat het toch niet veilig is. En prima als hij het vraagt, maar niet dezelfde/de volgende dag. Dat vind ik brutaal.