Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Morrie schreef:hadden ze hier maar Frauenparkplätze...... ik speer altijd met 1 oog over m'n schouder de parkeergarage bij mijn werk in A'dam uit, doodeng vind ik het.....
Ik heb nu al een jaar of vijftien mijn rijbewijs maar grote auto en kort draaien in smalle gangetjes met hellingen blijft toch een risico. Shadow0 schreef:Parkeren in een garage is niet significant anders dan buiten een garage hoor
Shadow0 schreef:MarlindeRooz schreef:Ja dat is zo intens grappig, wanneer mensen moeten uitstappen om dat kaartje te pakken.
'k Heb wel het omgekeerde gedaan: hem net zo strak langs de pomp gezet als ik deed met de kaartjesautomaat. Dat was ook niet echt handig
KingYasFenn schreef:ik woon op een vak-autogarage met (zoals meestal) een parkeergelegenheid voor de deur.
Deze parkeergelegenheid is eigenlijk gewoon voor de auto's die worden gebracht worden voor reparatie óf voor de verkoopauto's van de garage zelf.
NU is het zo dat de autozaak op zondag dicht is en dat de kerk tegenover ligt.
alle oude mensen parkeren dus hun auto op de parkeerplaats bij mij om naar de kerk te gaan. Prima, ik heb er geen last van MAAR,
wel op het moment dat iemand denkt 'ow er is geen plaats' en zich op een geel kruis (fout1!) vóór mijn voordeur parkeert! (fout2)
Ik wil dus de deur met mijn fiets uit en merk dat ik de deur nog geen 20cm kan openen (gaat naar buiten open) en wordt dus echt geïrriteerd!
Twintig minuten later is de mis voorbij en komt een meneer en een mevrouw naar de auto, ik spring van de bank, ren naar ze toe en vertel ze mijn probleem..
wat krijg ik te horen? "zondag is een rustdag, was u naar de kerk geweest had u nergens last van..."
Maar ik ga nooit naar de kerk!
"dan is het prima dat u voor straf eventjes in huis hebt moeten blijven"
Om (en nu komt het ergste!!!) de volgende zondag gewoon weer dezelfde auto op dezelfde plek te zien staan en weer niet mijn deur uit kan komen!!!
Toen ben ik gaan bellen en zijn ze weggesleept geworden, en krijg ik sindsdien boze briefjes in mijn brievenbus
Shadow0 schreef:KingYasFenn: ik zie een paar mogelijkheden:
- eens met de dominee / pastoor gaan praten (en neem vooral de briefjes mee...)
- terug antwoorden dat je naar de kerk gaat maar een andere, en dat je nu al zondagen van god verstoken bent omdat je de deur niet uitkunt![]()
- antwoorden dat je heel graag naar de kerk zou gaan, maar geen tijd hebt omdat je eerst je satansrituelen nog moet afwerken.![]()
En verder vooral lekker weg laten slepen