In het weekend later. Verschilt van 11 uur (als ik moe ben) tot een uur of 3. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verona2000 schreef:_Lois_ schreef:Verschilt, ligt eraan hoe laat ik de volgende dag met school begin
Als ik om 8.30 begin moet ik 6uur op en probeer ik altijd om 22:00 erin te liggen, erg vaak lukt dat niet...
Scheelt dat ik meteen klaar wakker ben zodra mijn wekker gaat
Zoooo kan je mij dat leren?! Heb ik nog wel eens moeite mee!
Iejoor schreef:Ik ga om half 8 naar boven, douchen omkleden howrse en bokt checkenen meestal ben ik dan om half 9/kwart voor 9 aan het slapen.
Sta om 6.30 uur op.
echt waar?
AmoorM schreef:Misschien een ander soort vraag, maar hoelang is iedereen bezig met het ochtend ritueel? Sta je liever wat eerder op om rustig aan te doen of sta je liever later op maar moet je wel haasten?
Ik sta rond 6.10 op en ga om 6.45 de deur uit. Aankleden, make-up/haar etc, ontbijten, laatste dingen in mijn tas gooien en gaan. Ik douch altijd 's avonds dus dat scheelt me weer een minuut of 10 's ochtends, zelfde met tas grotendeels inpakken en kleren alvast klaar leggen. Als ik dat laatste niet doe, kan ik soms wel een kwartier nadenken welke kleren ik aan wil en daar heb ik geen tijd voor
AmoorM schreef:Misschien een ander soort vraag, maar hoelang is iedereen bezig met het ochtend ritueel? Sta je liever wat eerder op om rustig aan te doen of sta je liever later op maar moet je wel haasten?
Lian schreef:AmoorM schreef:Misschien een ander soort vraag, maar hoelang is iedereen bezig met het ochtend ritueel? Sta je liever wat eerder op om rustig aan te doen of sta je liever later op maar moet je wel haasten?
Zo laat mogelijk, maar wel zonder te moeten haasten want dan ga ik belangrijke dingen vergetenIk sta rond 6.10 op en ga om 6.45 de deur uit. Aankleden, make-up/haar etc, ontbijten, laatste dingen in mijn tas gooien en gaan. Ik douch altijd 's avonds dus dat scheelt me weer een minuut of 10 's ochtends, zelfde met tas grotendeels inpakken en kleren alvast klaar leggen. Als ik dat laatste niet doe, kan ik soms wel een kwartier nadenken welke kleren ik aan wil en daar heb ik geen tijd voor
Rebeccaa schreef:AmoorM schreef:Misschien een ander soort vraag, maar hoelang is iedereen bezig met het ochtend ritueel? Sta je liever wat eerder op om rustig aan te doen of sta je liever later op maar moet je wel haasten?
Ligt eraan, maar ij heb bijna altijd anderhalf uur of meer in de ochtend. Lekker douchen, thee drinken, beetje laptoppen haha
AmoorM schreef:Doe je dan gelijk je kleren aan in de ochtend als je uit bed stapt? Ik ging me altijd eerst nog wassen maar dan krijg ik vaak reacties dat dat raar is omdat je je de dag er voor had gedouched.
Tas maak ik altijd de dag van te voren klaar. Op het brood na dat doe ik ook sochend in m'n tas. Wel is het brood dan al gesmeerd. Kleren doe ik ook vaak in de avond klaar leggen. Waar ook wel tijd in gaat zitten is dat ik lenzen heb, wil eigenlijk een bril want die kan je zo op doen als je wakker bent. Maar dat is zo duur.
Ik douche eigenlijk altijd sochtends, maar heb het ook wel nodig om rustig op te staan. Ik moet op een normale dag om half 9 van uit, dus dan heb ik 1,5 uur om te douchen, aankleden etc., ontbijten, nieuws kijken, bokt checken, lunch & koffie maken en dan de deur uit te gaan