hyppolyte schreef:Dat met die knuffels in de was weet ik nog wel, ik had maar 1 echte knuffel en die moest toen een keer gewassen en in een zak zelfs omdat ik luizen had, ik dacht dat ik doodging, volgens mij werd ik echt hysterisch
Citaat:Mijn vader noemde Aromat (dat gele poeder in van die potjes van knor) altijd ''knorretje'', ik heb met enige regelmaat in de winkel naar knorretje gevraagd en ben er pas sinds ik een jaar of 17 was achter gekomen dat het aromat heette
Dit heb ik ook eens gehad met een vriendin! Die noemde het 'knor', ik kende het hele spul sowieso niet, dus we hebben ons echt rot gezocht naar dat stomme potje aromat, en bij iedereen vragen naar Knor, niemand die het wist
. Toen waren we ook 17 ofzo, ik zal ook nooit meer vergeten dat het aromat heet, maar ik noem het sindsdien dus ook knor
*edit nummer zoveel*
Ik heb wel ooit eens gehad dat ik het kinderslot op de auto wilde doen toen ik voorin zat en ik dacht dat je dan aan de hendel moest zitten, gevolg; autodeur vloog open in de bocht en ik hing half uit de auto, ik geloof dat mijn moeder een behoorlijke hartverzakking kreeg.... Bleef daardoor wel altijd netjes van de hendeltjes af voortaan
.
ik noemde het altijd gele zout
we noemen het nu nog steeds zo.

. Toen waren we ook 17 ofzo, ik zal ook nooit meer vergeten dat het aromat heet, maar ik noem het sindsdien dus ook knor
.... Bleef daardoor wel altijd netjes van de hendeltjes af voortaan 

' Waarop ik heel verbaasd zei: 'Nou maar dan steek je toch even je pasje in de muur? Dan komt er zo weer geld uit'
.